От: VM мотори
Абе така е, но от друга страна не ползват италианска кутия (а то има ли въобще такава?), а сложиха немската ZF 8H70, пък разкараха немския двигател...
Затова си мисля, че да - финансирането е на италианците. Инжекционната система - също - имаме Фиат Добло с Multijet 2 - безпроблемно (ако не се смята гаранционна смяна на протекла дифтунга)..
Но явно и хАмериканците вземат решения кой какво да слага..
Американците също го хвалят този двигател (630) в техните форуми, но там има нещо друго - все пак дизелите в SUV са нещо сравнително ново за тях и затова са обзети от еуфория
П.С. И вече са почнали мощности модификации - дизелака очакват да го понадуят до над 600к.с. в рейсинг модификация - явно имат някаква вяра в здравината му
П.П.С. Пък и май VM MOTORI e 50% на GM - така, че нещата са преплетени - хАмериканци, европейци - важното е да върви...
Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов)
Преглед на мнение
Затова си мисля, че да - финансирането е на италианците. Инжекционната система - също - имаме Фиат Добло с Multijet 2 - безпроблемно (ако не се смята гаранционна смяна на протекла дифтунга)..
Но явно и хАмериканците вземат решения кой какво да слага..
Американците също го хвалят този двигател (630) в техните форуми, но там има нещо друго - все пак дизелите в SUV са нещо сравнително ново за тях и затова са обзети от еуфория

П.С. И вече са почнали мощности модификации - дизелака очакват да го понадуят до над 600к.с. в рейсинг модификация - явно имат някаква вяра в здравината му

П.П.С. Пък и май VM MOTORI e 50% на GM - така, че нещата са преплетени - хАмериканци, европейци - важното е да върви...
Коментар