От: Парно WJ
Колеги ето и един много специфичен проблем, който се явява при мен. Ще се опитам да го обясня максимално ясно, но и по-простичко.
Ще съм много благодарен ако някой може да ми помогне, защото до сега нито тук, нито в Американските форуми не намерих абсолютно сходен проблем.
Какъв е проблема: Парното се губи след по-продължителна работа (30-60мин.) и почти никакъв въздушен поток не отива към която и да е от духалките!
1. След тест се появяват грешки 52 и 56. Първото нещо, което направих бе да махна моторчето и да погледна рециркулационната клапа. Клапата не работи, но не е паднала и не запушва поток идващ отвън или отвътре. В края на краищата я застопорих в положение да влиза въздух отвън, както е показано в един сайт-може би най-известната мярка.
2. Когато взех колата резистора не работеше, тогава не знаех, че подлежи на ремонт и майсторите, които оправяха колата сложиха работещ втора ръка. Тук е мястото да кажа, че се случва при подмяна на резистора да се разменят полюсите и мотора да върти в грешна посока и съответно да се губи частично или напълно въздушния поток. При мен това не е на лице, защото когато запаля колата да речем сутрин си работи чудесно. Но възможно ли е този резистор след определено време да разменя полюсите според Вас?
3. Принципно отоплението и охлаждането си работят нормално. Като включа климатика и искам студено - пуска студено, като искам топло пуска топло.
4. Вентилатора работи нормално - усилва се и намалява и при ръчен режим, и на ауто.
5. Дразнещия проблем се явява като карам извънградско по-продължително, не знам дали скоростта указва някакво влияние. Моторчето си работи, но от духалките няма почти нищо или направо нищо!
6. В жабката се вижда, че нещо е оправяно по бленд дор-а, но още не съм пипал там. Знам, че едната грешка е от там и едната е счупена, но дали на практика една врата може да спре изцяло потока в цялата кола?
7. Колата няма въздушен филтър за купето, всичко око входа изглежда на място!
В крайна сметка какво мислите, че може да застава на пътя на въздушния поток?
Или има нещо друго - примерно резистора?
Поне някакви насоки, защото аз лично се изчерпах!
Каква е тази мистика да работи в началото, а после да се прецака! - е от това не видях някой да се оплаква в цял свят
Май това беше, ако се сетя нещо специфично за проблема ще допълня. Пускам мнението и в другата тема за парно с надеждата някой да има някакво решение!
Колеги ето и един много специфичен проблем, който се явява при мен. Ще се опитам да го обясня максимално ясно, но и по-простичко.
Ще съм много благодарен ако някой може да ми помогне, защото до сега нито тук, нито в Американските форуми не намерих абсолютно сходен проблем.
Какъв е проблема: Парното се губи след по-продължителна работа (30-60мин.) и почти никакъв въздушен поток не отива към която и да е от духалките!
1. След тест се появяват грешки 52 и 56. Първото нещо, което направих бе да махна моторчето и да погледна рециркулационната клапа. Клапата не работи, но не е паднала и не запушва поток идващ отвън или отвътре. В края на краищата я застопорих в положение да влиза въздух отвън, както е показано в един сайт-може би най-известната мярка.
2. Когато взех колата резистора не работеше, тогава не знаех, че подлежи на ремонт и майсторите, които оправяха колата сложиха работещ втора ръка. Тук е мястото да кажа, че се случва при подмяна на резистора да се разменят полюсите и мотора да върти в грешна посока и съответно да се губи частично или напълно въздушния поток. При мен това не е на лице, защото когато запаля колата да речем сутрин си работи чудесно. Но възможно ли е този резистор след определено време да разменя полюсите според Вас?
3. Принципно отоплението и охлаждането си работят нормално. Като включа климатика и искам студено - пуска студено, като искам топло пуска топло.
4. Вентилатора работи нормално - усилва се и намалява и при ръчен режим, и на ауто.
5. Дразнещия проблем се явява като карам извънградско по-продължително, не знам дали скоростта указва някакво влияние. Моторчето си работи, но от духалките няма почти нищо или направо нищо!
6. В жабката се вижда, че нещо е оправяно по бленд дор-а, но още не съм пипал там. Знам, че едната грешка е от там и едната е счупена, но дали на практика една врата може да спре изцяло потока в цялата кола?
7. Колата няма въздушен филтър за купето, всичко око входа изглежда на място!
В крайна сметка какво мислите, че може да застава на пътя на въздушния поток?
Или има нещо друго - примерно резистора?
Поне някакви насоки, защото аз лично се изчерпах!
Каква е тази мистика да работи в началото, а после да се прецака! - е от това не видях някой да се оплаква в цял свят
Май това беше, ако се сетя нещо специфично за проблема ще допълня. Пускам мнението и в другата тема за парно с надеждата някой да има някакво решение!
Коментар