Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Парно WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Парно WJ

    Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
    Колега dimonrb с новия термостат, каде ти стой стрелката на температурата на извънградско? Мойта тия дни не мърда от първата чертичка след 40 градуса,незнам от студа ли е или термостата.
    Направих снимка сега докато идвах на работа, и откакто съм с новия термостат температурата винаги си седи между тези две чертички, където е и в момента на снимката.
    Прикачени файлове
    Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
    http://save-gery.org/bg

    Коментар


    • #17
      До: Парно WJ

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Размърдай клемата на управляващия блок на вентилатора.
      Под жапката е.
      Прав си Пламене, там е проблема. Все още не е нагоряла клемата, но явно е почнала да си заминава. Надявам се с контактен спрей и стягане на кабелната обувка да стане работата.
      Поздрави,
      Димо
      Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
      http://save-gery.org/bg

      Коментар


      • #18
        До: Парно WJ

        А термостата на колко градуса отваря става пъпрос за WJ 2000г
        Car audio & Off road club TETEVEN
        Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
        GAZ 69 0ff Road '76

        Коментар


        • #19
          До: Парно WJ

          Първоначално публикуван от Ivaylo_Jankov Преглед на мнение
          А термостата на колко градуса отваря става пъпрос за WJ 2000г
          На моя пишеше 87 градуса Целзии. За 3.1 не съм сигурен дали е същото.
          Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
          http://save-gery.org/bg

          Коментар


          • #20
            До: Парно WJ

            Преди малко мерих температурата на трабите и на 74 градуса беше отворил,на блока беше 81 а на таблото показваше 90
            Car audio & Off road club TETEVEN
            Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
            GAZ 69 0ff Road '76

            Коментар


            • #21
              До: Парно WJ

              Първоначално публикуван от Ivaylo_Jankov Преглед на мнение
              Преди малко мерих температурата на трабите и на 74 градуса беше отворил,на блока беше 81 а на таблото показваше 90
              На мен ми изглежда нормално, а теб какво те притеснява? То с течение на времето термостатите почват да пропускат и в възможно малко да свали температурата, но според мен 2,3 до 5 градуса разлика от препоръчаното не е болка за умиране.
              Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
              http://save-gery.org/bg

              Коментар


              • #22
                До: Парно WJ

                Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
                Направих снимка сега докато идвах на работа, и откакто съм с новия термостат температурата винаги си седи между тези две чертички, където е и в момента на снимката.
                Леле,мойта стрелка стой там само на магистралата ако десетина километра карам с 180-190км.Май ще трябва да го сменям.
                JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                Коментар


                • #23
                  До: Парно WJ

                  След достигане на нормална работна температура стрелката стои на последното деление преди средата без значение от натоварването (в смисъл, че не пада).

                  Ако не е в ред термостатът този мотор при зимни условия не може да загрее.

                  Имайте предвид, че на дизеловите Грандове има фабричен дефект (разбира се не на всички), описан тук:
                  http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_wj_2400906.pdf

                  И въпреки че диагностицирането на проблема в този бюлетин се изчерпва в общи линии с "ако има тези оплаквания го сменете" аз лично си го обяснявам с това, че този модул генерира много топлина и явно заблуждава датчика - съответно през зимата понякога духа по хладен въздух отколкото трябва да е, за да създава комфорт, респективно през лятото значително по-хладен (направо студен).
                  Лошото е, че симптомите се засилват с по-голямата продължителност на пътуването, защото същия този модул се нагрява все повече. Проблемът се решава със смяна.

                  При мен тези симптоми са налице.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Парно WJ

                    Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                    След достигане на нормална работна температура стрелката стои на последното деление преди средата без значение от натоварването (в смисъл, че не пада).

                    Ако не е в ред термостатът този мотор при зимни условия не може да загрее.

                    Имайте предвид, че на дизеловите Грандове има фабричен дефект (разбира се не на всички), описан тук:
                    http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_wj_2400906.pdf

                    И въпреки че диагностицирането на проблема в този бюлетин се изчерпва в общи линии с "ако има тези оплаквания го сменете" аз лично си го обяснявам с това, че този модул генерира много топлина и явно заблуждава датчика - съответно през зимата понякога духа по хладен въздух отколкото трябва да е, за да създава комфорт, респективно през лятото значително по-хладен (направо студен).
                    Лошото е, че симптомите се засилват с по-голямата продължителност на пътуването, защото същия този модул се нагрява все повече. Проблемът се решава със смяна.

                    При мен тези симптоми са налице.
                    Моят е бензинов и наблюдавам, че парното работи перфектно, ако пътувам до 1/2 час. След това леко, започва да охлажда, аз вдигам темп на лява и дясна страна и след малко пак захлажда. И така докато стигна до Н. Тогава става много горещо. Та какво трябва да сменя, че не разбирам чужди езици и нямаше картинка в линка?
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Парно WJ

                      Не е сигурно, че трябва да сменяваш каквото и да било.

                      Подобни симптоми понякога се лекуват с рекалиброване на климатика. Това е процедурата: http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_wj_241699.pdf

                      Фабричният проблем от бюлетина се отнася до европейски дизелови машини, произведени в периода 2003 - 2004. Явно е била калпава партидата на този модул в този период.

                      Иначе става въпрос за панела под радиото, на който са потенциометрите за температурата и датчика за вътрешната температура.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Парно WJ

                        Да пак толкова разбрах.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Парно WJ

                          Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                          След достигане на нормална работна температура стрелката стои на последното деление преди средата без значение от натоварването (в смисъл, че не пада).

                          Ако не е в ред термостатът този мотор при зимни условия не може да загрее.

                          Имайте предвид, че на дизеловите Грандове има фабричен дефект (разбира се не на всички), описан тук:
                          http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_wj_2400906.pdf

                          И въпреки че диагностицирането на проблема в този бюлетин се изчерпва в общи линии с "ако има тези оплаквания го сменете" аз лично си го обяснявам с това, че този модул генерира много топлина и явно заблуждава датчика - съответно през зимата понякога духа по хладен въздух отколкото трябва да е, за да създава комфорт, респективно през лятото значително по-хладен (направо студен).
                          Лошото е, че симптомите се засилват с по-голямата продължителност на пътуването, защото същия този модул се нагрява все повече. Проблемът се решава със смяна.

                          При мен тези симптоми са налице.
                          Сигурен ли си че в него е проблема, защото като гледам се сменя цялото и цената му хич не е малка. Пробва ли с друг?
                          Ако не си, може да пробваме с моя.
                          Поздрави,
                          Димо
                          Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                          http://save-gery.org/bg

                          Коментар


                          • #28
                            До: Парно WJ

                            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                            Да пак толкова разбрах.
                            Разпечатай го. Отиди в Балканстар (защото е сигурно, че там има DRBIII устройство) и ги помоли да ти рекалиброват климатика. Покажи им този бюлетин, за да са напълно наясно какво точно да направят и приготви едни 50 лв. Толкова ще ти вземат за труд.

                            Другото, което можеш да направиш, е да провериш дали ти се нагрява много контролният панел на климатика. Моят на пипане направо леко пари.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Парно WJ

                              Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
                              Сигурен ли си че в него е проблема, защото като гледам се сменя цялото и цената му хич не е малка. Пробва ли с друг?
                              Ако не си, може да пробваме с моя.
                              Поздрави,
                              Димо
                              Ти сигурен ли си, че твоят е в ред.
                              Аз не съм решил да го сменям - засега само се дразня, че след един момент нон-стоп трябва да въртя.

                              Не знам тук колко е - по щатско е около 200 долара.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Парно WJ

                                Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                                Ти сигурен ли си, че твоят е в ред.
                                Аз не съм решил да го сменям - засега само се дразня, че след един момент нон-стоп трябва да въртя.

                                Не знам тук колко е - по щатско е около 200 долара.
                                Ами според мен си работи ок с изключение, че според мен имам въздух в парното и когато е на Hi трябва колата да е на обороти за да почне да духа горещо. Иначе нямам други забележки. Тука (Европа) излезнаха некви от 300 Евро нагоре .
                                Както си прецениш, нищо не пречи да ги завъртим.
                                Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                                http://save-gery.org/bg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X