До: Колко големи гуми може да понесе моста.
Не аз се правя на интересен, но както и да е.
Всеки който е отварял ДАНА 35, знае че проблема на този мост са именно лагерите. Проблемът е, че те лагеруват директно върху полуоската и ако не се сменят редовно я износват. В следствие на това износване се получава луфт между лагера и полуоската. При наличие на такъв луфт, всеки джип има едно характерно пукане, при преминавяне по неравности, а това пукане се получава от хлопането на полуоската в лагера. Рано или късно ще има по-силен удар и полуоската ще се счупи.

Друг проблем на ДАНА 35, при модела със "С - клипс", е именно С - клипса. Клипса (зегерката) се износва и се получава луфт на полуоската навън-навътре. Вседствие на този луфт при по-силен удар полуската се къса точно на канала на С-клипса.
Първоначално публикуван от kinex
Преглед на мнение
Всеки който е отварял ДАНА 35, знае че проблема на този мост са именно лагерите. Проблемът е, че те лагеруват директно върху полуоската и ако не се сменят редовно я износват. В следствие на това износване се получава луфт между лагера и полуоската. При наличие на такъв луфт, всеки джип има едно характерно пукане, при преминавяне по неравности, а това пукане се получава от хлопането на полуоската в лагера. Рано или късно ще има по-силен удар и полуоската ще се счупи.

Друг проблем на ДАНА 35, при модела със "С - клипс", е именно С - клипса. Клипса (зегерката) се износва и се получава луфт на полуоската навън-навътре. Вседствие на този луфт при по-силен удар полуската се къса точно на канала на С-клипса.





Коментар