Обява

Свий
Няма добавени обяви.

jeep , разход и една алтернатива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: jeep , разход и една алтернатива

    Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
    ...Ако имате други питания аз съм насреща
    Има разбира се. Малко по-напред в темата са...
    Междувремено да видим докъде го докара конкуренцията ти.

    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #92
      До: jeep , разход и една алтернатива

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Имам няколко познати занимаващи се с подобни проекти. Някои от тях от доста време. Има и "новобранци". Всичките са много надъхани, но никой не може да покаже конкретни резултати. На общи приказки по темата, устата не можеш да им затвориш, но като почна с неудобните въпроси, утихват, мънкат и фъфлят.
      Та, двулитров четиритактов двигател за работен такт (2 оборота) изразходва 2 литра въздух, най-общо казано (да не навлизаме в тъмните материи като коефициенти на пълнене). Приемаме, че усреднените обороти на работа са 2500 об/мин. Това прави 2500 литра въздух в минута. Към тях добавяте 3 литра браунов газ... и?
      Каква е причината никъде да не се продава работеща установка, а само компоненти за изграждане на такава. Китайците къде са и що спят? Нямат ли интернет да прочетат за перпетума и да почнат да го произвеждат?
      Световната конспирация всички я знаем, но някой неависим производител на двигатели с подобно задвижване?
      Брауновия газ най-ефективно се получава при... зависи какво четеш, но са поне 5 - 6 различни честоти, някои споменават за модулация на основната честота. При теб каква е?
      И още много други въпроси, ама едно по едно...
      ето те , намерих те в морето упреци и песимизъм Къде са китайците - четох някъде , че в Китай се били събрали 4000 инженера да мислят водната кола . Докъде са стигнали не знам , но като нищо можем да очакваме от тях нещо интересно (макар и не само копи-пейст) .

      относно честотата на пулсиране - каква е мойта засега не казвам , защото не знам Взел съм си управление с променлива честота и на всяка клетка ще намирам коя е най-подходящата за нея самата.

      относно 3те литра браунов газ - вземайки предвид скоростта му на горене , която е около 10 пъти по-голяма от тази на дизела смятам ,че ще ми стигне да сваля разхода на 4 литров мотор с ниска степен на сгъстяване с около 40% . Не искам да задвижвам цялата на кола на вода каквото показват пичовете от Дисковери, някаква американска телевизия ...

      по последните ти питания - БМВ достатъчно сериозен производител ли е Защото те обявиха 2 литров водороден мотор , с впръскаване подобно на комонрейла , но със силно охладен водород. Отделно пак те имат от няколко години и мотор 1000кс само на водород

      Бъдещето е това момчета , чисти и тихи автомобили Харесва или не това ще се случи съвсем скоро . Целта на моята инсталация е да адаптирам съвременните лакоми и замърсяващи возила към бъдещата технология . Дори да не постигна икономия ще съм доволен само от това , че колата ми е чиста и не замърсява

      Ще споделя и още няколко плюса от добавянето на браунов газ към съществуващите горивни системи : поради силната си корозивност съвсем малко добавено количество от него за няколко дни може да изчисти абсолютно всички нагари и отлагания по един мотор без да се развърта дори една гайка от него . Специялно клапаните стават огледални само за няколко часа работа От тук ми идва и една мисъл за интервала за смяна на маслото ...
      rides:
      :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
      :arrow:2005 Yamaha YZ250
      :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
      The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

      Коментар


      • #93
        До: jeep , разход и една алтернатива

        Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
        ...- БМВ достатъчно сериозен производител ли е Защото те обявиха 2 литров водороден мотор , с впръскаване подобно на комонрейла , но със силно охладен водород. Отделно пак те имат от няколко години и мотор 1000кс само на водород
        ...
        Интересно защо БМВ си носят в колата резервоар за водород. Не е истина какви криогенни инсталации трябват за да се втечни това. Как пък не се сетиха да го произвеждат на място в машината, какви хора, сигурно не знаят за електролизата...

        Имало пък едно време един досадник Фарадей, който в своя си закон за електролизата, чудно защо ли, отчел само постоянната съставка на тока. Дали пък променливият и пулсиращият ток не са били известни по негово време?

        Коментар


        • #94
          До: jeep , разход и една алтернатива

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          ...

          Имало пък едно време един досадник Фарадей, който в своя си закон за електролизата, чудно защо ли, отчел само постоянната съставка на тока. Дали пък променливият и пулсиращият ток не са били известни по негово време?
          За електролизата долу-горе ми е ясна: влагаш ел. енергия и разграждаш водата на водород и кислород. За да е електролит се добавят другите съставки. Нали така? Колкото енергия вкараш за да разложиш водата, толкова енергия получаваш като съединиш водорода и кислорода и отново се превърне във вода. Това беше от часовете по химия. А доколкото аз схванах целия тарикатлък е в генератора с постоянните магнити. Това нещо един път завъртяно черпи по-малко енергия от стандартния с ел. подмагнитване, а дава 3 пъти повече енергия. Така ли е?
          Отделно от това, като заедно с бензина вкарваш и водород получаваш по-добро изгаряне и още печелиш 1-2%.

          Но основната далаверка в генератора ли е?

          Да ме извини Vlado_28, но не съм технически грамотен като него, та за това си питам, не се е*авам.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #95
            До: jeep , разход и една алтернатива

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Но основната далаверка в генератора ли е?
            честно, не знам. Генераторите с постоянни магнити са хубаво нещо, използват се в джипове и камиони за тежки условия, защото нямат четки, които да се набият с кал и да престанат да работят. Почти всички мотоциклети са също с такива, заради конструктивното удобство. Но досега всички те са се доказали като напълно законопослушни към физиката - като им дръпнеш киловат ток, те дръпват киловат и нещо механична мощност от вала.

            Коментар


            • #96
              До: jeep , разход и една алтернатива

              Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
              ...
              относно 3те литра браунов газ - вземайки предвид скоростта му на горене , която е около 10 пъти по-голяма от тази на дизела смятам ,че ще ми стигне да сваля разхода на 4 литров мотор с ниска степен на сгъстяване с около 40%...
              Голямата скорост на горене не винаги е предимство. Важно е каква енергия се отделя при това горене.

              Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
              ...по последните ти питания - БМВ достатъчно сериозен производител ли е Защото те обявиха 2 литров водороден мотор , с впръскаване подобно на комонрейла , но със силно охладен водород...
              Да, ключовата дума е "водород", а не смес от водород и кислород. Нали не смяташ, че в развойния център на БМВ работат олигофрени които не са успели да направят разлика между двете. Особено като се има предвид, че имат много сериозен проблем със съхранението на горивото в автомобила. Не помня съвсем точно, но таванът за съхранението му беше 1 или 2 седмици. След това ДОТИ огражда колата и провежда контролиран взрив.

              Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
              ...Бъдещето е това момчета , чисти и тихи автомобили Харесва или не това ще се случи съвсем скоро...
              Честно казано би ми харесало. Не съм противник на прогреса, но както казах и по-горе, от няколко човека около мен, занимаващи се с подобни проекти, никой не може да демонстрира нищо заслужаващо внимание. Едни от тах имаше проблеми с електрониката, та му помогнах да я пусне. Тъй като на въпросите ми какво напрежение, какъв ток, каква честота и какъв тип е товарът получих мънкане и обичайните общи приказки "к'во бил направил мунчо в бинбинистан", се наложи да се позачета в документацията която беше донесъл. Много ала-бала, всички схеми бяха под аматьорско ниво, някои направо смешни. Е, схемата вече бачка като по дебелите кнги. Клетка дойде от "не помня къде", но резултат още няма. Нищо аз съм търпелив...
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #97
                До: jeep , разход и една алтернатива

                Владо _28, за мен темата е много интересна, както и за много други хора. Чакам резултати от експериментите. Работата по подобен проект съм сигурен, че е голям кеф за теб, а кефа цена няма Технологията работи, това е сигурно, ще си направиш колите да ти носят удоволствие докато ги караш.

                Ще се изкажа обаче негативно за близкото бъдеще на тази технология. Проблемите и спънките не са технически. Те са единствено икономически.
                Чуха се изказвания по темата от рода - ако работеше до сега да е въведено. За мен това е много наивно. Колко милиони долари са наляти до сега в автомобилната индустрия, за да достигнем до днешното ниво на двигателите? За развитието на хидроген технологиите до ниво сериино производство са нужни също много милиони. И в крайна сметка какъв ще е резултата - нов, недоказал се двигател на пазара, може параметрите да са му перфектни, но потребителите са много консервативни. Не знам кой висш ръководител на автомобилна компания буквално ще изгори милиони долари. Също така се влиза в сериозни пререкания с нефтената индустрия, а там играчите са масивни. За да влезе сериино производство технологията трябва да носи голяма ПЕЧАЛБА, за момента хидрогена ще носи само загуби. Виж като свърши "черното злато" такъв тип двигател не би имал конкуренция, което пък значи монопол. Тогава икономическия фактор ще е много по-благоприятен. С други думи за да почне да "работи" технологията трябва да се наруши до сега действащото статукво

                Коментар


                • #98
                  До: jeep , разход и една алтернатива

                  Това му се вика прогрес колега! А както знаем прогреса не може да бъде спрян! На няколко пъти е правен опит, и колкото по-голям е бил този който се е опитвал да го спре толкова по от високо е падал(примет АТ&Т и клетъчните телефони и мн. други)
                  Така че няма как да не се наложи, верно няма да е от днес за утре, но ще стане! Аудио касетите също бяха доста разпространени, но ... сега само си ги разхождаме в джиповете, като спомен от миналото... по точно този начин си представям в бъдеще и дупките на резервоарите на колите ни... всеки ще има такъв за всеки случай, но ще е хванал паяжини.
                  Шапка му свалям на колегата, само защото сериозно се е замислил дори над темата и с нетърпение и аз чакам развитието!

                  Първоначално публикуван от latinov Преглед на мнение
                  Владо _28, за мен темата е много интересна, както и за много други хора. Чакам резултати от експериментите. Работата по подобен проект съм сигурен, че е голям кеф за теб, а кефа цена няма Технологията работи, това е сигурно, ще си направиш колите да ти носят удоволствие докато ги караш.

                  Ще се изкажа обаче негативно за близкото бъдеще на тази технология. Проблемите и спънките не са технически. Те са единствено икономически.
                  Чуха се изказвания по темата от рода - ако работеше до сега да е въведено. За мен това е много наивно. Колко милиони долари са наляти до сега в автомобилната индустрия, за да достигнем до днешното ниво на двигателите? За развитието на хидроген технологиите до ниво сериино производство са нужни също много милиони. И в крайна сметка какъв ще е резултата - нов, недоказал се двигател на пазара, може параметрите да са му перфектни, но потребителите са много консервативни. Не знам кой висш ръководител на автомобилна компания буквално ще изгори милиони долари. Също така се влиза в сериозни пререкания с нефтената индустрия, а там играчите са масивни. За да влезе сериино производство технологията трябва да носи голяма ПЕЧАЛБА, за момента хидрогена ще носи само загуби. Виж като свърши "черното злато" такъв тип двигател не би имал конкуренция, което пък значи монопол. Тогава икономическия фактор ще е много по-благоприятен. С други думи за да почне да "работи" технологията трябва да се наруши до сега действащото статукво
                  V10

                  Коментар


                  • #99
                    До: jeep , разход и една алтернатива

                    малко ъпдейт , да не вземе да изчезне темата Системата работи и то доста добре В момента е монтирана на едно БМВце 318и , което дава по първи впечатления дава разход софийско градско около 7/100 Преди да сложа системата не съм го карал много , но около 9 гравитираше (то бензиново БМВ под 10 на 100 трудно се намира )))) и определено мотора дърпа супер силно в ниските обороти , почти като дизел е

                    За Черокито проекта леко се разду - сега идеята е предвид ниската степен на сгъстяване 8,3:1 да монтирам компресор на мястото на климатичния , в чиито корпус да подавам брауновия газ , като по този начин ще постигна директно засмукване на произведеното от клетката , както и много хубаво омешване на 2те горивни смеси. Поради липсата на каквото и да било място под капака поръчах специален модел полска клетка , както и намерих резервоарче за вода , което седи в калника (уникално с 2 помпички за подаване)
                    rides:
                    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                    :arrow:2005 Yamaha YZ250
                    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                    Коментар


                    • До: jeep , разход и една алтернатива

                      Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
                      ... В момента е монтирана на едно БМВце 318и , което дава по първи впечатления дава разход софийско градско около 7/100 Преди да сложа системата не съм го карал много , но около 9 гравитираше...
                      Значи си готов за кръстосани тестове?

                      Коментар


                      • До: jeep , разход и една алтернатива

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Значи си готов за кръстосани тестове?
                        Не убивай мечтите на хората!
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • До: jeep , разход и една алтернатива

                          Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
                          малко ъпдейт , да не вземе да изчезне темата Системата работи и то доста добре В момента е монтирана на едно БМВце 318и , което дава по първи впечатления дава разход софийско градско около 7/100 Преди да сложа системата не съм го карал много , но около 9 гравитираше (то бензиново БМВ под 10 на 100 трудно се намира )))) и определено мотора дърпа супер силно в ниските обороти , почти като дизел е
                          Понеже Сф е далече от наше село, ще ли Ви е възможно, да закарате колицата на нашите колеги от форума, да направим тестове на разхода и да им натриете големите носове и запушите приказливите уста.
                          Разход 7 л. бенизн за 100 км. натоварено/задръстено софийско градско ми се вижда малко, дори и за дизелак, а пък за БМВ си е супер стига да е вярно...

                          А ауспуха хваща ли скреж?
                          Ако ли не от къде се взема тази енергия?
                          Разхода не е засечен на буксир или платформа?

                          Ще ме извините, размишлявам на глас, надявам се да получа от Вас компетентен отговор, или поне да направим експеримента.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • До: jeep , разход и една алтернатива

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Значи си готов за кръстосани тестове?
                            в смисъл ?? Първо освен , че си модератор , то поне като зрител откъде идва правото ти да задаваш въпроси и да подлагаш на съмнение язвително всичко , което казвам в тази тема ?? Няква по-специална порода човек ли си , умен умен та чак искаш да налееш и на другите по малко

                            Подобни подмятания ще ги подминавам , но това няма за да е ясна моята позиция спрямо мазниците като тебе.
                            rides:
                            :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                            :arrow:2005 Yamaha YZ250
                            :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                            The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                            Коментар


                            • До: jeep , разход и една алтернатива

                              Уважаеми vlado_28, всеки в този форум има право да задава въпроси, а в случая да предлага различни тестове, когато това е възможно. Друг е въпросът, дали Вие ще се съгласите да докажете твърденията си, чрез опити...
                              Въпреки абсурдните Ви твърдения, никой до сега не си е позволил да Ви обиди персонално. Моля, за в бъдеще да се въздържате от подобни квалификации!
                              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                              Коментар


                              • До: jeep , разход и една алтернатива

                                На неграмотността ще ехиднича толкова, колкото си искам. Не виждам какво ми пречи фактът, че съм модератор. Докажеш ли, че не си заслужил - получаваш извинение. Ако постигнеш поне 15% доказана (с измерване по обикновените правила, които се учат в инженерните и природоматематически специалности) икономия на гориво в изправен автомобил, извинението ще го получиш и в национален ежедневник.

                                Правото да подлагам на съмнение всичко от всеки е основно човешко право, имаш го и ти. Постигнали сте икономия - ваша дума срещу моя. Аз си имам свои причини да мисля, че сте постигнали забавление, но не и намален разход. Доказателствата са това, което всички наоколо очакват.

                                ---
                                п.с. ето една персонална обида. Първа по рода си. Може да бъде доказано, че е обида или да се потвърди като истина.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X