Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се вади запекла дюза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Как се вади запекла дюза

    Привет ето днес се захванах да си ремонтирам джипа от много мислене и коментари с Вас и други колеги взех решение да проведа операцията по следния начин чрез рязане на ламаринката от горе .Така мисля че е най лесния начин и имаш добра видимост за работа за сега .Днес беше рязане и накисване с корселин защото този катрам е много здрав като един вид черенвъглен блажен и твърд затова цял ден ми отиде да го поливам и търкам с четката а утре пак продължавам да го кисна и мия.Както казват майсторите е вярно че не е много лесно тази операция наистина им повярвах и се уверих в това за сега е това от мен ето малко снимки а утре продължава ме.

    Коментар


    • #47
      До: Как се вади запекла дюза

      момчета неми дават да кача снимките били много голями .Аз незнам как се намаляват и как става. това е за сега.

      Коментар


      • #48
        До: Как се вади запекла дюза

        Или ги качи в някакъв сайт и дай линк, или им намали размера през office picture manager-a и ги качи.
        R 727cc BB KIT
        ZJ V8
        WK2 V6

        Коментар


        • #49
          От: До: Как се вади запекла дюза

          Здравейте!
          Вчера се опитвах да смаля дюза от двигател на Мерцедес C220 CDI,но с голям неуспех.Много малко излезе и до тук.Много се чудя какво трябва да се прави ,за да я измъкна.Направо се вкарах във филма.Много хора казват,двигателя трябва да е загрял,и темподобни,но при загрял двигател наистина имах малък успех.При студен въобще нищо не направих.
          Та другия ми въпрос е следния:
          С какво да намажа уплъгнителната дифтунга,за да не опуска компресия и да олива около дюзата.Мислих да пробвам с червения силикон,но се си мисля,че нищо няма да стане.Препоръчайте нещо за мазане,което ще издържи на това високо налягане?
          Намислил съм вече да слагам алуминиева дифтунга,защото месинговиге с течение на времето се закаляват и почват да опускат.
          Поздрави!

          Коментар


          • #50
            От: Как се вади запекла дюза

            Не е вярно, че дихтунгите се закаляват и почват да пропускат. Даже и след 10 години и 200к км. дюзите не пропускат и излизат лесно, в много случай на ръка. Всички проблеми с течовете идват от некадърни майстори, неправилен монтаж и такива простотии като червен силикон и тем подобни.
            В темата е описано как трябва да се направи.
            Щом задаваш такива въпроси значи не си наясно и няма да можеш да се справиш сам. Иди при човек който знае, може и има инстроменти и ще видиш, че няма да имаш проблеми с тези течове от дюзите.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #51
              От: Как се вади запекла дюза

              Виж,от такива пишман майстори ми дойде до гуша.Един и същи го прави и все нищо и половина не е направил.Една дифтунга ги сменя 4 пъти.Колата е на един приятел.Мога да ти кажа,че медните сплави с течение на времето се самозакаляват-ако обичеш без такива изказвания.Проблеме не е толкова в дифтунгите,колкото в некъдърните ни "МАЙСТОРИ".Не иска да излезе,понеже около дюзата се е натрюпал нагар,от нафтата и температурата,която е развивал самия двигател.То даже не е и нагар,а една смрадна глеч,която е доста леплива-нали и нашата нафта е една хубава,та няма вече на къде повече.
              А за това дали съм наясно или не съм,много е повърхностно това изказване.Само едно мога да кажа и това е,че когато не знам какво се прави не пипам.Много добре проучих как става работата и се наех,но когато човек не обръща внимание на това работата стига до това ниво.
              Сега във Вторник пак ще отварям да видя какво ще го правим и тогава ще си покаже накъде сме с главата и накъде с краката.Стискайте палци,дори и на краката.
              Поздрави!

              Коментар


              • #52
                От: Как се вади запекла дюза

                Колегата Лудау !!!Нямам думи просто как можеш да си помислиш със силикон да го намажеш !!!!Това много говори какъв специлист си по ЦДИ-то !!Пробвай с тефлонова лента може да закисне!!!!
                Опел Корса В 1,4 82 коня
                Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                Ямаха ХТ 600Е
                Симсон SR 49 1959 г. :D

                0898234666:D

                Коментар


                • #53
                  От: Как се вади запекла дюза

                  ЦДИ дюзите са консуматив трябва да се сменят на всеки 120 000 км,толкова им дават от мерцедес.Няколко пъти съм отстранявал запекли дюзи.Нито един не обесни защо се спичат.Проблема не толкова в майсторите ни.Дюзите спичат защото дихтунгите започват да истарват рано или късно,дори заводски поставени от мерцедес.Когато това се случи,компресията започва да излиза между дюзата и дихтунгата и се образува нагар които бетонирва всичко.За мен лично има един единствен вариант.Отсранява се пластмасовото капаче на дюзата отгоре,намирате достатучно голям болт 22-24 мм и го заваряте директно върху дюзата.После с достатъчно голяма тръба и здрав камък се започва раздвижване на дюзата около оста си.За съжаление хода е доста ограничен,около 1-2 см,при което е възможно да спукате капака на клапаните.Когато вече сте раздвижили дюзата ,пак върху заварениa болт закачате обратен чук и се започва млатене докато излезе.Понякога съм използвал до 1.5м дълга тръба за да се раздвиже дюзата.За монтажа съветвам да се почисти добре леглото на дюзата и когато слагате новата дихтунга,аз я намазвам с корил немско лепило за гарнитури и други.Досега не съм имал проблем след този вид монтаж.
                  8777203908

                  Коментар


                  • #54
                    От: Как се вади запекла дюза

                    Абе човек, какви са тези глупости дето си ги писал?
                    От къде го измисли това 120 000 км? Че и от Мерцедес го били казали.
                    И какви са тези тръби - не се учудвам, че си спукал капака на клапаните.
                    Ама с това лепило за гарнитури прекали...
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Как се вади запекла дюза

                      Всеки си е БАШ майстор .....

                      А от Мерцедес ... препоръчват " Разстъргване с твърдосплавен инструмент " ....
                      Onufriz може да порвърди ....
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #56
                        От: Как се вади запекла дюза

                        Всъщност не мога да подвърдя...
                        Ако не излиза - има си ченгел и с обратния чук..
                        Ако и така не излиза - хидравлична скоба...няма начин да не излезе.
                        В най-лошия случай се поврежда дюзата. Не капака на клапаните, не главата...
                        Ако нямаш инструменти и не знаеш как - тръби и строшени капаци...


                        Обаче това са начини и методи на оправяне на проблеми създадени от калпави майстори.
                        За да не се стига до това, трябва ти някой който го може такъв ремонт. И забравяш за течовете.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Как се вади запекла дюза

                          Темата е доста стара,както и проблема по ваденето на запеклите дюзи,но докато на човек не му дойде до главата и не пробва всички "бабини илачи" не разбира,че за козата си иска пръч.Та мойта молба е към колегите които са ползвали специализиран сервиз в София (че ми е по-близо),в който не експериментират,а направо вършат качествена работа.Моят проблем е с Опел Виваро 2.0 дизел 2007 година на производство,всички дупнишки "майстори" му се изредиха и никой не можа да свали две от дюзите,като всеки един експериментираше и се отказваше,ползваха се какви ли не уреди и обратни чукове и пак нищо.Все се надявам да открия решение на проблема тук,както всеки път.
                          Beta 450 RR-Factory
                          0039 3206052599

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X