Привет колеги,
За добро или лошо, вече не ми се налага да бродя по черни пътища, а Терано-то си е наказание за извънградско.
Харесах си WK2, купуван нов в Бг; в обявата пишеше 250к.с., вече го платих, но в застрахователната стойност пише 184 kW (246,75 к.с.) - това ли е 250 к.с. мотора за Европа или еко дизела 240 к.с.?
Според Auto Data WK2 има три версии на дизела: 190, 240 и 250 к.с. 240 се води "еко дизел" и го дават с около 2л/100км по-висок разход от 250 к.с.
От всичко, което изчетох, 240 к.с. се предлага в Северна Америка и Южна Корея, следователно след като е купуван в БГ, би трябвало да е 250 к.с. - европейската версия.
Някой знае ли какви са разликите между двата мотора (240 и 250 к.с.), дали разликите се коригират софтуерно, може ли в Европа да е продаден нов Еко дизел 240 к.с.; на какво се дължи разликата в разхода от 2л/100км?
ВИН номера на добичето е 1C4RJFJM9JC226837
Продавачът звучи като изключително читав човек. Не че 5лв/100км ще ме съборят, но искам да знам какво да очаквам и какво е удачно да правя или не (чип тунинг).
Последните 4 години карах основно Шкода Кодиак 2.0 дизел 190 и 200 к.с.(служебни); за 4 години смених три автомобила (след 250 К км пробег ги продават и заменят с нови) и ... бактън от "миксери".
WK2 ми изглежда много по-удачен вариант: въздушно окачване, звукоизолирани и атермични стъкла, 6 цилиндъра ... от Кодиак (при пробег от 80/100К км /година, среден разход между 9,5 и 10л/100км; шофиране със слушалки "noise canseling", една спукана гарнитура на главата, доускорението е ... като за 4 цилиндъра + стрес за водача ....).
Та, да се върна на основните въпроси:
1) 240 к.с. Еко дизел предлага ли се в Бг (като нов)?
2) какви са разликите между 240 и 250 к.с.?
Машината ще е лична, не служебна. Мислех си и за Hemi, но съм си фен на дизела, въртящия момент, звука ...
На Мазда CX-7 следих регенерацията с ОБД и приложение на телефона. При WK2 същото ли е упражнението или дава индикация кога е в регенерация?
Благодаря предварително на отзовалите се с отговори!
За добро или лошо, вече не ми се налага да бродя по черни пътища, а Терано-то си е наказание за извънградско.
Харесах си WK2, купуван нов в Бг; в обявата пишеше 250к.с., вече го платих, но в застрахователната стойност пише 184 kW (246,75 к.с.) - това ли е 250 к.с. мотора за Европа или еко дизела 240 к.с.?
Според Auto Data WK2 има три версии на дизела: 190, 240 и 250 к.с. 240 се води "еко дизел" и го дават с около 2л/100км по-висок разход от 250 к.с.
От всичко, което изчетох, 240 к.с. се предлага в Северна Америка и Южна Корея, следователно след като е купуван в БГ, би трябвало да е 250 к.с. - европейската версия.
Някой знае ли какви са разликите между двата мотора (240 и 250 к.с.), дали разликите се коригират софтуерно, може ли в Европа да е продаден нов Еко дизел 240 к.с.; на какво се дължи разликата в разхода от 2л/100км?
ВИН номера на добичето е 1C4RJFJM9JC226837
Продавачът звучи като изключително читав човек. Не че 5лв/100км ще ме съборят, но искам да знам какво да очаквам и какво е удачно да правя или не (чип тунинг).
Последните 4 години карах основно Шкода Кодиак 2.0 дизел 190 и 200 к.с.(служебни); за 4 години смених три автомобила (след 250 К км пробег ги продават и заменят с нови) и ... бактън от "миксери".
WK2 ми изглежда много по-удачен вариант: въздушно окачване, звукоизолирани и атермични стъкла, 6 цилиндъра ... от Кодиак (при пробег от 80/100К км /година, среден разход между 9,5 и 10л/100км; шофиране със слушалки "noise canseling", една спукана гарнитура на главата, доускорението е ... като за 4 цилиндъра + стрес за водача ....).
Та, да се върна на основните въпроси:
1) 240 к.с. Еко дизел предлага ли се в Бг (като нов)?
2) какви са разликите между 240 и 250 к.с.?
Машината ще е лична, не служебна. Мислех си и за Hemi, но съм си фен на дизела, въртящия момент, звука ...
На Мазда CX-7 следих регенерацията с ОБД и приложение на телефона. При WK2 същото ли е упражнението или дава индикация кога е в регенерация?
Благодаря предварително на отзовалите се с отговори!
Коментар