Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПЕТИЯТ JEEP И ОТНОВО КЕФ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Благодаря за коментарите, като им я оставя ще им споделя и пак ще съм им черен че им обяснявам какво да правят, ама вече съм ги свикнал... ))))
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

    Коментар


    • #32
      На 2.15-2:20 маха пружинките.

      Моите са си още неръждясали, но и аз накладки не съм сменял никъде - добре са си.

      Впрочем дисковете са ми много особени - стоят по-тъмни и "мазни" на пипане спрямо други дискове, с които съсм си имал работа. Спира добре, докато не попрегреят, после не чак до там добре, но се търпи. Нахладките не проскръцват доли и след попрегряване.

      Не съм ги гледал каква марка са.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        Здравейте, Направих диагностика на Климатичната система, имаше нужда от допълване все пак е 2006г., преди допълването достигна 14градуса и въпреки това си охлаждаже добре, след като го допълниха и му измиха питата достигна до 8.5градуса и прави хладилник вътре.
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          Една от колите ни,галопера прави 4 градуса и ти посиняват краката от студ, Веднъж годишно ,правя една обиколка на България с него ,и на дълго ,слагам някаква кърпа на крака с който натискам газта ,та хладилник фризер.....

        • CITIZEN
          CITIZEN коментира
          Редактиране на коментар
          Аз дори му пускам топло, защото на крайно положение става много студено в купето и не си слагам кърпи... ))

      • #34
        Здравейте след дълго мислене какво да направя по окачването на джипа, което да отговаря на моите нужди и малка доза късмет днес пристигнаха новите предни амове на Bilstein серия 5100s, като към тях взех и нови Bump Stops от фирма Dimitrov. Амортисьорите успях да ги взема от Колегата Пламен-Kinex който беше много точен и си поговорихме доста за Джипки все пак той е ходеща енциклопедия за Jeep, за което съм му благодарен и е много жалко че не пише вече във този форум ! Та измерих колата и прецених да ги монтирам на средното положение което дава лифт от 38мм. с оглед по-високата задница това би изправило стойката на колата и ще ми даде малко клиренс отпред до ножа на бронята, не я вдигнах на крайно положение и лифт от 51мм. защото предницата ще стане по-висока от задницата или най-много почти равна, но смятам че е по-добре да е малко по-ниска.
        Относно Амортисьорите съм чел доста и "уж" много ги хвалят но това предстои да бъде проверено, като ги монтират та вече нямам търпение..
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:amove1.jpg
Прегледи:769
Размер:419.4 КБ
ID:6927593 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:amove2.jpg
Прегледи:763
Размер:167.6 КБ
ID:6927592 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:amove4.jpg
Прегледи:747
Размер:403.6 КБ
ID:6927595 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:amove3.jpg
Прегледи:759
Размер:456.8 КБ
ID:6927594
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • CITIZEN
          CITIZEN коментира
          Редактиране на коментар
          И на мен ми се видяха мекички, но пък старите са заминали и са по-зле със сигурност, а като я разглабят така или иначе съм им казал да сменят всичко което е заминало или е под съмнение... Съмнява ме лявата лагер-главина, от дясно сложи SNR някой ако има опит с други да сподели впечатления.

        • atanas_93
          atanas_93 коментира
          Редактиране на коментар
          Аз три години търкалях една GSP лагер главина и нямах никакви проблеми.
          Джипа беше с 30 мм фланци и с алтерен гуми с по голям от заводския размер, което товари допълнително главините.
          Имам и Кайрон с две такива главини повече от пет години на около 80 000км. И там няма проблем с тях.
          Последно редактирано от atanas_93; 21-06-23, 10:20.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          На мен и двете предни са ми SNR. Няма грижи засега, но са само на по 10-ина хиляди км.

      • #35
        И естествено както предполагах скъсаха болта на амортисьора при свалянето... Както им казах че съм чел и ми се смяха че съм форумен специалист.... ))))
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • #36
          Болта на кой амортисьор? По описанието, което си давал, моето би-трябвало да е с по-спекли болтове от твоето, а не беше. Всичките се махнаха безгрижно. Сега, то дойде със сменени, не с оригиналните, но все пак...
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • CITIZEN
            CITIZEN коментира
            Редактиране на коментар
            Не съм ходил да гледам, като я сглобят ще пиша подробно, както й евентуално колко се е повдигнала предницата.

        • #37
          Здравейте, взех Вожда от процедури с монтираните вече Bilstein 5100s., Освен това бяха подменени всички тампони по носачите, нови Бъмп стопове от Димитров, както и нови пластини на спирачния апарат който дрънкаше адски много. Резултатите са следните.
          1.Дрънакането от накладките вече го няма.

          2. Относно Амовете: Джипа преди монтажа на новите Амове беше висок отпред от средата на главината до калника около 46см., Монтирахме амортисьорите на средното от трите нива за повдигане тъй като задницата е почти 52 и сметнах че би трябвало да се изравни. След Смяната височината достигна около 52 +, като така джипа е почти равен 98%. Предницата се вдигна доста и изглежда супер, ножа се вдигна от земята доста и клиренса за мен лично е перфектен за подобен род машина, все пак може да се движи със 160 нормално по магистрала и да отиде на места където SUV няма как дори и да си помисли. Поведението на автомобила се промени на 200%. Първо с новите тампони няма никакви паразитни потропвания или луфтове по предницата като гумено топче е. Стабилността е страхотна няма клатения и накланяния както преди, мога да кажа че съм много доволен от Амортисьорите хем вози меко хем е стегнат и не се клати перфектни са, а впоследствие ако реша че искам лифт просто ще си купя 4 лифтови пружини и 51000 си остават тъй като те имат много по-голям ход от заводските и могат да се монтират на стандартни лифтови пружине с 2" инча лифта като само се връшат на най-ниското положение, с две думи колата стана съвсем друга и адски приятна за каран, както и визията се промени. Всичко подобри изключително много пътното поведение, повиши значително клиренса, ходовете, възможноститете извън пътя, като всичко това не е за сметка на пътното поведение. Прилагам и малко снимки от процеса. Поздрави и хубав ден. Натиснете снимката за да я уголемите  Име:354273947_2874676296002654_4052621296960073607_n.jpg Прегледи:0 Размер:93.5 КБ ID:6928274 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:356287462_808167787251637_4618655181821558496_n.jpg Прегледи:0 Размер:113.1 КБ ID:6928264 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:354268360_996496554853771_4389971650149658295_n.jpg Прегледи:0 Размер:456.4 КБ ID:6928265 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:354280355_1028000915031516_4386884048436841713_n.jpg Прегледи:0 Размер:256.4 КБ ID:6928266 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:354278339_136921922746687_4215046621033558036_n.jpg
Прегледи:630
Размер:92.7 КБ
ID:6928276 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:354272946_1279619265979526_3925098828010188804_n.jpg Прегледи:0 Размер:238.8 КБ ID:6928269 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:354468660_623475933072427_4800049947240099858_n.jpg Прегледи:0 Размер:108.5 КБ ID:6928270 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:354308076_1435407187274256_4660394366543811177_n.jpg Прегледи:0 Размер:234.8 КБ ID:6928271 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:356662021_3577675002552011_4187711171661340006_n.jpg Прегледи:0 Размер:109.1 КБ ID:6928272 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:354255229_259387116776575_9083727423077073705_n.jpg Прегледи:0 Размер:225.8 КБ ID:6928273
          Прикачени файлове
          Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
          Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

          Коментар


          • #38
            Уикенда отново прекарахме с вожда на леки разходки около Града, заведе ни на готини и красиви места, слънчогледи, Лавандули, лозя, панорамни гледки и всичко това с бебето и синът ми който е на 6, именно затова го и купих, защото тези усещания и спомени няма как да ти ги донесе и най-лъскавата кола,тя няма да остави следа в детското съзнание и да помни едно време като отидохме с джипа, там, там, там...

            Да напиша и малко за поведението на колата с новите Амове - Определено съм доволен много стегнато и едновременно меко заради пружините, не става за бързо каране по пресечен терен, но аз не гоня това, клиренса е перфектен за подобен тип забежки, ако не ми стига просто ще махна ножа от предната броня или природата ще си го вземе, което стане първо..
            Поздрави ! Натиснете снимката за да я уголемите  Име:358596043_1081524596343685_5872166733417144654_n.jpg Прегледи:0 Размер:237.1 КБ ID:6929677 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:358762461_702801018276779_1834213768444443231_n.jpg Прегледи:0 Размер:251.5 КБ ID:6929676 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:358845520_791305982691792_1914651109679706163_n.jpg Прегледи:0 Размер:727.1 КБ ID:6929675 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:359556080_297032549386239_5964563001025161430_n.jpg Прегледи:0 Размер:341.5 КБ ID:6929678 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:358829947_1426463298134190_2257925408418999211_n.jpg Прегледи:0 Размер:295.8 КБ ID:6929679
            Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
            Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

            Коментар


            • #39
              Събота сутрин се качвам в Джипа и установявам че не върти изобщо и всички лампи по таблото играят ламбада, а мотора дори не върти само цъка като завъртя ключът...
              Подадох му ток и запали веднага, накрая се оказа че акумулатора е умрял от нищото в подземния гараж, като предните дни не съм имал абсолютни никакви индикации и е каран над 500км. няколко пъти извънгрградско, проблема е решен с нов акумулатор, като успях да му закача и закачащата скоба която предния "майстор" не му се е занимавало да наглася. Отново в играта дано изкара повече от 2 години.На предния ми Мерцедес беше с оригиналния на 12години ама струва едни други пари....
              Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
              Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

              Коментар


              • #40
                Нямам оригинален (афтърмаркет) акумулатор Peugeot да е изкарвал по-малко от 5г., а той не струва други пари, напротив.
                Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
                Око за око, паста за зъби!
                Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

                Коментар


                • murfito
                  murfito коментира
                  Редактиране на коментар
                  170лв струва 75ah и 800a стартов ток. При мен лично не е умирал оригинален афтермаркет Peugeot акумулатор. Не знам дали ще изкара 12+ год, но пък цена/качество е повече от добре.Покажи ми друг оловно/киселинен акумулатор с тези параметри на подобна цена и да живее 5+ години. Алтернаторите са 150 и 170а.

                • Двигателист
                  Двигателист коментира
                  Редактиране на коментар
                  За дизел, или за бензин говориш? Къде ги купуваш 75/800 за 170 лв оригинален Пежо?

                • murfito
                  murfito коментира
                  Редактиране на коментар
                  Погледнах, че вече са около 200лв. клиентска цена (ползвам 20%) От SFA (Пежо) Дизел, бензин - няма значение. Не исках да режа за моя KJ и взех Optima, в противен случай щеше да бъде 100% Пежо 75ач/800а

              • #41
                При нормална експлоатация всичките ми акумулатори да изкарвали минимум 3, най-често около 5 години, като накрая обикновео съм ги убивал собственоръчно с някоко дълбоки разряди от нередовно ползване на автомобила по някакъв повод. На дизели това.

                Внезапно умират именно от як алтернатор и нередовно каране. Тръгваш, караш, гасиш, и после не иска да мъцне. Последните 2 умряха именно по тоя начин. Единия после се освестваше - примерно на другия ден си палиш безгрижно, но рано или късно пак се стигаше до момента как до вчера е бил зареден, а днес едва поддържа лампите.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                  ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Което ме навежда наразмисли , че и двата умряха по описания начин, след ремонт на алтернатора

              • #42
                Джипа го карам много и всяка седмица поне по 1път ходи извънградско по съдилищата в област Бургас, и наистина ме изненада с това си умиране изведнъж, защото имаше много каране точно през тази седмица, даже се бях притестнил че е сгънало нещо по-сериозно, защото никога не съм имал проблеми с паленето откакто съм го взел, а и стои в 98% от времето в гаражи-топли, няма температурни шокове, но явно му дошло времето ще видим новия "Гигават" колко ще изкара, защото само това беше като избор за Събота иначе е без пари - 140лв. с намалението от приятел с магазин за авточасти.
                Едно време на XJ-a 4.0 имах Гигават изкара 5години докато го продадох, после кога е приключил не знам...
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар


                • #43
                  И мен ме сполетя същото , макар и на най-смотания монбат на 5 години . Всеки ден изминавам по минимум 100 километра. Никаква индикация за проблеми. Сутринта отивам в базата , вечерта - нъцки , няма никой. Ппонеже съм с автоматични скорости , винаги имам "джъмпер" , запалих, прибрах се нормално , смъкнах го , заредих го , понеже реших, че съм забравил нещо да свети. След като се за реди, запли веднъж , след 50 метра спрях угасих и няма никой. Отново "джъмпер"-а в атака , в магазина и нов ,отново най-евтиното което имат ( по съвети от тук ) Колкото изкара , има си гаранция
                  Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                  За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                  A1+

                  Коментар


                  • #44
                    И аз моя го палих два пъти с "Джъмпер" и си палеше почти нормално и след 20минути каране дори не можеше да зъвърти дори и не цъкаше и таблото премигваше в компилация със всички възможни лампи по него..
                    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                    Коментар


                    • #45
                      Здравейте, Решил съм да започна нов проект като си внеса WK2 5.7L HEMI или Wrangler 3.6L и съм решил да се разделя с така обичания от мен Вожд ! Всичко около него от деня на покупката до сега съм описал подробно в темата, бих се радвал ако го купи човек от форума който ще продължи да го поддържа така както аз и предния собственик сме се грижили за него, защото той заслужава. Джипа е в абсолютно перфектно състояние без каквито и да било проблеми или недостатъци, на 240 000км. абсолютно реални километри, напълно обслужен дифове, раздатки, мотор, сменено е всичко по окачването. Цена за хора от форума 15 000лв. крайна цена, давам го и със зимните му гуми. Ако някой има желание може да ми пише.
                      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X