Първоначално публикуван от CITIZEN
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ПЕТИЯТ JEEP И ОТНОВО КЕФ
Свий
X
-
Джипа отдолу ми го прави един колега от Форума Оника, но за съжаление почина. Той беше бояджия и ми каза че първо го изтърква, после го маже с Wurth и после с някакво 3в1 но забравих на коя марка, вече 15-16месеца не е мръднал, но и стои само в гараж когато не се кара.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
Коментар
-
- 1 like
Коментар
-
Не е "only in a Jeep". Honda CR-V 1 също е така например.

За други не-Jeep-ове с такъв прозорец честно казано не се сещам, но и нямам кой-знае какви наблюдения.
При мен още по-готиното е че се и отваря дистанционно.
ПП: Не знаех че CRD-то е V8.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
С надписа V8 го взех аз, Така е дошъл при Дядото от Италия и ме е страх че за 10години и да го махна ще има сянка отдолу, пък и да плаши Шкодите и Дачиите, че много му се стряскат, мислят си че като е старичък и е лесна плячка ама томахавката на вожда си е остра все още.....
))
Only in a Jeep - e лозунг не претендирам че само тук има тази екстра, тоест носенето на саксии с големи палми е "It's A Jeep Thing You Wouldn't Understand" което се прави Only in a Jeep- марката символ на свободния дух ! Нещо като "Jeep wave " за което в целия свят масово хората знаят само наште селяни масово като им махнеш те гледат на кръв...
Преди много исках WK2, но като гледам какви идиоти ги закупиха сериозно се замислям за Дуранго там все още се купува само от ценители !
Преди време ходих да гледам едно SRT, стоя до него и го гледам като малко дете радвам му се обикалям го безброй пъти, след малко идва "индивида горд собственик", поздравявам го и започвам да го разпитвам, оказа се че няма хал-хабер какво кара и го е взел "щото му изпаднал на търг и да направи някой лев"... Взе да ми обяснява къв боклук бил и некачествен и грозен и как му харесвало много предишното му БМВ-це 3ка която продал за да го плати и сега страдал, и как му хлопали вратите и прочие.... Заминах си преди да му забия 2 юмрука иначе ми го предложи на страхотна цена. Сега като им паднаха цените стана още по-зле има невероятни собственици, които дори си мислят че мотора им бил На мерцедес и като му кажа че е на Фиат ми вика че съм бил луд....








Та силно се замислям за луксозна кола за почивки да взема Дуранго а не Гранд за да не се асоциирам с масата от групата собственици в БГ...
Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
Коментар
-
Здравейте, вчера обух вожда с малко по-подхождащи му обувки. Той е много доволен и стойката му веднага се промени.
Впечаталенията ми са следните :
Вожда беше обут от предишния собственик със гуми Syron Everest -зимни в размер 235/65/17 защото му били изгодни и горял по-малко, а и той го карал с 110 максимум и не му трябвали големи гуми, както и да е в интерес на истината винаги съм се смял на един приятел който караше със Syron и съдбата ме дари с два комплекта на 1сезон на джипа и поради редица обстоятелства го карах почти 2години така. Гумите са перфектни нито шумят и се държат много добре напук на моето мнение и хилядите бъзици към моя приятел. Многократно карани извън пътя и без никакво пазене не са мръднали, 2пъти на ски ходих никакви проблеми но вчера вече дойде времето за нещо за душата и за мен.
По впечаталения от колегата Спарки и аз реших да заложа на Toyo AT+ в размер 255/65/17. разликата със старите гуми е 40мм което автоматично подвигна джипа с около 2см. безплатен лифт. Засега нямам впечатления освен по-добрата возия според мен разхода е същия но ги имам от 20км. ще споделя мнения.
Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 4 likes
Коментар
-
На Спарки са 265/65/17, или 30,56 инча. 255/65/17 е 30,05 инча, или около 12мм в диаметър/6мм височина. Не че е от велико значение.
От тоя модел гуми биха се побрали и 265/70/17, което си е пълноценна 31-ца, и пак няма да опира никъде и ще се побира и като резервна на щатното място ако нямате теглич. Евентуално само малко от резбата на горните шарнири трябва да се подкастри. До 265/65/17 и тя не опира, дори неподкастрена, но аз така или иначе я клъцвам. При мен разстоянието до гумата е повече от 20мм, та място бол.
Това е от снощи:
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 2 likes
Коментар
-
Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
Коментар
-
Днес направих малко тестове на гумите :
1.Около 200км Извънградско - Много съм доволен не са шумни изобщо, Джипа е много по-стабилен от преди със 235 65 17, може би инерцията е по-малко но няма пълно щастие, за сметка на стабилността и много по-добрата возия. Разхода на гориво според мен почти не е променен, пак си поддържа лесно твърдо под 10 извънградско до 110.
2.Имаше и лека заигравка в един път покрай нивите но беше валяло предната нощ и сутринта и ме достраша да карам много навътре в нивата, като впечатленията са ми че веднага се запълниха но си се движеше и според мен щеше да издрапа доста, но не експериментирах че бях дам и далеч от града. Впечатли ме че после когато излезе на асвалта се изчистиха перфектно адски бързо, което като сравнявам със BFG-AT КО1 според мен е по-бързо, защото при тях доста време след калта по асвалта хвърляше кал и оставаше между грайфера, при Тойото нямаше и следа от кал. Доволен съм доста за моята употреба, главно път и леки забежки в страни.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 3 likes
Коментар
-
Здравейте, След като сложих новите Гуми на вожда 255/65/17 гумата дойде много близко да болта на носача и съответно трябваше да се подстриже. По съвет на SparkyBg дадох указания на майсторите да отвият гайката да отрежат болта за да не му се прецака тефлона, и след което го намазаха с някакво лепило за резби и завиха като сега изглежда така и има доволно разстояние, като преди това не е опирал на гумите, както и гумите не опират никъде на стоковото окачване което е поомекнало и колата е по-ниска от заводските данни.
2.Имах доста странен шум отпред в ляво и го оставих за пълна проверка и подмяна на всичко което изглежда заминало/износено или е строшено защото много ме дразни.След пълна диагностика се оказа че няма нищо което да подсказва че издава странните шумове и няма нищо за смяна.

Майстора за пореден път ме обвини че ми се причува и че от "Стара баба Абитюрентка не става и е нормално нещо да се чува...", но той нищо не чувал и да идвам да си я взимам, разочарован отидох да я взема и ЧУДО нищо не се чува..... След много мислене се сетих да го питам дали първо я слуша или първо махнаха гумите за да режат болта, оказа се второто и съответно произхода на всички шумове се оказа за пореден път развити гайки на джантата след смяна на гумите..... 



Та въпроса ми е вие имате ли такива проблеми и ако си купя нови гайки дали пак ще има този проблем...
3. Имам много дразнещ шум от предния ляв спирачен апарат, похлопва/придрънква във всяка дупка, накладките са ми на 60% дисковете също, спира супер, не тресе, не прегряват лесно.
Има ли ремонтен комплект, защото майстора ми каза че най-вероятно буталата са износени и не уплътняват добре,иначе със спирането няма проблем, и на тестера за спирачки е в най-добрите параметри спира на усещане супер.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
Коментар
-
По 2-ра подточка , когато карах WK-то старото , за тея 5 години на всяка смяна съм имал проблем с гаиките , като накрая даже една я бях изтървал някъде по пътя .
В крайна сметка купих от първия магазин една и си изкара до продажбата на колата
-
След всяка смяна са били недозатегнати, или?
При мен след събирането им от улицата пред Деди и надлежното им стягане с въпросния разтегателен ключ, грижи не е имало никакви. А сменях и главини - нито със старите, нито с новите съм заварвал охлабени гайки. Гайките са си оригиналните, без една, която така и не намерих. Само тя е Dorman.
-
-
Ремонтен комплект има, но не са ти виновни буталата. Има пружинки, които притискат накладките и не позволяват дрънкане.
На 4:07 хайманата ги слага.
Вървят си към някои комплекти накладки, към други ги няма. И когато ги няма, слагат старите, пък те са се наместили към старите накладки или са полуизгнили, или от жегата вече не са толкова пружинни, или комбинация от всичкото това. Или са различни - гледам има няколко варианта, не знам предни/задни или просто различните производители правят различни варианти.
Ня моето поне това не тропа. Нито отпред, нито отзад. Хем отпред съм свалял апарати поне 5 пъти вече.
Гайките на джантите - някой е забравил да ги стегне или не се е постарал твърде. Като си купих джипката и я закарах при Деди да я пробваме, бях изръсил 4-5 гайки докато я пробваме и бяхме решили че шарнира е умрял "кат кучИ". Ама се оказаха хабави гайки. Добре че не се пребих и не направих някоя беля.
Вземи си един разтегателен ключ от Lidl, Kaufland или откъдето намериш и след ВСЯКА интервенциа по гумите, независимо от кого, проверявай. Аз проверявам и преди всяко семейно пътуване над 100км. Колкото и нови гайки да сложиш, някой трябва да ги стегне.
...и..., ако са смазани с грес, почистии и забърши. Лека мазншоч по резбите е допустима, но по конусите никак.
Всичко това важи ако си с оригиналните джанти и оригиналните гайки, разбира се.Последно редактирано от sparkybg; 29-05-23, 11:24.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
Износен водач и/или втулка в спирачния апарат също може те изнерви с шумове. Проверка,почистване и смазване (2:40 на филмчето).
Смазките са на гликолова или силиконова основа (не петролни).
https://aftermarket.zf.com/app/contr...120GB&typeID=9
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар