Здравейте, най-накрая ми остана време и аз да напиша нещичко за моя нов приятел-Вожда, който всъщност е сиво JEEP Grand Cherokee WK Laredo.
Историята на любовта ми към марката е доста стара и свързана с много хубави и лоши моменти няколко модела и над 10 години.
Преди доста години може би 2006-2007 след едно Паджеро Пинин, което беше първия ни джип с баща ми решихме да вземем нов Джип който да се ползва като кола/SUV тогава бяха излезли Патриотите който за парите си беше чудесен и го купихме от магазина, служи доста години без проблеми, но пък не беше кой знае какво.След като вече имахме Патриота и естествено регистрация тук във силните години на Форума започнахме да търсим XJ 4,0L Facelift за проект, намерихме го в София прибрахме го и последва 3-инча лифт от USA, Фланци, Bushwackers,BFG и др. Много време съм го карал и като студент и голям кеф беше. Междувременно излезе един Командер 4.7L много нов, лъскав и на
56000км. във БалканСтар Варна вкаран от Дубай естествено го взехме веднага и така се оказахме с 3 JEEP-а. Както и да е след това продадохме Patriota и XJ-а и взех едно нещо което исках от малък – WJ 4.7 HO 2005г. Overland, MidnightBluePearl топа на топа при WJ един от последните слезли от линията, много радост но трае кратко защото му умря кутията, и дифа задния.
След ремонт го покарах малко и го продадох.
И след всичко това реших да премина на кола – така последваха серия от Мерцедеси Няколко Е-класи и МЛ550 АМГ, но винаги нещо не ми беше кеф и все като карах и минех ли по някой път в нищото все ме теглеше да отида да видя какво има там…. И така почнах да търся пак от Любимата марка, първоначално тръгнах за 5.7Hemi , но в последствие се отказах защото всички които гледах бяха около или над 20 000лв., в абсолютно незадоволително състояние за парите си. Докато един ден не ми се обади един приятел че в София ми намерил Джип даде ми номера на собственика който ми прати едни ужасни снимки, но пък историята му за колата ме грабна и реших да отида.
Та по разказа по телефона със собственика който беше Доктор 44набор се разбра че Джипа е в него от много години и го ползва за магистрална кола да пътува и има 2други коли за София, както и да е имах дело в София и реших да отида.Срещата беше на един паркинг отивайки на паркинга видях най-новия Гранд Чероки който си седеше там, викам си знак е това JJJ. Чакайки в студа Вожда пристигна със своя белоглав ездач, на пръв поглед изобщо не ми хареса и се ядосах защото съм бил доста път за нищо. Просто Голо като Пушка Laredo, мръсноо, очукано по броните и вътре също не мит поне от месец.
Гледаме се двамата а водача му започна да ми разказва как е поддържан, какви ремонти са му правени и на колко километра го е взел и.т.н естествено всичко беше в тефтер с бележки и дати JJ „старата школа”. След дълго гледане и сумтене реших все пак да я запаля и покарам поне да придобия представа как е и тогава стана първото ми впечатляване, кагото Доктора запали останах приятно изненадан тъй като вече имах много опит с този Дизел при 3 Мерцедеса и стотици хиляди километри, та вожда работеше много, много добре ама аз пак с недоверие викам си сигурно е омалял и няма сила дори да трака JJ, качих се да го карам и с учудване останових че всичко работи перфектно и много, много по-стегнато от Командера макар и 8-9години по-късно. Никакви луфтове никъде и никви потропвания, автомата мазен,мазен, няма шумове от дифовете няма за какво да се хвана., Обаче след колчето с WJ-а го закарах на сервиз да го видят, Еди беше извън града, Димата не вдигна и затова отидох на други майстори приятели на моите майстори. Резултата от прегледа/включетелно каране на живи данни, потвърди моите усещания. Естествено го взех веднага преглъщайки че е гол като пушка, НО пък е 6точки. Толкова беше мръсен че като го докарах във Бургас веднага го измих да видя какво съм купил, защото през целия път си мислех че не го е измил дядото за да ме прекара и е леш под мръсотията, да ама не като го измих светна и аз също, освен калниците и броните за които ме предупреди че не виждал и така станало…. J
ГОЛЯМ КЕФ… почнах да го карам постоянно Мерцедеса в гаража горкия, вадя го на 2-3 седмици на извънградско да продуха малко. Отиваме в моя сервиз да го огледат и им казвам да сменят всичко, да ама не, няма какво няколко тампона които може би са тръгнали… В последствие и след година безпроблемно каране смених, маншон който аз скъсах, Главина, подгревни свещи и някакви други дреболии. След което отиде за боя и сега свети както е светил 2006г.
Та това е моята стара-нова история с Петият JEEP.
И в процес на реставрация след боята.
Историята на любовта ми към марката е доста стара и свързана с много хубави и лоши моменти няколко модела и над 10 години.
Преди доста години може би 2006-2007 след едно Паджеро Пинин, което беше първия ни джип с баща ми решихме да вземем нов Джип който да се ползва като кола/SUV тогава бяха излезли Патриотите който за парите си беше чудесен и го купихме от магазина, служи доста години без проблеми, но пък не беше кой знае какво.След като вече имахме Патриота и естествено регистрация тук във силните години на Форума започнахме да търсим XJ 4,0L Facelift за проект, намерихме го в София прибрахме го и последва 3-инча лифт от USA, Фланци, Bushwackers,BFG и др. Много време съм го карал и като студент и голям кеф беше. Междувременно излезе един Командер 4.7L много нов, лъскав и на
56000км. във БалканСтар Варна вкаран от Дубай естествено го взехме веднага и така се оказахме с 3 JEEP-а. Както и да е след това продадохме Patriota и XJ-а и взех едно нещо което исках от малък – WJ 4.7 HO 2005г. Overland, MidnightBluePearl топа на топа при WJ един от последните слезли от линията, много радост но трае кратко защото му умря кутията, и дифа задния.
След ремонт го покарах малко и го продадох.
И след всичко това реших да премина на кола – така последваха серия от Мерцедеси Няколко Е-класи и МЛ550 АМГ, но винаги нещо не ми беше кеф и все като карах и минех ли по някой път в нищото все ме теглеше да отида да видя какво има там…. И така почнах да търся пак от Любимата марка, първоначално тръгнах за 5.7Hemi , но в последствие се отказах защото всички които гледах бяха около или над 20 000лв., в абсолютно незадоволително състояние за парите си. Докато един ден не ми се обади един приятел че в София ми намерил Джип даде ми номера на собственика който ми прати едни ужасни снимки, но пък историята му за колата ме грабна и реших да отида.
Та по разказа по телефона със собственика който беше Доктор 44набор се разбра че Джипа е в него от много години и го ползва за магистрална кола да пътува и има 2други коли за София, както и да е имах дело в София и реших да отида.Срещата беше на един паркинг отивайки на паркинга видях най-новия Гранд Чероки който си седеше там, викам си знак е това JJJ. Чакайки в студа Вожда пристигна със своя белоглав ездач, на пръв поглед изобщо не ми хареса и се ядосах защото съм бил доста път за нищо. Просто Голо като Пушка Laredo, мръсноо, очукано по броните и вътре също не мит поне от месец.
Гледаме се двамата а водача му започна да ми разказва как е поддържан, какви ремонти са му правени и на колко километра го е взел и.т.н естествено всичко беше в тефтер с бележки и дати JJ „старата школа”. След дълго гледане и сумтене реших все пак да я запаля и покарам поне да придобия представа как е и тогава стана първото ми впечатляване, кагото Доктора запали останах приятно изненадан тъй като вече имах много опит с този Дизел при 3 Мерцедеса и стотици хиляди километри, та вожда работеше много, много добре ама аз пак с недоверие викам си сигурно е омалял и няма сила дори да трака JJ, качих се да го карам и с учудване останових че всичко работи перфектно и много, много по-стегнато от Командера макар и 8-9години по-късно. Никакви луфтове никъде и никви потропвания, автомата мазен,мазен, няма шумове от дифовете няма за какво да се хвана., Обаче след колчето с WJ-а го закарах на сервиз да го видят, Еди беше извън града, Димата не вдигна и затова отидох на други майстори приятели на моите майстори. Резултата от прегледа/включетелно каране на живи данни, потвърди моите усещания. Естествено го взех веднага преглъщайки че е гол като пушка, НО пък е 6точки. Толкова беше мръсен че като го докарах във Бургас веднага го измих да видя какво съм купил, защото през целия път си мислех че не го е измил дядото за да ме прекара и е леш под мръсотията, да ама не като го измих светна и аз също, освен калниците и броните за които ме предупреди че не виждал и така станало…. J
ГОЛЯМ КЕФ… почнах да го карам постоянно Мерцедеса в гаража горкия, вадя го на 2-3 седмици на извънградско да продуха малко. Отиваме в моя сервиз да го огледат и им казвам да сменят всичко, да ама не, няма какво няколко тампона които може би са тръгнали… В последствие и след година безпроблемно каране смених, маншон който аз скъсах, Главина, подгревни свещи и някакви други дреболии. След което отиде за боя и сега свети както е светил 2006г.
Та това е моята стара-нова история с Петият JEEP.
И в процес на реставрация след боята.
Коментар