Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПЕТИЯТ JEEP И ОТНОВО КЕФ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПЕТИЯТ JEEP И ОТНОВО КЕФ

    Здравейте, най-накрая ми остана време и аз да напиша нещичко за моя нов приятел-Вожда, който всъщност е сиво JEEP Grand Cherokee WK Laredo.

    Историята на любовта ми към марката е доста стара и свързана с много хубави и лоши моменти няколко модела и над 10 години.
    Преди доста години може би 2006-2007 след едно Паджеро Пинин, което беше първия ни джип с баща ми решихме да вземем нов Джип който да се ползва като кола/SUV тогава бяха излезли Патриотите който за парите си беше чудесен и го купихме от магазина, служи доста години без проблеми, но пък не беше кой знае какво.След като вече имахме Патриота и естествено регистрация тук във силните години на Форума започнахме да търсим XJ 4,0L Facelift за проект, намерихме го в София прибрахме го и последва 3-инча лифт от USA, Фланци, Bushwackers,BFG и др. Много време съм го карал и като студент и голям кеф беше. Междувременно излезе един Командер 4.7L много нов, лъскав и на
    56000км. във БалканСтар Варна вкаран от Дубай естествено го взехме веднага и така се оказахме с 3 JEEP-а. Както и да е след това продадохме Patriota и XJ-а и взех едно нещо което исках от малък – WJ
    4.7 HO 2005г. Overland, MidnightBluePearl топа на топа при WJ един от последните слезли от линията, много радост но трае кратко защото му умря кутията, и дифа задния.



    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331101572_3135550613408821_7399269799715582618_n.jpg
Прегледи:1169
Размер:130.9 КБ
ID:6912549 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331091956_611924964096689_7218409227482362502_n.jpg
Прегледи:1162
Размер:148.0 КБ
ID:6912550 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331221753_952744299470689_2650827507841724765_n.jpg
Прегледи:1171
Размер:146.9 КБ
ID:6912551










    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:330909843_749579076421759_4602087355527957814_n.jpg
Прегледи:1254
Размер:139.7 КБ
ID:6912552


    След ремонт го покарах малко и го продадох.
    И след всичко това реших да премина на кола – така последваха серия от Мерцедеси Няколко Е-класи и МЛ550 АМГ, но винаги нещо не ми беше кеф и все като карах и минех ли по някой път в нищото все ме теглеше да отида да видя какво има там…. И така почнах да търся пак от Любимата марка, първоначално тръгнах за 5.7Hemi , но в последствие се отказах защото всички които гледах бяха около или над 20 000лв., в абсолютно незадоволително състояние за парите си. Докато един ден не ми се обади един приятел че в София ми намерил Джип даде ми номера на собственика който ми прати едни ужасни снимки, но пък историята му за колата ме грабна и реших да отида.

    Та по разказа по телефона със собственика който беше Доктор 44набор се разбра че Джипа е в него от много години и го ползва за магистрална кола да пътува и има 2други коли за София, както и да е имах дело в София и реших да отида.Срещата беше на един паркинг отивайки на паркинга видях най-новия Гранд Чероки който си седеше там, викам си знак е това JJJ. Чакайки в студа Вожда пристигна със своя белоглав ездач, на пръв поглед изобщо не ми хареса и се ядосах защото съм бил доста път за нищо. Просто Голо като Пушка Laredo, мръсноо, очукано по броните и вътре също не мит поне от месец. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331083347_725749162516193_1323934058570148492_n.jpg
Прегледи:1182
Размер:263.0 КБ
ID:6912553







    Гледаме се двамата а водача му започна да ми разказва как е поддържан, какви ремонти са му правени и на колко километра го е взел и.т.н естествено всичко беше в тефтер с бележки и дати JJстарата школа”. След дълго гледане и сумтене реших все пак да я запаля и покарам поне да придобия представа как е и тогава стана първото ми впечатляване, кагото Доктора запали останах приятно изненадан тъй като вече имах много опит с този Дизел при 3 Мерцедеса и стотици хиляди километри, та вожда работеше много, много добре ама аз пак с недоверие викам си сигурно е омалял и няма сила дори да трака JJ, качих се да го карам и с учудване останових че всичко работи перфектно и много, много по-стегнато от Командера макар и 8-9години по-късно. Никакви луфтове никъде и никви потропвания, автомата мазен,мазен, няма шумове от дифовете няма за какво да се хвана., Обаче след колчето с WJ-а го закарах на сервиз да го видят, Еди беше извън града, Димата не вдигна и затова отидох на други майстори приятели на моите майстори. Резултата от прегледа/включетелно каране на живи данни, потвърди моите усещания. Естествено го взех веднага преглъщайки че е гол като пушка, НО пък е 6точки. Толкова беше мръсен че като го докарах във Бургас веднага го измих да видя какво съм купил, защото през целия път си мислех че не го е измил дядото за да ме прекара и е леш под мръсотията, да ама не като го измих светна и аз също, освен калниците и броните за които ме предупреди че не виждал и така станало…. J
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331236226_504426805201492_4182617491807347421_n.jpg
Прегледи:1171
Размер:177.5 КБ
ID:6912555 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:330947374_526542046271193_873116445983516968_n.jpg
Прегледи:1166
Размер:119.4 КБ
ID:6912554




    ГОЛЯМ КЕФ… почнах да го карам постоянно Мерцедеса в гаража горкия, вадя го на 2-3 седмици на извънградско да продуха малко. Отиваме в моя сервиз да го огледат и им казвам да сменят всичко, да ама не, няма какво няколко тампона които може би са тръгнали… В последствие и след година безпроблемно каране смених, маншон който аз скъсах, Главина, подгревни свещи и някакви други дреболии. След което отиде за боя и сега свети както е светил 2006г.
    Та това е моята стара-нова история с Петият JEEP.



    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331093780_885055176138186_7065393074594474788_n.jpg
Прегледи:1214
Размер:219.0 КБ
ID:6912566 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331276736_1631180930677606_7973442738421286801_n.jpg
Прегледи:1175
Размер:360.9 КБ
ID:6912565 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331090256_737966631066660_6981386698562744475_n.jpg
Прегледи:1177
Размер:223.2 КБ
ID:6912564 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331171347_1174975203162112_1782653750685562833_n.jpg
Прегледи:1167
Размер:186.1 КБ
ID:6912563 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:330862641_905858830755247_2707025136056348393_n.jpg
Прегледи:1164
Размер:192.8 КБ
ID:6912562 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331171331_614481307165945_8299946338476396983_n.jpg
Прегледи:1171
Размер:170.8 КБ
ID:6912561 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331079841_643166580910807_7097285444034879954_n.jpg
Прегледи:1170
Размер:454.1 КБ
ID:6912560 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331066279_1535627286931550_4981444481719607268_n.jpg
Прегледи:1161
Размер:176.6 КБ
ID:6912559 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:330805520_950407716319971_5354901454140486610_n.jpg
Прегледи:1175
Размер:132.3 КБ
ID:6912557 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:330836940_3399536530312096_5219695363140576885_n.jpg
Прегледи:1162
Размер:236.8 КБ
ID:6912558 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:330725208_1402107307195254_2886609537156831392_n.jpg
Прегледи:1164
Размер:281.7 КБ
ID:6912556 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:330972831_858962061864707_2595809390617088378_n.jpg
Прегледи:1188
Размер:239.5 КБ
ID:6912569


    И в процес на реставрация след боята. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:330959475_594063525480823_8185163126656736365_n.jpg
Прегледи:1176
Размер:146.8 КБ
ID:6912568 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331345110_1637291116716517_7516473851187295667_n.jpg
Прегледи:1165
Размер:91.2 КБ
ID:6912567











    Прикачени файлове
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

  • #2
    Дай боже такъв късмет с гледан джип да имам и аз,а и всички!
    От последната снимка ми се струва,че сребристото е по тъмно или се лъжа!Даже по ми харесва от оригиналния цвят.

    Коментар


    • #3
      Капака не е боядисван, отстрани има разлики в нюанса на броните и някоя врата но може би е от годините все пак приближава пълнолетие, не е проблем за мен.
      Сега продължавам с реставрацията, окачването предстои не съм го направил до сега защото е здраво а и не съм решил какво да го правя точно.
      В началото мислех да го вдигам OME или Billstein и да му сложа 31-ци грубо АТ - KO2 или Grabber, но след 1година каране осъзнах че за моята експлоатация това би ми пречило отколкото да ми е от полза. И сега смятам да го направя като Спарки- да подменя с нови Стокови от Командер Пружини защото може би ще дадат минимален лифт спрямо тези от Гранд, а и без това отпред е клекнал доста 47см. и ще се вдигне може би 4-5см. което за мен е предостатъчно, но пък ще запазя и подобря пътното поведение и разхода на гориво. Аз го ползвам по предназначение по зимен път който би бил проблем с Мерцедеса на Задно, Ски почивка, Плаж на места където кола няма как да влезе мецедеса, и някой пикник с децата, както и да отида до вилата и да пренасям големи неща в него, големия пакет е огромен над 2метра това е Метална барака от големите.
      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • #4
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331172483_6615716268445443_4354555953560944228_n.jpg
Прегледи:1174
Размер:280.2 КБ
ID:6912576 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:331238340_877879839987319_2791285367160815578_n.jpg
Прегледи:1177
Размер:255.4 КБ
ID:6912577 Обслужване и смяна на Главина, От вчера е и с Osram NightBreaker - светят перфектно.
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • #5
          Жълтите билщайни + пружини MOOG за командер е перфектно. И пътното поведение много се промени. Към добро, и не за сметка на комфорта.

          Тия 47см от къде до къде са? Ще премеря и ще ти кажа при мен колко са.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            Твоя ми беше казал че е при теб "От средата на колелото отпред до ръба на калника е 50-50.5см, отзад е 51.5см."
            При мен е 47 отпред с гума 235/65/17 лятна и 50 отзаде.
            Така че смятам че след смяна на Пружини от Командер нова и гуми 245 65 17 - трябва да мине 50. което ще е 3-4см височина в + от сега и ще ми е напълно достатъчно.
            Относно размера 265 65 17 не съм сигурен дали искам толкова широки, само ще ми вдигне разхода а като плюс какво ще допринесе сравнен 245/65/17. Повече ме блазни да му сложа по-високи 235 70 17.
            Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
            Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

            Коментар


            • #7
              Гумие нямат значение като го мериш от средата на колелото. И да, толкова е. Просто бях забравил че съм го писал някъде. Толкова и ще се вдигне - 3-4см отпред и 1-2 отзад.

              За ширината - по-стабилна е. Тънките гуми се гънат настрани при странично натоварване. Башка дето при липса на твърда основа потъваш по-лесно. А 31-ца с 235 ширина изглежда и леко комично (IMHO), освен че и джантите ти са по-уязвими, защото бордовете им са по-авън спрямо гумата.

              За разхода не съм твърде убеден че ще се вдигне осезаемо. Разликата между 245 и 265 и механично и като тегло е твърде малка, за да окаже значимо влияние. Говорим за шосейни АТ-та, не за някакви кални баници, на които само гумата на протектора тежи 10 кила.

              Пък и... стига с тоя разход. Няма да започне да връща в резервоара. Докарваш разход под 10 на 2 тона и кусур кютук, и пак недоволен. Знаеш колко е моя, еле пък в момента на студено и на къси разстояния. Аз кво, да слагам суми от Балканче ли?
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                Не съм взел решение още за размера, като цяло концепциите ми се променят с времето, а и като го взех от вибрациите в купето жената забременя и тунинга му отиде в количка и други покупки, та затова и го карах 1година така, което беше плюс за да разбера точно какво ми трябва. До лятото има време да реша какъв размер да е гумата иначе, със сигуност няма да го повдигам за което съм ти благодарен.

                Преди години бях видял един колега, който имаше такъв гранд и му беше сложил Амове от Филчев мисля с корекция на твърдостта и каза че е много доволен, в града караш на меко а на магистрала ги втвърдява което е супер, само че никъде не съм срещал такива. Иначе от мерцедесите мога да кажа че това е върховната екстра и си заслужава всяко левче.
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар


                • #9
                  Ами Филчев по едно време дори е имал WK, доколкото знам. МОжеш да си поръчаш ако искаш, ама на мен ми съобщи цена от 900+ кинта без регулации, а само с външен резервоар. На тераното бях супер доволен от неговите амове, но цената беше значително по-човешка,но там са и по-прости, поне предните.

                  На мене това грозде ми е кисело.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ами Филчев по едно време дори е имал WK, доколкото знам. МОжеш да си поръчаш ако искаш, ама на мен ми съобщи цена от 900+ кинта без регулации, а само с външен резервоар. На тераното бях супер доволен от неговите амове, но цената беше значително по-човешка,но там са и по-прости, поне предните.

                    На мене това грозде ми е кисело.
                    За тая цена по-хубаво да му сложа от Мерцедеса старите.
                    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                    Коментар


                    • #11
                      Здравейте искам да споделя впечатления от първата зимна почивка с Вожда. Жената не е фен на джипката защото за нея стара и грозна и си иска в Мерцедеса, но пък аз успях да я убедя че на Пампорово има много сняг и с джипа е по-безопасно и тя "кандиса" което беше супер. Започна голямото тварене, багажника е супер, успях да побера 16сака/чанти, детска кошара, матрак и още 5-6торбички и хладилна чанта на ток Нямаше сняг но имаше доста лед на Студенец където имаше много смешни истории. 2 X6ци буксуваха като ненормални на места където стария премина без изобщо да разбере какво има отдолу, след което един ентусиаст с един Супърб Скаут 4х4 се окопа до ушите и му се смях доста., защото преди това мина покрай Вожда с надсмешка на възрастова тематика, след което му предложих да го изтегля но той беше засегнат от подигравките ми и реши че ще се бутат с 5-те му приятели, както и да е обърнах и си паркирах на паркинга с кеф.Общо взето много съм доволен разхода е твърдо под 10 със 130 на магистрала и нагоре по завоите на Пампорово, с две думи доволен съм от поведението му.
                      Последно редактирано от CITIZEN; 27-02-23, 13:25.
                      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                      Коментар


                      • #12
                        На връщане много ми падна разхода )))) Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Nadpis.jpg
Прегледи:923
Размер:416.9 КБ
ID:6914101 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Разход.jpg
Прегледи:907
Размер:144.1 КБ
ID:6914102
                        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
                          На връщане много ми падна разхода )))) Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Nadpis.jpg Прегледи:0 Размер:416.9 КБ ID:6914101 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Разход.jpg Прегледи:0 Размер:144.1 КБ ID:6914102
                          Термостстът ти нещо не е много в час. Или е от нанадолнището.

                          Пробвай на по-стръмно нанадолнище - може да започне да връща в резервоара.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • CITIZEN
                            CITIZEN коментира
                            Редактиране на коментар
                            Еми това е по надолнището от Студенец надолу, тоталния минимум като показания ,реших да го снимам за майтапа и да отговарям като питат кое колко гори без да са чели 3секунди в Гугъл.. ))

                        • #14
                          Ееее,миналата седмица и аз бях на Пампорово.

                          Коментар


                          • #15
                            Здравейте малко иновации по Джипа. Тъй като e Laredo и отзад седалката е изключително неприятна и неудобна като пейка реших да я сменя с такава от Overland като целта беше на първо място да има 3 колана защото моя трети беше отрязан а возя две деца и жената, 2 Да се повиши комфорта на пътуващите отзад и 3то по-лесната поддръжка на чистота, защото на Laredo-то платът е адски скапан и върху него остават петна след като държиш изпотена бутилка с вода лятото след нея петното е все едно с олио и кола си го полял, което си е проблем а и с оглед това че отзаде има 2 деца които ядът, пият, повръщат и други неща си беше наложително.
                            Намерих си от колега седалка която ми изпрати - От Overland най-луксозната възможна с три вида кожа, като нова е имам чувството че никой не е сядал на нея.
                            Относно монтажа захватите са еднакви и става лесно и перфектно.
                            Впечатленията ми са следните:
                            Разликата визуално е ясна стои много по-добре.
                            В пъти по-удобна от Laredo-to, по-мека и изобщо разликата е много голяма.
                            Поздрави. Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Sedalka 2.jpg Прегледи:0 Размер:283.5 КБ ID:6915493 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Sedalka 1.jpg Прегледи:0 Размер:136.4 КБ ID:6915492

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:mix sedalki.jpg Прегледи:0 Размер:196.2 КБ ID:6915495
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от CITIZEN; 10-03-23, 08:10.
                            Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                            Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X