Здрвейте колеги. От както навлязоха бензиновите двигатели с директно впръскване на горивото, все повече се заговори за нагар и отлагания  в смукателният колектор и клапаните. 
Масово се монтират така наречените канички за масло или уловител на масло - oil catch can.
Нещото се инсталира на марчука между картерната вентилация и всукателния колектор.
Идеята е че тази каничка прихваща маслото, което картера надува към всукателнип колектор и потенциално образува нагар.
Някой слагал ли е такова нещо ?
Моят кош е с 2.0 турбо с директно впръскване, монтиран на JL rubicon. Тъй, като съм много в началото ( 11к километра удари вече) се чудя дали да слагам този уловител или да си карам.
Другата ми кола също е с директно впръскване и вече гони 90к километра, като с нея бръмча предимно в града. Никакви проблеми няма с двигателя.
 
							
						
					Масово се монтират така наречените канички за масло или уловител на масло - oil catch can.
Нещото се инсталира на марчука между картерната вентилация и всукателния колектор.
Идеята е че тази каничка прихваща маслото, което картера надува към всукателнип колектор и потенциално образува нагар.
Някой слагал ли е такова нещо ?
Моят кош е с 2.0 турбо с директно впръскване, монтиран на JL rubicon. Тъй, като съм много в началото ( 11к километра удари вече) се чудя дали да слагам този уловител или да си карам.
Другата ми кола също е с директно впръскване и вече гони 90к километра, като с нея бръмча предимно в града. Никакви проблеми няма с двигателя.


 )
 )

 
							
						
 
							
						



Коментар