Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каничка за масло - oil catch can при двигателите с директно впръскване. Необходимост или застраховка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

    Ще изхвърляш някакво масло, което иначе ще изгориш, превръщайки го в гигакалории (по Дядо Владо). Дросел клапата пак ще ти е мазна. Омазняват я, щото са преди нея.


    Именно де!



    И нямаш никаква гаранция че ако е имала, е щяла да роди по-бавно. А тя е имала, щото кола без такова, по-млада от 30 години, няма. Просто не е била външна. Със сигурност имаш или лабиринт, или надупчена ламарина, или мрежичка, или вихров филтър, или произволна комбинация от изброените някъде по пътя на картерните газове, преди да влязат във входящия колектор или преди турбото.
    Дросел клапата , ще е по-малко мазна с успялото да уловя масло . Говорим за 100гр уловено масло , съответно и с толкова икономия на калории .
    Нищо от изброеното , не виждам да пречи , да си туря още една кутийка ,преди дросела .
    Единствено замръзване на евентуална емулсия (конденз+масло) ,в кутийката , при студ , може да прави беля , за което ще внимавам .
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • #17
      А да , хич не казвам , че маздата роди заради липса на кутийче . Много щуротии й се бяха събрали .
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #18
        На жената колата-едно клио,цапаше малко дросела.Махнах маркуча който влиза в гофрето между въздушния филтър и дросела,и го вкарах в едно шишенце от кола-половинка.На определен пробег виждам че там се събира малко количество масло,дросела вече стои като нов.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение

          Кой произвежда двигател с такъв тип впръскване? Автомобилен ли е? Аз знам за конструкции с два впръсквача на цилиндър, но там единия впръсква в колектора (главата), пред клапана, а другия директно в цилиндъра. В зависимост от режима работи единия, или другия, или и двата.
          Повечето мотоциклетни двигатели при които е нужна голяма мощност при всички режими.

          https://motocrossactionmag.com/ask-t...oes-that-work/

          При този двигател е нужна реакция при всяко движение на ръчката на газта , но за да е мощен , развива и доста високи обороти. При пистовия /за пътя/ модел на Yamaha R1 , едните дюзи пръскат пред клапаните , рейката със вторите дюзи е във филтърната кутия и пръскат в "тромпетите". При доста спортни автомобили се ползва тази система. Директно впръскване с една дюза , е простотия , няма как да се получи качествена горивна смес във всички режими.
          Това е системата при Yamaha , като при нея има и движение на тромпетите с цел увеличаване и намаляване на всмукателния тракт

          https://www.motorcycle.com/manufactu...9-ycci-funnels
          Последно редактирано от motor_men; 25-07-22, 17:20.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • Двигателист
            Двигателист коментира
            Редактиране на коментар
            Аха, ясно. Предполагах, че става въпрос за мотоциклетни двигатели.

        • #20
          Аз бях се навил да слагам ойл кеч кен , даже си купих копие на MANN/Hummel(защото е с филтърче от метална мрежа а не чорап като оргинала). Накрая просто си затапих ЕГР-а и оставих маслото да си се изгаря в цилиндъра, така или иначе без сажди няма нагар а мен масълцето вобще не ми пречи.
          ПП Ако някой иска този https://www.aliexpress.com/item/32826108611.html на различна цена може да драсне ЛС
          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
          Ford Fiesta 1.4 Tdci

          Коментар


          • #21
            Интересното е, че в момента може да си купите фабрично нов Евро6 автомобил (товарен ) , на който маркуча след масления сепаратор е изведен директно под двигателя - точно както давате пример с 'Жигули' - то . И то не една марка...
            Mitsubishi L200 Instyle 2020, 4N14 400 Nm, 6AT, Super Select II, 1:2.566 low gears, 255/70 R18 TOYO Open Country A/T III;

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от Delyan.Dimitrov Преглед на мнение
              Интересното е, че в момента може да си купите фабрично нов Евро6 автомобил (товарен ) , на който маркуча след масления сепаратор е изведен директно под двигателя - точно както давате пример с 'Жигули' - то . И то не една марка...
              Има и друго приложение този маркуч, когато е забоден преди доросела - намаля картерното налягане. Принципно съм карал една от колите си със свободно пуснат маркуч, нула драми, но също така няма никаква полза. Ако ЕГР е затапен дори има положителен ефект.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X