Ей така става, когато човек е изморен. Вместо да изтрия един дублиран коментар, изтрил съм цялата тема. И то качествено 
Та така. Възстановяване накратко в резюме ...
Изходно положение от предишния живот на джипа: Махната конзола на филтъра, монтиран евтин проточен филтър куче марка (неизвестно кога, но минимум преди 20-на хиляди км), а преди него - възвратен клапан и круша

Предвид необходимостта от смяна на филтъра с подходящ за модела и качествен такъв - опит за ТНТМ с насаждане на филтърна конзола от бус Пежо Боксер 2.8 HDI
(същата е и на Ситроен Джъмпер и Фиат Дукато HDI)

Първи опит

Двигателят започна да гасне в движение и да не иска да пали без ръчно подкачване на гориво.
Първи опит за корекция - подмяна на маркучите и ръчната помпа - мехче преди горивния филтър

Никакъв успех. Проблемът си остава.
Подозренията се прехвърлят към главата на филтъра поради съмнения, че уплътнението между металната и пластмасовата част пропуска. Освен това, главата трябва така или иначе да се свали и разглоби, защото буксата за подгрева на филтъра сочи в неподходяща посока и няма място да се вдене куплунг в нея.
Като времено решение, за да може джипът да е в движение, се връщам към стария вариант с проточен филтър. Този път обаче филтърът не е ITN, а Hengst
Реших при това временно решение да сложа на изхода на филтъра прозрачен ПВЦ маркуч за да се вижда ако има въздух.
Веднага след монтажа ...

След няколко километра каране, при което двигателят не гаснеше в движение, но след всяко спиране се налагаше да се напомпва ръчно гориво за да запали

Явно ПВЦ маркуч при зимни температури е лоша идея, защото въпреки стегнатата здраво скоба, през маркуча в горивото влизаха мънички мехурчета.
Поредна корекция - замяна на ПВЦ с гумен маркуч - уж пали, уж върви, доде не се наложи след каране и престой половин час пак да се подава ръчно гориво за да запали ...

Та така. Възстановяване накратко в резюме ...
Изходно положение от предишния живот на джипа: Махната конзола на филтъра, монтиран евтин проточен филтър куче марка (неизвестно кога, но минимум преди 20-на хиляди км), а преди него - възвратен клапан и круша
Предвид необходимостта от смяна на филтъра с подходящ за модела и качествен такъв - опит за ТНТМ с насаждане на филтърна конзола от бус Пежо Боксер 2.8 HDI
(същата е и на Ситроен Джъмпер и Фиат Дукато HDI)
Първи опит
Двигателят започна да гасне в движение и да не иска да пали без ръчно подкачване на гориво.
Първи опит за корекция - подмяна на маркучите и ръчната помпа - мехче преди горивния филтър
Никакъв успех. Проблемът си остава.
Подозренията се прехвърлят към главата на филтъра поради съмнения, че уплътнението между металната и пластмасовата част пропуска. Освен това, главата трябва така или иначе да се свали и разглоби, защото буксата за подгрева на филтъра сочи в неподходяща посока и няма място да се вдене куплунг в нея.
Като времено решение, за да може джипът да е в движение, се връщам към стария вариант с проточен филтър. Този път обаче филтърът не е ITN, а Hengst
Реших при това временно решение да сложа на изхода на филтъра прозрачен ПВЦ маркуч за да се вижда ако има въздух.
Веднага след монтажа ...
След няколко километра каране, при което двигателят не гаснеше в движение, но след всяко спиране се налагаше да се напомпва ръчно гориво за да запали
Явно ПВЦ маркуч при зимни температури е лоша идея, защото въпреки стегнатата здраво скоба, през маркуча в горивото влизаха мънички мехурчета.
Поредна корекция - замяна на ПВЦ с гумен маркуч - уж пали, уж върви, доде не се наложи след каране и престой половин час пак да се подава ръчно гориво за да запали ...
Коментар