Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ходова част ремонт WJ 2.7 crd
Свий
X
-
Някой знае ли размерите на тампоните на панхарда (от към купето) ? Намирам ги 12мм вътрешен диаметър , 45.5 външен и височина1-26мм , височина 2-41мм . Просто искам да сверя със някой който ги знае , а и какво ще рече височина 1 и височина 2 ?!?!?! нали са 2 тампона , разстоянието между дупките на планката не е 82мм 100% . Намерих тука някакви от Рено за 5 кинта с размери 12мм вътрешен,45.5 външен и 46мм височина , и искам да съм сигурен , че стават . Височината ще я оправя на струг . Ама къде са 5 лева , къде са 60-70-80
Последно редактирано от bmwww; 09-03-21, 15:40.
Коментар
-
Писах и в другата тема, но после видях и тази.
Провери си захватите на панхард щангата /и носачите/ дали дупките на болтовете на са станали елепсовидни и ако имаш фланци пробвай без тях - това от опит!
А иначе шимито може да е в следствие и на луфтове в шарнирите.
В youtube има доста клипове и инфо точно за причините които водят до death wobble / така нареченото шими/
How to Diagnose DEATH WOBBLE - YouTubeОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
Grand Cherokee 2.7
GSM 0888148630
Коментар
-
Хора , как се сваля тоя пуст тракбар от към купето , цел ден го мъча и нема шанс . Пробвах всякакви комбинации - вдигната предница от към купето та моста да увисне и да си играя с крика , не стана , вдигане само от ляво и вдигане на моста от ляво и дясно пак не става , вдигане само от дясно и вдигане на моста от ляво и дясно пак не става , та се отказах . Най-близко бях накрая , всичко беше на земята само леко повдигнах купето от към шофьорската страна и болта си го местех на ръка , но пък така опира в бъмб стопа и нема вадене . Как се маха бъмп стопа ?
Коментар
-
Ако още не си сменил тампоните на панхарда - пробвай с Moog K7252. Нищо, че не го дават за тая кола. Или вземи направо комплект 2 полиуретанови тампона за там. Нейде в нета намерих 2 броя за 60лв в България.
Та масовите тампони за панхарда са с голям гумен пръстен и са меки. А за там трябва да е нещо максимално твърдо. Ако може да няма тампон още по-добре. Та тоя Моог е с много тънък гумен пръстен. Като фабричният тампон. Афтърмаркет тампоните са с голям гумен пръстен и са меки.
Понеделник ходи на оглед с моето Гранд Чероки, че се продава (то се продаде днес де). Механика който го гледаше каза, че панхарда се сменял целият и то задължително с оригинален. Афтърмаркет карали по малко. Тампони не се предлагат, щото Jeep предлагат цялата щанга за едни 400 пари. А тоз механик уж бил работил в официалните сервизи на Jeep и вероятно доста такива са минали през ръцете му. И после няколко часа ровех за информация докато стигна до това по-горе.
Приказката на механика беше, че като се разбие този тампон колата започва да прави шими на моменти. От шимито заминавали маса неща по предното окачване. Демпфера, тампоните на носачите и май амортисьорите.
А за тези червените по-горе - виж си всички тампони по носачите и панхарда. Тия 4 носача и панхарда държат моста на мястото. Ако всичко там е читаво проблемите са по местата им за захващане.
И отделно - ако си вдигнал колата, а си караш с оригиналният панхард моста ти ще мръдне настрани. Има панхарди с регулираща се дължина за тази работа.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар