Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ходова част ремонт WJ 2.7 crd

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ходова част ремонт WJ 2.7 crd

    От няколко дни забелязвам че при смешни неравности волана ще ми откъсне ръцете да ходи на ляво и на дясно . Ядосах се днес и се навих да сменям всичко . Можете ли да ми кажете обаче как се наричат накрайниците от двата края на щангата , която ходи от хебела до предна дясна гума ? Знам че другите са кормилни , но тези как се викат ? За сега само тези 4 накрайника искам да сменя , защото те си важат и след лифт на джипа .Биалетки,носачи и трак бара няма да ги пипам за сега , защото планувам да го вдигам джипа скоро . Онзи ден при 5км/ч минах през дупка и ударих 3 пъти на бъмп стоповете отпред . Също така като сменях накладките забелязах , че като съм вдигнал колата на крик и с монтирана гума , то в гумата имаше яко луфт . Това пък от какво е ? И общо взето само тези 4 накрайника трябва да сменя , нали ? 2 кормилни и 2та на щангата от хебела ? На първо време ?

    Забравих да спомена , че демфера(успокоителя) ми е нов , но никаква файда .
    Последно редактирано от bmwww; 11-02-21, 17:27.

  • #2
    Добре ... купих 4-те накрайника/шанири и утре ще ги сменям . Доколкото разбрах остават още 4 шарнира - по 2 на главина . Искам да питам продават ли се регулируеми шорт линкове ? В смисъл да бутна малко моста напред ако се наложи , каня се на 245/75/R17 или 255/75/R17 . Мисля и да взема 4 инча по-дълги пружини и амове , но това малко по натам . Сега от центъра на главината до предната арка е 49см и 51см отзад .

    Коментар


    • #3
      Да питам - сходимостта на гумите т.е. да не се износват неравномерно се регулира от щангата между тях нали ? А това като карам и волана ми е направо , но колата дърпа в дясно от тая щанга между хебела и дясна гума ли се регулира ? И преди си ми дърпаше и сега пак .

      Коментар


      • #4
        Бате, ти си по-голям катък и от мен. Аз като си купя кола и давам още поне 50% за ремонти

        Коментар


        • #5
          Ами до сега освен предни и задни накладки , масло,филтър и букса за СК , масло и филтри за ДВГ , секторна кутия (по моя вина) и 4 накрайника , друго не съм правил Имах като цяло някакви дребни забележки като скъсани кабелчета на шоф.врата , изгорели крушки на климатроника и изгорел подгрев ама с поялника си ги оправих . Общо взето съм доволен от колата за сега Все пак е барака 2003та година карана из горите добре , че поне е било из италиянските , та сега болтовете си ми вървят на ръка Ама онзи ден от Шими-то се насрах , чак отбих на аварийни да се освестя .

          Имам още няколко дребни разхода като масла на раздатка и деференциали , 4 гуми и стига му толко мисля

          Коментар


          • #6
            Шегувам се, но във всяка шега има и малко истина 😃

            Коментар


            • #7
              Абе забатачването е на макс . Вчера сменях скобата на маншона на дясна полуоска
              днес пак де скъса . Жули в тръбичката на спирачния апарат . Къде е логиката ? Започна откакто смених накладките , но както се досещате няма как да сложа спирачния апарат накриво , та къде е проблема ? Преди това нямах никви ядове . Освен да не съм сложил плавилно тия хуйни на водачите ? Айде некой да каже , че ми писна да си пиша сам .

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                Абе забатачването е на макс . Вчера сменях скобата на маншона на дясна полуоска
                днес пак де скъса . Жули в тръбичката на спирачния апарат . Къде е логиката ? Започна откакто смених накладките , но както се досещате няма как да сложа спирачния апарат накриво , та къде е проблема ? Преди това нямах никви ядове . Освен да не съм сложил плавилно тия хуйни на водачите ? Айде некой да каже , че ми писна да си пиша сам .
                Аз бих казал да отидеш някъде където това им е работата, а да не очакваш, че през компа ще получиш адекватна помощ, още повече без снимков материал.

                Коментар


                • #9
                  Добре,отивам .

                  Коментар


                  • #10
                    Некой да каже , нещо освен лагера на главината може ли да причини луфт в задна дясна гума ? Вдигам я на крик и при клатене наляво/надясно си има доста луфт , нагоре/надолу не мърда . Другата задна не мърда нито наляво/надясно , нито нагоре/надолу . Днес смених лагер-главината на предна лява полуоска , при нея симптомите бяха , че като вдигна ЗМЕЯ на крик и клатя , гумата мърдаше и наляво/надясно и нагоре/надолу . Сега вече е чук , но рекох да вдигна задницата да проверя какво е положението и сега немоа заспа

                    Моля без "по интернет ремонти се не прават" , "бегай на майстор" . Предполагам вече сте разбрали , че аз съм майстора

                    Коментар


                    • #11
                      Лагера не ограничава полуоската аксиално.
                      По тази причина той не е отговорен за движението на гумата "на ляво, на дясно".
                      Ако само това е проблема, смяна на лагер няма да реши проблема.
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #12
                        Ами какво друго може да е ? Май ще сменям целата полуоска , не ми се рискува само с лагера , като гледам как се маха , нема шанс да го срежа без да разна и от полуоската

                        Коментар


                        • #13
                          Няма да режеш полуоската...
                          Режеш лагера на 3/4 и със секач и отмерен удар го чупиш, лесно става. Освен лагера, сменяш и семернг и втулка.

                          За основния въпрос - ами сложи я на земята и я погледни, кое ограничава полуоската аксиално...



                          ...видя ли? Една правоъгална планка с четери дупки. В нея е проблема. Ако не я смениш, какъвто и лагер да сложиш, пак ще има аксиален луфт.

                          Имаш два варианта - да смениш планката с нова или твоята да пооправиш с чука. Малко и нежно.

                          И за да не стане грешка - горенаписаното се отнася за АКСИАЛЕН луфт на полуоската.

                          Други луфтове са от лагера разбира се, или пък луфт между лагера и моста примерно, огледай на място.
                          Последно редактирано от onufriz; 28-02-21, 10:33.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #14
                            Е сега отивам да оглеждам пак . То тая планка за да я сменя задължително сменям пак лагера , та май няма да ме размине .

                            Коментар


                            • #15
                              Купих си лагер за задната главина , при по задълбочено клатене се оказа че се клати и нагоре-надолу . Обаче стоя и се чешам цял ден и се чудя как ще се сложи тоя лагер след като се разглабя и от двете страни ? Имам впредвид какво ще му попречи външния ринг който е от страната на дифа да се откачи и да си ходи дето си иска ? Втулката е с по малък диаметър и ринга спокойно може да си минава през нея . Прикачвам снимки за да разберете за какво говоря .

                              json test online

                              json test online

                              json test online

                              json test online

                              Освен ръкава на моста да е на конус ? ? ? Нема логика просто ...
                              Последно редактирано от bmwww; 03-03-21, 21:36.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X