Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep XJ 2.5i не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
    Няма такова животно. Баф го в джипа. Това е като жигули бе. .
    Щях да кажа на колегата ,че му трябва пенсионер с знания от миналия век и до 10 минути ще се знае причинита.

    Коментар


    • #17
      Да, палеца се върти Утре ще проверя центровката,друго не остана
      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD
      Toyota Hilux III

      Коментар


      • #18
        Би ли споделил,как ще провериш ''центровката''?Делкото е направено така,че да не може да се върти.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • #19
          Ще проверя белега на шайбата на коляновия вал и буталото на първи цилиндър в горна мъртва точка,тогава палеца на делкото трябва да сочи към първи цилиндър на капачката
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD
          Toyota Hilux III

          Коментар


          • bojitch
            bojitch коментира
            Редактиране на коментар
            И ще дойде искра?

        • #20
          Само да ти кажа че и това може да те обърка.Не крия нищо,и винаги казвам на всеки каквото знам-та при мен,закачам стробоскопа,паля и не виждам светлината,а съм го насочил към белега,гледах,гледах и какво установих,светлината на уреда въобще не е където трябва.Извадих делокото,и го зацепих на белег и на първи цилиндър,няма палене и леко затягане на стартера при въртене.Добре че запомних как съм извадил делкото,зацепих го по стария начин,и запали веднага.При мен,когато е на белег на вала,палеца сочи някъде към втори цилиндър.Противно на всички правила,но е така.Помислих си че поради някаква причина са сваляли шайбата на вала и са направили нов шпонков канал и от там идва тази история,но скоро сменях шайбата,и всичко си беше оригинално,сложих новата шайба и си запали от раз.Така че бележи всичко ако ти се налага да сваляш делкото.
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #21
            Според мен е по-добре да се направи основен ремонт, както и да се смени "компютъра", а и скоростната кутия, и ще помогне
            Абе хора, няма искра след делкото, на свещите. Не вкарвайте човека в приключение...
            Нещо не работи, или е объркано свърването. Проблема е елементарен, но се иска едно по едно да се проверят нещата по веригата.
            Бобината хвърля ли искра? Ако да, достатъчно силна искра ли е, ярка и мощна, да се чува пльокане? Ако не, преди бобината- пробит кабел, недобра връзка някъде или бобина. Ако да, следващ елемент...и те така.

            Обаче, понеже ми е интересно, и си направих труда са сваля service manual за колата, та да си проверил как е ASD релето, изобщо има ли ток на контактите му за бобината?

            AUTOMATIC SHUT DOWN (ASD) RELAY When the ignition switch is in either the START or RUN position, it connects circuit A1 from fuse 4 in the Power Distribution Center (PDC) to circuit A21. Circuit A21 powers fuse 5 in the fuse block. Circuit G50 from fuse 5 splices to power the coil side of the Automatic Shut Down (ASD) relay. The Powertrain Control Module (PCM) provides ground for the relay on circuit K51. Circuit K51 connects to cavity 51 of the PCM. When the PCM grounds the ASD relay, contacts inside the relay close and connect circuit A14 from fuse 1 in the PDC to circuit A142. Circuit A142 splices to the generator field terminal, fuel injectors, ignition coil, and heated oxygen sensor. Circuit A142 also connects to cavity 57 of the PCM. Circuit A14 from fuse 1 in the PDC supplies battery voltage to the contact side of the ASD relay. HELPFUL INFORMATION • Along with supplying voltage to the ASD relay contacts, circuit A14 supplies voltage to the contact side of the fuel pump relay. • Circuit G50 also supplies battery voltage to the coil side of the fuel pump relay. • Circuit A14 also connects to cavity 3 of the PCM.

            И да си прегладал ето това:
            HELPFUL INFORMATION Circuit A14 also supplies power to the contact sides of the Automatic Shut Down (ASD) relay and fuel pump relay


            Ето ти мануала:
            https://jeep-manual.ru/index.php?page=382
            секция 95YJ_8W
            Последно редактирано от Kalin Galinov; 07-02-21, 08:08.

            Коментар


            • #22
              И аз така мисля, а и Наско по-горе го каза.
              Няма такъв филм-на входа на капачката да има искра, а на кабелите да няма, и да не може да се оправи. То е елеметарно като чук.

              Обаче ми се струва, че колегата не е твърде в час, та работи хаотично.
              Казва за наличие и липса на ток. А в тази материя "ток" и "искра" имат своето значение и не бива да се бъркат.

              Колега, я кажи как устаноявавш наличието на ток на кабелите за свещите? С уред, с пробна лампа, или как?
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от Nikola Nikolo-v Преглед на мнение
                Ще проверя белега на шайбата на коляновия вал и буталото на първи цилиндър в горна мъртва точка,тогава палеца на делкото трябва да сочи към първи цилиндър на капачката
                Правилно си се насочил. Ако палеца не е в правилната позиция спрямо капачката , няма да прехвърли тока от бобината към свещите. Провери и положението на датчика на коляновия вал. Но не разбрах , пробвал ли си кабела от бобината със свещ?
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #24
                  Със свещ,вадя захранващия кабел от дистрибуторната капачка слагам свещ и хвърля искра,слагам свеща на кабел от капачката към цилиндрите и няма искра
                  Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD
                  Toyota Hilux III

                  Коментар


                  • #25
                    Първоначално публикуван от Nikola Nikolo-v Преглед на мнение
                    Със свещ,вадя захранващия кабел от дистрибуторната капачка слагам свещ и хвърля искра,слагам свеща на кабел от капачката към цилиндрите и няма искра
                    Значи датчика на коляновия вал и делкото не работят в синхрон. Нещо се е изместило или превъртяло. Предварението как работи при този двигател , механично или електронно?
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #26
                      Центровката изглежда добре
                      Прикачени файлове
                      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD
                      Toyota Hilux III

                      Коментар


                      • motor_men
                        motor_men коментира
                        Редактиране на коментар
                        А датчика на делкото? И още нещо , от кабела на бобината прескача искра към маса на двигателя или към купето?

                    • #27
                      Джипа запали,оказа се шибания кабел от бобината до дистрибутора.Дава искра,но явно не е била достатъчна.Смених и кабелите сега и запали.
                      Благодаря на всички
                      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD
                      Toyota Hilux III

                      Коментар


                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        Баси изненадата

                        Просто на бордюр е това,сам си каза,че си Проверил тоя кабел пък хората / поне някои де / на проверка не вярват,вярват на нов добър кабел

                    • #28

                      Честито ВИНАГИ започвай от нещо елементарно, както казах и по-горе

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X