Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: А-УУу! Какъв проблем!

    Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
    Масата на компютъра....
    Сваляш буксата на компа и почистваш всички крачета...
    След това някой, който има осцилоскоп може да замери алтернатора за брум по плюса.... Ако има брум и не може да откие причинителя по-лесно е да се сложи филтър на плюса на компа...
    после ще ме черпиш една кола лайт
    А ще ми кажи ли някой този комп къде се намира, че да черпя с кола масата и Вас естествено.

    Сега ме навеждате на мисълта дали някоя фаза на алтернатора не се е сбъгнала или някое И-диотче да е станало двупосочно.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #17
      До: А-УУу! Какъв проблем!

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      Хм, интересно, като си сваляш акумулатора и ако плюсовия кабел опре на маса, всеки път ли ще гори компа? Нещо не ми звучи сериозно, колкото и екстри да има. Не, че има смисъл да се закъсяват клемите.

      Каква е вероятността някой кондензатор да е сдал багажа и в момента електролита тихо и кротко да изяжда пистите?
      Като не ти звучи сериозно, откачай + и минуса и ги давай на късо всеки ден по 1-2 пъти да видим след време кой ще излезе прав а? То и от тото-то се печели трудно но все пак има милионери от там....
      А колкото повече екстри които се следят от компа толкова повече интегрални схемички процесорчета и филтърчета ( кондензатори ) има в него. Или и това не ти звучи сериозно?
      no signature no problems

      Коментар


      • #18
        До: А-УУу! Какъв проблем!

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        И кво прайм като някой кондензатор по трасето още си е зареден??
        И отговора: изгаряме първия елемент след кондензатора. И тогава със сигурност компа отива на ремонт...
        Нищо няма да стане. Много от модулите имат диод в права посока за защита от обръщане на захранването. Съответно кондензаторът не може да се разреди през него. В разните стабилизатори и т.н. в общия случай, това е режим който е предвиден и са взети мерки.
        И, автомобилната електроника не е като вефовете. Изискванията към нея са доста сериозни и модулите са доста защитени.
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #19
          До: А-УУу! Какъв проблем!

          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Нищо няма да стане. Много от модулите имат диод в права посока за защита от обръщане на захранването. Съответно кондензаторът не може да се разреди през него. В разните стабилизатори и т.н. в общия случай, това е режим който е предвиден и са взети мерки.
          И, автомобилната електроника не е като вефовете. Изискванията към нея са доста сериозни и модулите са доста защитени.
          не че съм много запознат с електрониката по ЕКУ-тата ама ми звучеше неправилно, ако си има защита в такъв случай няма смисъл да се дава на късо защото няма да има никакъв ефект. Благодаря за разяснението.
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

            Аз имам подобен проблем на Чероки 2,5 тд 1998г. Установих, че когато е само на контакт всичко си работи. Като запаля колата нещата се бъгват - чистачки, ел. стъкла, климатик и пр. не работят. Струва ми се, че контактният ключ не се връща достатъчно и не прави добър контакт. Така, че провери работи ли нормално само на контакт. Успех!
            Любомир Бончев 0889216605
            Jeep Cherokee Sport 2,5 td - 1998

            Коментар


            • #21
              До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

              При мен се получи същия проблем 10 дни след като взех джипа.
              Порових се в нета и открих че тези неща ги контролира някакъв "Body Control Module"
              http://www.wjjeeps.com/modules.htm (Позиция 1)
              При едно от ровенията по бушоните незнаино защо извадих двете букси които са в кутията с бушоните под волана,след като ги зачих след около час всичко си тръгна нормално и от тогава не го е правило отново.
              Според мен имаш някъде лоша връзка или лоша споика по захранването или по комуникацията на тоя модул.
              Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

              Коментар


              • #22
                До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                Първоначално публикуван от svetko Преглед на мнение
                При мен се получи същия проблем 10 дни след като взех джипа.
                Порових се в нета и открих че тези неща ги контролира някакъв "Body Control Module"
                http://www.wjjeeps.com/modules.htm (Позиция 1)
                При едно от ровенията по бушоните незнаино защо извадих двете букси които са в кутията с бушоните под волана,след като ги зачих след около час всичко си тръгна нормално и от тогава не го е правило отново.
                Според мен имаш някъде лоша връзка или лоша споика по захранването или по комуникацията на тоя модул.
                Снощи разкачах всички букси и предпазители, пръсках със спрей и закачах отново. Резултат никакъв.
                Прави си простотии когато си пожелае, независимо от положението на конт. ключ.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #23
                  До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                  Така като чета, че прави проблеми при всяко положение на котактния ключ, ми идва наум да попитам. А каква е възможността, ел. шалтер отдолу на контактния ключ да създава тези проблеми? Дали неговите контакти не са нагорели, или пък да са се позатопили и да не включват или изключват необходимите вериги както и когато трябва? Проверявани ли са буксите му, както и самия шалтер дали превключва както трябва? Успех!
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #24
                    До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                    Така като чета, че прави проблеми при всяко положение на котактния ключ, ми идва наум да попитам. А каква е възможността, ел. шалтер отдолу на контактния ключ да създава тези проблеми? Дали неговите контакти не са нагорели, или пък да са се позатопили и да не включват или изключват необходимите вериги както и когато трябва? Проверявани ли са буксите му, както и самия шалтер дали превключва както трябва? Успех!
                    Не съм гледал там, но ако е така щеше нещо по двг. да създава проблеми.
                    Прави проблеми и при движение. Набедих датчика за отворена и затворен врата в ключалката. Снощи до 23 ч. разглобявахме и сглобявахме няколко пъти вратата. Счупихме 3 щипки. Някой ако има идея от къде да си купя?
                    Открихме 1 проблем -скъсан кабел в общия сноп от купето към предна лява врата, но явно не е само това.
                    Също при отключване и заключване някой път не мига с мигачите, не свирва клаксона, а когато реши да свири присвирва по 2 пъти за компенсация. Може би и алармата се е сбъгясъла?
                    Довечера ще разхвърляме BCM-а да видим къде се крие таласъма, който ми погажда тези номера.
                    Последно редактирано от s_s1; 31-07-09, 10:35. Причина: дописване за алармата
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #25
                      До: А-УУу! Какъв проблем!

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Чисти грешките, клемите.
                      Не давай нищо на късо!!!
                      После на отворени врати(щото нали прозорците не се свалят) с 200 към БС.

                      п.с.
                      Това шега някаква ли е.
                      Към Бс, и да изчистя грешката Джип, като го хвърля в морето ли? А вратите да са отворени, за да потъне по-бързо?
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #26
                        До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                        Към Балкан Стар да му закачат компа.

                        Коментар


                        • #27
                          До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                          Оправихме проблемите.

                          А сега да напиша как точно......

                          През първата вечер свалихме всички куплунги и ги напръскахме със спрей, същото направихме и със предпазителите в двигателния отсек и с тези под арматурното табло. Същото и с масите.

                          Втората вечер набедихме, че микроключето, което се намира в бравата на предна лява врата е виновно и ни погажда част от номерата. Последва разглобяване с чупене на 3 щипки и сглобяване и така няколко пъти. Когато вратата е отворена и имитираме заключване, всичко работи, а като се монтира на място и кората и затвори вратата-вече не. С помощтта на изкуствено осветление-улични лампи и светодиодно фенерче до 23 ч. разглобявахме и сглобявахме. Интересното е, че при отключване от дистанционното някой път мигачите не мигат, а при заключване клаксона или не свирва, или свирваше бързо и припряно по 2 пъти за едно натискане на бутона. И точно вече събирахме инструмента и се сетих, че може да има прекъснат кабел в кабелния дноп от купето до предна лява врата. Бръкнах и открих пречупения кабел. Понадихме го, но нямаше ефект. Аз бях сигурен, но моя приятел беше сигурен, че повредата е на друго място.

                          И на третия ден за по-малко от час открихме още 2 кабела пречупени и държащи се само на изолацията, които контактуват когато си искат и искрят. Снадихме ги с лустър клеми и въпроса за сега е решен. Изминах повече от 400 км. през уйкенда и BCM не ми е създавал ядове.

                          Причината за това прекъсване на кабели е, че изолацията им е ужасно твърда, също и проводника е от дебели и "стоманизирани" медни нишки и от отваряне и затваряне на вратата и са се пречупили. Така, че колеги внимавайте и имайте едно на ум, че и при Вашите джипове може да се случи същото.

                          П.П. В отговор на Пламен: ходих до Б-с /Бургас/, но макар, че си бях запазил час до БС /Балканстар/ не стигнах и съм щастлив.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #28
                            До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                            Подобен проблем ми се получи но старото БМВ /то и сега си го има/.Проблема е в кабелите които са във вратата в гъвкавата връзка.Двигателя пали само на отворена врата като затворя вратата не иска да запали .Даже и не мисля да го отстранявам то си е един вид защита срещу крадци,ако някой е мераклия на 20 годишно БМВ ще се позачуди докато го запали.
                            Гранд Чероки 5.2 ZJ
                            Гранд Чероки 3.7 WK

                            Коментар


                            • #29
                              До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                              Aз имах подобен проблем на ланча либрата ми - веднъж спрях пред един магазин и после нещеше да запали и светеха всички лампи за грешки, закачихме я на комп и даде грешка в скоростната кутия /автоматик/.
                              После падна и акумулатора - докато давах ток, един приятел ми каза да сложа - директно на мотора и О чудо запали - оказа се скъсана маса към двигателя - пуснах си една маса и всичко беше 6

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X