Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

    На джпа ми Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ тази вечер установих, че изведнъж се появиха един куп проблеми: Термометъра не работи-показва 2 тирета, мерните единици са в мили и от менюто не се сменят БК не работи и не знам какъв разход, време и колко км. ще мина с горивото, всички тези показания ги няма. Прозорците не се движат, лампите в салона светят нон стоп и ... о УЖАС-климатика не охлажда, топли но на охлаждане не включва компресора. Фаровете също автоматично не светват, а когато ги включа ръчно таблото свети много ярко. Придвижването на седалките също си взе отпуск по болест. Сигурно има и други проблеми, но и тези са ми ужасно много...

    Проверих предпазители и контактори, но не е от тях!.
    Моля Ви помагайте, че в тези жеги изгорях!
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  • #2
    До: А-УУу! Какъв проблем!

    Откачвал си акумулатора, или са ти нагоряли клемите.
    Откачи акумулатора отново, вържи двата кабела за + и - на джипа накъсо, след като си свалил акумулатора.
    Остави го така около минута. След това почисти клемите отново, свържи и намажи с вазелин отгоре. Вероятно ще се оправи.

    Ако не, може да са се опитвали да ти крадат колата като обезвредят алармата с шокова палка и да са повредили комп'а.
    Тогава е по сложно.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #3
      До: А-УУу! Какъв проблем!

      Май е компа е дал фира.Дано да да не е де, че лошо
      Grand Cherokee WJ 4.7 V8
      Това е положението.

      Коментар


      • #4
        До: А-УУу! Какъв проблем!

        Чисти грешките, клемите.
        Не давай нищо на късо!!!
        После на отворени врати(щото нали прозорците не се свалят) с 200 към БС.

        п.с.
        Това шега някаква ли е.

        Коментар


        • #5
          До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

          Изключих акумулатора за 10 мин. и всичко си дойде на мястото и най ме зарадва, че компресора на климатика завъртя. Но все пак ме тормози мисълта защо се е сбъгнал компа?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            До: А-УУу! Какъв проблем!

            Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
            Откачи акумулатора отново, вържи двата кабела за + и - на джипа накъсо, след като си свалил акумулатора...
            И кво прайм като някой кондензатор по трасето още си е зареден??
            И отговора: изгаряме първия елемент след кондензатора. И тогава със сигурност компа отива на ремонт.
            Тия съвети дето ги даваш са приложими за Голф 1, 2 и за ладата на пра-дядо. На кола с толкова много екстри които се следят от БК не е добре....
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              ...... Но все пак ме тормози мисълта защо се е сбъгнал компа?
              Лош (корозирал) контакт някъде Зачисти всички клеми от + и - на акумулатора на навътре...до където успееш,...пък то ще си покаже
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                Радостта беше кратка. Тази сутрин запалих джипа, тръгнах и забелязах, че лампите в купето отново не угасват. Прозорците също не движат. Когато спрях и изгасих за малко двг. на затворени врати гонга си дрънкаше все едно, че съм забравил фаровете включени или съм отворил врата. Пробвах пак прозорците и проработиха. А като тръгнах пак лампите в салона угаснаха. Но термометъра не се е губил и показва среден разхо и др. компа. Не знам на какво се дължи всичко това. Снощи обикалях по майстори и разпитвах кой има софтуер за джипа. Оказа се, че четат само двигателя без нито една друга система.
                Така, че очаквам Вашите съвети.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #9
                  До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                  При мен подобни проблеми имаше от скапан бушон. Преслушай и почисти бушоните и леглата.

                  Коментар


                  • #10
                    До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                    Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike) Преглед на мнение
                    При мен подобни проблеми имаше от скапан бушон. Преслушай и почисти бушоните и леглата.
                    Проверих ги всички, но не съм ги свалял и почиствал. Ще си купя спрей и довечера ще си създам занимание. Дано се окаже в това проблема.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #11
                      До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                      А да си давал ток на някой с кабели непосредствено преди да запчне да прави така?
                      На моето Чероки, навремето, по този начин му изпържих някакви триаци в компютъра...
                      Зима иде

                      Коментар


                      • #12
                        До: А-УУу! Какъв проблем! Гранд 1999 г. 4.7 V8 WJ

                        Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                        А да си давал ток на някой с кабели непосредствено преди да запчне да прави така?
                        На моето Чероки, навремето, по този начин му изпържих някакви триаци в компютъра...
                        Ток много отдавна не съм давал, нито пък съм вземал.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #13
                          До: А-УУу! Какъв проблем!

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          И кво прайм като някой кондензатор по трасето още си е зареден??
                          И отговора: изгаряме първия елемент след кондензатора. И тогава със сигурност компа отива на ремонт.
                          Тия съвети дето ги даваш са приложими за Голф 1, 2 и за ладата на пра-дядо. На кола с толкова много екстри които се следят от БК не е добре....
                          Хм, интересно, като си сваляш акумулатора и ако плюсовия кабел опре на маса, всеки път ли ще гори компа? Нещо не ми звучи сериозно, колкото и екстри да има. Не, че има смисъл да се закъсяват клемите.

                          Каква е вероятността някой кондензатор да е сдал багажа и в момента електролита тихо и кротко да изяжда пистите?
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #14
                            До: А-УУу! Какъв проблем!

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Хм, интересно, като си сваляш акумулатора и ако плюсовия кабел опре на маса, всеки път ли ще гори компа? Нещо не ми звучи сериозно, колкото и екстри да има. Не, че има смисъл да се закъсяват клемите.

                            Каква е вероятността някой кондензатор да е сдал багажа и в момента електролита тихо и кротко да изяжда пистите?
                            А къде се намира този компютър с гладен кондензатор?
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #15
                              До: А-УУу! Какъв проблем!

                              Масата на компютъра....
                              Сваляш буксата на компа и почистваш всички крачета...
                              След това някой, който има осцилоскоп може да замери алтернатора за брум по плюса.... Ако има брум и не може да откие причинителя по-лесно е да се сложи филтър на плюса на компа...
                              после ще ме черпиш една кола лайт
                              LZ1RED

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X