Такааа1) Тръгването назад говори за проблем с торка.
2) След смяна на флуида включва с ритане на студено,това пък говори за проблем с плунжерите на мозъка или високо оперативно налягане.
3) Тупка при спиране, или поизносен пакет или поразбит планетарен редуктор.
Нямам идея дали оригиналното четиво за тоз автомобил чете циклите на пълнене на буталата? Стардиагнозата чете цикли ,а те са важни за тупкания и ритания.
Съвет от мен,преди да сменяш още неща направи една читава диагностика и вземи разпечатка.
2) След смяна на флуида включва с ритане на студено,това пък говори за проблем с плунжерите на мозъка или високо оперативно налягане.
3) Тупка при спиране, или поизносен пакет или поразбит планетарен редуктор.
Нямам идея дали оригиналното четиво за тоз автомобил чете циклите на пълнене на буталата? Стардиагнозата чете цикли ,а те са важни за тупкания и ритания.
Съвет от мен,преди да сменяш още неща направи една читава диагностика и вземи разпечатка.
Коментар