Първоначално публикуван от petkov_bb
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гранд Черок 4,7 не пали !!!
Свий
X
-
Вие да не ремонтирате коли срещу заплащане и в същото време да учите занаята от форума? При топъл двигател , налягането в цилиндрите е по-голямо , като добавим и топлината , възможно е това да е достатъчно , че да запали. Ако проблема е в горивната смес , както казах , тя най-вероятно е бедна на гориво , заключението го правя от двете мнения на Бижо. Ако има някакви примеси в горивото , най-вече "другия виновник" - охлаждаща течност , това щеше да създава проблеми които щеше да ги забележи. Та аз бих пробвал да запаля директно на газ , и бих пробвал запалване на бензин със спрей , гасене на двигателя и повторен старт без спрей.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
Четенето и опитите за мислене не вредят на никой.Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
Вие да не ремонтирате коли срещу заплащане и в същото време да учите занаята от форума? При топъл двигател , налягането в цилиндрите е по-голямо , като добавим и топлината , възможно е това да е достатъчно , че да запали. Ако проблема е в горивната смес , както казах , тя най-вероятно е бедна на гориво , заключението го правя от двете мнения на Бижо. Ако има някакви примеси в горивото , най-вече "другия виновник" - охлаждаща течност , това щеше да създава проблеми които щеше да ги забележи. Та аз бих пробвал да запаля директно на газ , и бих пробвал запалване на бензин със спрей , гасене на двигателя и повторен старт без спрей.
А след повече от три десетилетия занимание с диагностика и ремонти може и нещо да ми е минало през ръцете и главата ,но не ми пречи, ако намеря полезно знание във Форума!!!
-Колкото и да не ви се вярва имам, случаи на погрешно смесени горива и ако "примесът" е 20-30 %(примерно) началното палене е проблемно (както и откриването на причината) ,а на топъл двигател изпарението е интензивно и няма проблем с палене и вървене,........но ако не сте се сблъсквали .....
Също при частично запечатана генерация студения старт може да се окаже проблемен,а диагностиката с вакуумметър е елементарна,но може и с развиване на една свещ от всеки ред.
За горивната смес (допускате бедна) с неподходящо дозиране , също има логика ,но коя е причината-сменени са помпа,филтър, налягания в норма,дюзи в отлично състояние,температурен датчик.......(.според споделената информация от Вашият познат).........-Тук може да се видят и стартерните порции гориво и да се мисли....
-"Цирка" е ,че накрая излиза някоя дреболия, която е била под "носа",но когато човек "блокира", може и да не забележи симптома (случвало ми се е).
- 1 like
Коментар
-
Щеше да е добре,но е малко вероятно ( замервали са го в сервиза). Отделно сигурно ползват за проби линейни потенциометри .Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнениеАз залагам н температурна сонда
Вече не помня на каква "каруца" беше преди години, но имаше проблем с паленето на стартер, а на дърпане (бутане) палеше и излезе от датчика на разпределителния вал ( "зацепваше" при по високи обороти) което не го очаквах( повечето палят и при липса на сигнал от него). А на едно БМВ 2.5 тд бяха разменили куплунзите на двата датчика -, пали само с дърпане ,нестабилни обороти и гасне. Та "циркове" различни !!!
Коментар
-
Към автора на темата- С наличната диагностика, имате ли възможност да нулирате ацаптациите и да покарате джипката стотина километра в различни режими само на бензин.Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Коментар
-
Датчика на разпределителния вал не видях да сте проверявали но така или иначе причините продължават да са над 20.
Поне някаква грешка да имаше за насока.
Бижев, приятелю , инструкцията за твоя проблем е 1568 страници.
За всяка грешка е около 30 стъпки като предпоследната винаги е "Смени РСМ" а последната е "INTERMITTENT CONDITION"
INTERMITTENT CONDITION на чист български означава "Върни колата на негодника който и сложи газова уредба."
Коментар
-
Начините за откриване на повреди са два. Първия е с интуиция (Сбор от знания опит и малко магия) другия е с логика. Вземи си лист напиши си алгоритъма на търсене. Първо се тръгва със състояние на мотора, проверка за компресия(пропуск на въздух). Щом всичко тук е наред продължаваш напред. Защепване на запалване. всичко е наред продължаваш напред. всядиш свещите даваш ги на маса и шпроверяваш сиал на искрата...наред е напред. Налягане на горивото проба със една спинцовка дали запалва...пали не пали . ако не пали значи се дави , ако пали значи е бедна сместа ..и т. н. и чак после комп . осцилоскоп. ала бала
Коментар
-
Гранд чероки лично мое ситуация датчик (положение на КВ) от БГ нов на Мопар (уж ) не изкара и 2 месеца после още 2 бр втора употреба .Мерени , загрявани , охлаждани на съпротивление с осцилоскоп (форма на графиката , големина на сигнала (ала бала ), с диагности все си правеше гадости(пали, не пали , гасне) . Еле поръчах от САЩ и всички проблеми изчезнаха. Факт е , че имаше моменти не записваше никаква грешка. Има моменти в , които човек блокира. Единственият начин за излизане от това състояние , като се започне от простото към сложното.
Коментар
-
Проблема е решен и за да бъде съвсем коректно всичко пиша да уведомя.
От задната страна на мотора има 2 маси които се завиват за купето и вървят към бубините, без тях също има искра но слаба и при студен мотор дюзите обливайки свещите направо я гасят. Като извадиш бубините и им сложиш свещи при тест се вижда искра лъжливо нормална но явно не достатъчна, видяхме ги в последствие че някой беше пропуснал да ги закачи и висяха свободни, почистени и закачени, искрата стана доста по ярка видимо. Това което направихме до тук, свалихме резервоара и почистихме цедката на помпата, измерихме налягане на горивото директно от изхода на помпата за да сме сигурни в помпата. Регулатора е на самия горивен филтър и там се хваща и щуцера за обратно гориво. Елиминирахме ги за теста само. Сложихме нови свещи, нови клапани за картерна вентилация (отзад на главите се намират) нов стъпков мотор като старателно почистихме леглото му. Сменихме о=пръстена който е на чашата на горивната помпа. Ресетнахме всички настройки първо с махане на клема за 40мин. и после с Лънч диагностика пълен ресет на всичко. Почистихме свещите от нагар , по скоро опушване от прекалено богати смеси. Джипа запали от 4твърт и работи нормално. Всичко си е в нормата и работи равномерно. Благодаря за насоките на колегите и на тези които ми дадоха съвети на лично какво да тествам. Благодаря и на критикарите без които този свят би бил скучен.....Който оцелее ще закусва!
- 4 likes
Коментар
-
Да разбирам ли че масата е хваната на двете вътрешни бобини и към купето над Компа.
Че и мен ме бори същият проблем и след чистене на дюзи и смяна на помпа резултатът е никакъв.
Пали трудно,сякъш на половин цилиндри и малко като загрее се оправя.
Видях и съм върнал масата на бубината от шофьорската страна, също така масата която е на шпилката към мотора от пасажерската страна.
Дали да търся и букса към бубината от пасажерската страна. До толкова ли е важна че да пречи на десните цилиндри за запалят нормално?
Ще подлудея!
Поздрави!Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар