Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Черок 4,7 не пали !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение

    И ти си палил Газка автоматик на манивела
    Па може и БТР , поне единия от моторите
    Нема значение кво как се пали - виждАл съм само как се вРъти манивела на "Москвич" и на "Жигула" - за последната требеше да се свАли номерът, че пречеше. Ма дупката не беше зад номера, а под решетката. А "мОсквичите" им се отгъваше предният номер на панта с пружина, за да се покаже дупката за манивелата. Също съм пробвАл да запаля УАЗ с манивела, ма не станА.

    Въпросът ми беше, че човек не върти с манивелата 150-200 оборота в минута, пък пак се палеше.
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #17
      Щот не беха спринцовка и ги черпеха преди манивелата
      Сега с толкова обороти датчикът на КВ няма да даде сигнал
      И т н
      Ма убаво върват изправните
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
        Щот не беха спринцовка и ги черпеха преди манивелата
        Сега с толкова обороти датчикът на КВ няма да даде сигнал
        И т н
        Ма убаво върват изправните
        Не я ли свършѝ таз БГ-пърцуца, па у Белгия скъп алкохолот?
        кАжи с колко оборота върти стартерът, когато vehicule-то е в покой (паркирано)?
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

          За филтъра - .
          Въпроса (за филтъра) е освен проточния, съществува ли с обратен клапан (както твърди "развеселения от мен " колега).
          При следваща смяна на подобен филтър ,даже ще му направя "дисекция"!
          Последно редактирано от petkov_bb; 23-12-19, 23:01.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

            Въпроса (за филтъра) е освен проточния, съществува ли с обратен клапан (както твърди "развеселения от мен " колега).
            Кажи ти, че sergeant-chef jeko47 се тръшнА от препиване, с колко оборота върти стартерът при палене на паркирана кола?
            Ибо нЕма такОв филм - да върти с 600+ оборота, май?
            У мразеното във форумЪт "Google", дето не е помагалото на проф.БухаСчук в превод от гл.ас.инж. Кухолейкин пише, че при палене на бензинов двигател стартерът върти именно със 150-200 об/мин.?

            А по навъпросът, проблемите на джипа в темата са свързани с газовата ОреТба (туй по форумному, технически, нали...), нищо, че е изключена, изолирана и т.н. - натрупала е някакви грешки в ECU-то и те така.
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

              Ибо нЕма такОв филм - да върти с 600+ оборота, май?.
              При изправна система , стартерите развъртат двигателите с над 350-400 об.
              . Ако комшийчето си е в къщи (работи в Търговище- пожарникар) ще видя да замеря оборотите на, които се развърта осмака на стартер.

              Коментар


              • kalin09
                kalin09 коментира
                Редактиране на коментар
                Оборотите на стартер са обикновено 200-250. Нагоре е фантазия...

            • #22
              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

              Не я ли свършѝ таз БГ-пърцуца, па у Белгия скъп алкохолот?
              кАжи с колко оборота върти стартерът, когато vehicule-то е в покой (паркирано)?
              На манивела ли
              Абе да не си въртел на некое четириприводно за резервната гума и да си чекал да запали
              И недей се имА за грозна мацка , с която само подпийнали комуникират
              пс vehicule-ът
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

                При изправна система , стартерите развъртат двигателите с над 350-400 об.
                . Ако комшийчето си е в къщи (работи в Търговище- пожарникар) ще видя да замеря оборотите на, които се развърта осмака на стартер.
                Това при колко цилиндрови двигатели? И понеже твърдите , че при бутане ще запали за 2-3 метра , с колко оборота ще се завърти подобен двигател за тези 2-3м.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #24
                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  ...
                  пс vehicule-ът
                  Егати запоя
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #25
                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                    Анджък, кАде е този филтЕр? Подозирам, че е екстра някаква... "Афтърмаркет".
                    Щатен е друже, живее над задния мост до резервоара
                    Пусналият темата да спомене данни от МАП-а на контакт и при въртене.........
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • petkov_bb
                      petkov_bb коментира
                      Редактиране на коментар
                      Владо ,знаеш ли дали в тези филтри (с трите щуцера-вход,изход и обратна )има вграден клапан.
                      ( Колегата с темата казва, че след помощ със спрей пали и после няма проблеми с паленето през деня )

                  • #26
                    Направо съжалявам че пуснах темата. Изказаха се много специалисти....но влязох в кюпа и продължаваме.

                    Първия "философ" да ми пише на лично да му дам адрес на сервиза, и да си говорим лично кой с какво се е захванал....
                    Колата никога не сме я дърпали да запали на скорост!!!!!!

                    Горивна помпа заедно със филтър са сменени преди 15 0000км но при други хора. Регулатора явно не сработва добре но при въртене пълни системата.

                    Дядо Владо. Мапа разрежда здраво при въртене. Данни ще ти пиша като се върна до паметника след 3 дни. Но като запуша "усмивката" под дросела и почва да припуква.

                    8 цилиндров няма шанс на стартер да направи повече от 200об. с нов гелов акумулатор даже за киселинен разряда на товар е даже по голям. Стартера е наред мерен и изправен. Акумулатора не е проблем, за 3 седмици от както е в сервиза -да чуе оня философа, че не го правим на улуцата случайно......... та в сервиза сме го въртяли с различни алумулатори по мощност но промяна няма никаква. Включително и от кола сме подавали ток! За пробата
                    Който оцелее ще закусва!

                    Коментар


                    • #27
                      Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                      Здравейте, от известно време се боря с Гранд 2 генерация. Мотора е 4,7 бензин 227коня, има газов инжекцион. Колата студена сутрин не пали. Като захладня времето и една сутрин не е успяла да запали и ми я оставиха. Ако запали (на спрей) после си работи добре, и през деня пали, но пренощува ли и няма палене. Чета я с Делфи защото нямам друго за него. Видях че като върти стартер и коляновия вал чете 50-60об. - смених го с нов и сега показва 150-160 об. при въртене на стартер. Смених свещите, старите бяха много зле, мерих компресия на напълно студена е между 9.5 и 10,5 .. Ако е работил малко е 10-11 на различните цилиндри.
                      Дюзите ги свалих и ги пратих са почистване - сега работят идеално
                      Оставял съм я с откачена газова цяла нощ. Ефект няма
                      Налягането на бензина е 3,3 - 3,7 бара като запали
                      Ако преседи цяла нощ пада на 0 но при въртене се качва отново
                      Това което открих че са му счупени пластмасовите щуцери в главите които са за картерна вентилация и стъпковото моторче не работи добре също
                      Собственика си е поръчал от щатите частите и ги чакам след Коледа

                      Някой да е имал подобни проблеми??? Че аз вече се видях в чудо

                      Температурния сензор отчита горе долу реална температура +/- 3 -4 градуса разлика сравнено с други.

                      Обаче все удрям на греда
                      -Че ще съжалявате за Темата и се ядосвате на "философа" е нормално,
                      НО ,ако си махнете "очилата" и прочетете написаното ( с изключение на тези които ВИ познават) надали някой ще допусне, че става дума за сервиз ...и квалифицирани специалисти...
                      Отделно споменаването за диагностиката на Делфи Я свързвам с масово разпространения китаец във всеки гараж( -при мен също и още две други диагностики), и паленето със спрей......
                      Всичко в поста навежда на мисълта за колега на, когото са оставили (случайно) кола с проблем и той има желание да го реши споделяйки за идеи.....
                      Къде личи ,че сте в сервиз и три седмици удряте на камък с Гранда.............?
                      - Вярно ,че малко първично реагирах на поста ВИ и предложих някой основни проверки ( за които сега споделяте ,че сте направили).

                      Пс. По трудно се "поставя" правилно формулиран въпрос, отколкото даването верен отговор отговор.
                      Останете си със здраве!

                      Коментар


                      • #28
                        Важното е, че щом пали на спрей значи механично е здрав двигателя.
                        Проблема вероятно е електрически - сензор, датчик... или актуатор

                        Коментар


                        • #29
                          При положение , че пали на спрей , възможните проблеми са в запалването или в горивната смес. Ако е в запалването , най-вероятно подава искра при голямо предварение. Ако е в горивната смес , най-вероятно сместа е бедна на гориво след като проблема се е появил със застудяването. Докато е на топло в сервиза , аз бих пробвал да запали директно на газ , ако има такава възможност.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • #30
                            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                            При положение , че пали на спрей , възможните проблеми са в запалването . Ако е в запалването , най-вероятно подава искра при голямо предварение. .
                            Ако там е "заровено",защо след първоначално запалване не наблюдават проблем при следващи паления и топъл двигател?
                            Горивната смес може да породи проблема в две посоки-неподходящ състав (Пр. има примеси в бензина-да кажем малко нафта) и неподходящо стартово дозиране.
                            Има вероятност и за друг виновник .

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X