Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Черок 4,7 не пали !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд Черок 4,7 не пали !!!

    Здравейте, от известно време се боря с Гранд 2 генерация. Мотора е 4,7 бензин 227коня, има газов инжекцион. Колата студена сутрин не пали. Като захладня времето и една сутрин не е успяла да запали и ми я оставиха. Ако запали (на спрей) после си работи добре, и през деня пали, но пренощува ли и няма палене. Чета я с Делфи защото нямам друго за него. Видях че като върти стартер и коляновия вал чете 50-60об. - смених го с нов и сега показва 150-160 об. при въртене на стартер. Смених свещите, старите бяха много зле, мерих компресия на напълно студена е между 9.5 и 10,5 .. Ако е работил малко е 10-11 на различните цилиндри.
    Дюзите ги свалих и ги пратих са почистване - сега работят идеално
    Оставял съм я с откачена газова цяла нощ. Ефект няма
    Налягането на бензина е 3,3 - 3,7 бара като запали
    Ако преседи цяла нощ пада на 0 но при въртене се качва отново
    Това което открих че са му счупени пластмасовите щуцери в главите които са за картерна вентилация и стъпковото моторче не работи добре също
    Собственика си е поръчал от щатите частите и ги чакам след Коледа

    Някой да е имал подобни проблеми??? Че аз вече се видях в чудо

    Температурния сензор отчита горе долу реална температура +/- 3 -4 градуса разлика сравнено с други.

    Обаче все удрям на греда
    Който оцелее ще закусва!

  • #2
    Да разбираме, че сте се захванали с работата на автомеханик и чрез съдействие от Форума искате да решите проблем ......
    Стрелбата на посоки не е от полза при диагностиката.
    Първо проверете състоянието на акумулатора и стартера защото тези стартови обороти "говорят" за проблем-акумулатор със свършил "пробег",стартер със затягащи втулки, старо масло (много гъсто) ,затягане по механиката на двигателя или периферията.( Всичко това при положение ,че информацията за тези 150-160 об. е вярна .)
    След като постигнете необходимите стартови обороти ( и без да пада под 11в. акумулатора) и запълните горивната магистрала (няколко пъти на контакт, докато се чуе промяната в звука на помпата(-може и с, контрол по манометър както вече сте замервали) вероятно двигателя ще запали.
    Може да направите и друга проба с дръпване (бутане) на колата на скорост. Сигурно ще запали още на първите 2-3м. и ако е така изводите са елементарни!

    Коментар


    • motor_men
      motor_men коментира
      Редактиране на коментар
      Не пиши глупости при положение , че не познаваш човека.

    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      Я напиши как автоматик WJ пали на бутане/дърпане....

  • #3
    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
    Да разбираме, че сте се захванали с работата на автомеханик и чрез съдействие от Форума искате да решите проблем ......
    ...
    Може да направите и друга проба с дръпване (бутане) на колата на скорост. Сигурно ще запали още на първите 2-3м. и ако е така изводите са елементарни!
    Бе, не знам кой на какво се прави, ама и ти не се изказвай неподготвен - как ще запалиш 4,7 Гранд "с бутане на скорост", като всички са автоматик.
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #4
      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

      Бе, не знам кой на какво се прави, ама и ти не се изказвай неподготвен - как ще запалиш 4,7 Гранд "с бутане на скорост", като всички са автоматик.
      Е това не се сетих,но дори и с автоматик може (но не е здравословно) да се запали с дърпане.

      Коментар


      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        Не, само някои стари автоматици могат, но вече такива са само в музеите.

    • #5
      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

      Е това не се сетих,но дори и с автоматик може (но не е здравословно) да се запали с дърпане.
      Няма да стане с тази кутия. Има защита против палене, ако не е лостът на "Парк". Гаранция, че прекъсва само тока на стартера - Франция...
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • #6
        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

        Е това не се сетих,но дори и с автоматик може (но не е здравословно) да се запали с дърпане.
        722.6хх НЕ може да запали двигателя с дърпане - няма втора помпа в нея.

        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение

          722.6хх НЕ може да запали двигателя с дърпане - няма втора помпа в нея.
          Не е това кутията. Пише, че Джипът е 4,7, а не 2,7 л. Значи е крайслерова 45RFE. Пак няма втора помпа, де.
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #8
            Два пъти - да, така е. Не погледнах.

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
              Да разбираме, че сте се захванали с работата на автомеханик и чрез съдействие от Форума искате да решите проблем ......
              Стрелбата на посоки не е от полза при диагностиката.
              Първо проверете състоянието на акумулатора и стартера защото тези стартови обороти "говорят" за проблем-акумулатор със свършил "пробег",стартер със затягащи втулки, старо масло (много гъсто) ,затягане по механиката на двигателя или периферията.( Всичко това при положение ,че информацията за тези 150-160 об. е вярна .)
              След като постигнете необходимите стартови обороти ( и без да пада под 11в. акумулатора) и запълните горивната магистрала (няколко пъти на контакт, докато се чуе промяната в звука на помпата(-може и с, контрол по манометър както вече сте замервали) вероятно двигателя ще запали.
              Може да направите и друга проба с дръпване (бутане) на колата на скорост. Сигурно ще запали още на първите 2-3м. и ако е така изводите са елементарни!
              Ха ха ха не се бях смял така отдавна, братле не се прави на философ.
              Към автора пуснал темата, сменете бензиновия филтър, но със истински не някое менте, клапана във филтъра не държи налягане. Почнете от там.

              Коментар


              • #10
                Колко са нормалните обороти на изправен стартер при добре зареден акумулатор? Гледам пишат 180-200 об/мин макс. Т.е. 150-160 ще да е достатъчно. Едно време с манивела как се палеха колите (аз съм виждАл и помнИМ ) ?
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение

                  Ха ха ха не се бях смял така отдавна, братле не се прави на философ.
                  Към автора пуснал темата, сменете бензиновия филтър, но със истински не някое менте, клапана във филтъра не държи налягане. Почнете от там.
                  Това ,че не отчетох че американците са автомати си е за смях...а той може да е здравословен.....
                  За Вашия "филтър" няма да коментирам при положение, че след като Я запалят със спрей- после нямат проблем с паленето........

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                    За Вашия "филтър" няма да коментирам при положение, че след като Я запалят със спрей- после нямат проблем с паленето........
                    Анджък, кАде е този филтЕр? Подозирам, че е екстра някаква... "Афтърмаркет".
                    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                    Коментар


                    • #13
                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                      Анджък, кАде е този филтЕр? Подозирам, че е екстра някаква... "Афтърмаркет".
                      ....Ич абер си Най....
                      При нас има Черокета с бензиновия шестак и четворки (всичките са ръчки и с монтирани газови),но "проблем с филтри" не съм видял и чул .

                      А Грандовете -2.5 дизелаците, дето още се търкалят в района, са също с ръчка (,при бензиновите, май не съм виждал ръчка от Грандовете).

                      Коментар


                      • #14
                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Колко са нормалните обороти на изправен стартер при добре зареден акумулатор? Гледам пишат 180-200 об/мин макс. Т.е. 150-160 ще да е достатъчно. Едно време с манивела как се палеха колите (аз съм виждАл и помнИМ ) ?
                        И ти си палил Газка автоматик на манивела
                        Па може и БТР , поне единия от моторите
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #15
                          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                          ....Ич абер си Най....
                          При нас има Черокета с бензиновия шестак и четворки (всичките са ръчки и с монтирани газови),но "проблем с филтри" не съм видял и чул .

                          А Грандовете -2.5 дизелаците, дето още се търкалят в района, са също с ръчка (,при бензиновите, май не съм виждал ръчка от Грандовете).
                          За филтъра - имало, в "тубата" има стотина клипа как се сменя.
                          За Грандовете - от WJ (1998-2004) насам няма с ръчна кутия, нито дизел, нито бензин.
                          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X