Обява

Свий
Няма добавени обяви.

секторна кутия за Cherokee

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    и аз съм на същото мнение! Едва ли има морга в БГ от която може да се купи само прасето на диверенцяла на тази цена! Само полуосите неискам да мисла каква цена ще измърморят ако решиш да ги купуваш нови или от някоя долна софииска морга... а това се чупи... затова и реших да помогна ако някой иска!
    Лек ден
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от DINI
      Днеска открихме моста, че беше затрупан! Снимка е безмислено да пускам, въпреки че съм направил (все пак ако някой се интересува ще му прата) Изглежда по същия начин както на снимката отгорец
      На Либерти/Чероки (най-новите)
      Със рейка, супорти, дискове полуоси, греда, БЕЗ макферсоните а 1200 лева!
      Като нов.. ако някой се интересува да ми пише!
      лек ден
      Дини можеш ли да видиш за заден диф. или цял мост за Фронтера в тая морга? двг. 2.0, или 2.3д, или 2.4 бенз. Всичките са еднакви?
      no signature no problems

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от DINI
        и аз съм на същото мнение! Едва ли има морга в БГ от която може да се купи само прасето на диверенцяла на тази цена! Само полуосите неискам да мисла каква цена ще измърморят ако решиш да ги купуваш нови или от някоя долна софииска морга... а това се чупи... затова и реших да помогна ако някой иска!
        Лек ден
        Абе тука има морга в която мостовете са по 300-400 лева, ама са по0старички.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          знам... за сектор на курмилната кутия ми искат 600 лева... нов от сайт е 250 долара ... знам ги тези морги... писнало ми е от тях!
          Като им кажеш година след 90-та и цените летят... един пък се изхвърли с 1200 лева за сектор ....
          http://www.extremegearoffroad.com/steering.htm
          на 20 години сектор на цената на нов ХА-ХА
          Така ще седи тоя моя звяр 10 години... ще го исхвърля на вторични след всичкия труд дето съм хвърлил и няма да дам такива пари за 20 годишен чарк...
          Дини можеш ли да видиш за заден диф. или цял мост за Фронтера в тая морга? двг. 2.0, или 2.3д, или 2.4 бенз. Всичките са еднакви?
          В тая "морга" знам, че няма, но ще провера в една друга дето имам нещо впредвид за такъв модел... имаше някви части преди години за такоа нещо... дано имаш късмет!
          Лек ден
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #35
            и аз съм на същтото мнение, питаш за чарк на 15-20г и те пращат направо в космоса
            отвараш нета и гледаш в цивилизациятя нормална цена, цена за доставка, при това нова част
            за каквото си поискаш
            А тук в третия свят секи гледа не да свърши работа ами ако може да ти откъсне главата от кръста и ти разтега глупости колко струвало ново разбираш ли колко изгодно ти го дава .....

            Коментар


            • #36
              В сектора какъв вид масло се слага?
              в смисъл влизат два маркуча с нидравлично, то е ясно
              но вътре в него ????

              Коментар


              • #37
                Има си специално масло на Мопар за тая работа. Ако ти кажат че можеш да сипеш ATF "както на всички" не ги слушай, ще се прецакат нещата (апропо, понякога заради това протичат семерингите), виж в Балкан Стар или в Скорпион 13 имаха от нея.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от quadra
                  Чакайте сега да ви кажа аз какъв куриоз имах с Вранглера (Митко го познава добре тоя трактор моя ).
                  Протече ми и на мен кутията. Казвам си ще я свалям, ама реших че ще избия хебела от шлиците на вала. Отвих гайката и почнах да го мъча да го извадя със скоби най-различни. Скоби се огъват, хебел не мърда ......
                  Имам същия проблем с хебела на моята Фероза?! Всичко пробвах, но не излиза! Хидравличните скоби, които намерих са големи. Само греене не съм пробвал?!
                  Куадра, пъки другите- ако вече имаш нов опит и решение /макар, че возилото ти го няма/, моля подскажи ми. Имам лек луфт в шарнира на хебела и рано или късно ще се наложи да го свалям. Другият вариант е де извадя целия хебел заедно със кутията /при мен става/, ама не зная това добро решение ли е, че трябва да се разкачат хидравликите? При свалена кутия има надежда да се хване с по-голяма скоба????
                  JEEP KJ 3.7 V6

                  Коментар


                  • #39
                    Аз се опитвах да извадя хебела от вала на кутията - от шлиците. Да ама не, както се казва...Иначе шарнира се вади с греене моменталически, даже не трябва понякога да ги удряш силно, нагряваш и още преди да су го чукнал от размърдването изпада Обаче грееш ли го трябва да го смениш, защото всичко пластмасово вътре става на сироп.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      quadra това масло МОПАР то за хидравлика ли е или в самия сектор отделно се слага

                      Коментар


                      • #41
                        Бе не е хубаво нещата да се решават с греене... За избиване на шарнир/накрайник един удър рязък и силен ОТСТРАНИ (на повечето японски има издутинка даже малка) е достатъчен ако е точно нанесен за да испусне конуса... Е понякога когато е на лошо място се налагат няколко или десетки такива удари, но винаги така се получава! Има и скоби, но досега неми се е случвало скоба да ми помогне... най-много да замаже резбата... На скоро си купих една вилица от най-ментеливия магазин в града. Самнявах се, но излезе много здрава...
                        Представлява точно като вилица, но с два бодеца, които обикрачват стеблото на болта от долната страна! Удрия се по вилицата отзад и понеже тя е конусна излиза! И тук има недостатък, че къса прахосъбирателното маншонче, но "няма истинско щастие"!
                        За шлиците на сектора няма да помогне нито един от начините изброени по горе... Там трябва задължително снемане на сектора! И понеже вътре зъбите са калени нагряването е лошо нещо. Ще си кажете, че оплината няма да предаде толкова на вътре, но уви нестава! За да излезе трябва нагряване до червено...
                        В крайна сметка една хидравлична преса с правилна система за захващане го избива БЕЗ мачкане на резби, изгорели семеринги и масло и т.н. и то за броени секунди и спестяваща излишни разходи и мъки...
                        успех!
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #42
                          Съгласен съм за пресата, но понеже беше на лесно място мислех да мина по тънкия начин. И понеже се оправи от самосебе си от греенето та си реших проблема без да очаквам
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #43
                            Късмет неси греял достатъчно значи иначе да е изгорял семеринга и да е станало като лейка
                            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                            Коментар


                            • #44
                              Е аз точно това гледах, да не го нагрявам много нататък, само по хебела...Нейсе.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от DINI
                                За шлиците на сектора няма да помогне нито един от начините изброени по горе... Там трябва задължително снемане на сектора! И понеже вътре зъбите са калени нагряването е лошо нещо. Ще си кажете, че оплината няма да предаде толкова на вътре, но уви нестава! За да излезе трябва нагряване до червено...
                                В крайна сметка една хидравлична преса с правилна система за захващане го избива БЕЗ мачкане на резби, изгорели семеринги и масло и т.н. и то за броени секунди и спестяваща излишни разходи и мъки...
                                успех!
                                Става въпрос точно за избиване на хебела от шлиците на кормилната кутия. Хебела ми накрая завършва с шарнир. Него го вадя от леглото му, но за ремонт или подмяна /той върви с хебела в комплект/ трябма да сваля целия хебел. Да разбирам, че без сваляне на кормилната кутия и разкачането й по хидравлика, няма избиване на хебела?!
                                JEEP KJ 3.7 V6

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X