Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

    Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
    Ужас! 400 лв. за труд?!?! Като се замисля, че и аз въднъж платих толкова... реве ми се! Дали случайно са шлайфали и двете плочки ( пред първа и зад четвърта глава)? Питай ги, щото ако не са - скоро ще текне пак! да не говорим, че е добре да се шлайфа и капака на клапаните...
    Понеже ми казаха, че предишния ремонтиращ не е щлайфал нещо / не запомнох какво/ затова се е скапала гарнитурата. Нали писах, чак на другия ден ми оповести шефа на сервиза, че има и спукана глава. Аз дори незная дали има глава, която наистина е спукана. Дадена била за ремонт и утре ще я вземат та да сглобяват. Може само гарнитурата да е била, ама от ктде да знам. Такава е ситуациата, че работата не ми позволява да вися там , а и не разбирам нищо.Констатацията на монтьора беше само заминала гарнитура заради това, че не били шлайфани главите. Може после оня другия да си е прибавил спуканата глава, та да ме набута още 200 лева. Откъде да знам?Понежа утре ще ходя да им нося един маркуч за климатика, ще питам да ми покажат, "Как е станало лепенето", ама си мисля, че като знаят, че нама как да чакам, ще кажат, че още я няма тая глава..."Всеки момент, ще я донесат". Ще питам, дали са щлайфали капака. Дано поне знаят какво правят.
    ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
    "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

    Коментар


    • #32
      До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

      Първоначално публикуван от hristota Преглед на мнение
      ...
      Дано поне знаят какво правят.
      Много съмнения колега, много нещо!
      Не трябваше ли да се съмняваш като купуваш VM-ския мотор от Дупница ли, от Перник ли!? Колко майстори се съгласяват да правят тоя мотор и що не искат да го правят!?
      Ние повече знаем как се прави ВМ мотор, дето по цял ден висим пред компютъра!
      Като ти направят меко казано, трудно поправимия мотор, вземи почерпи момчетата!

      Коментар


      • #33
        До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

        аз се чудя и друго нещо... питаш за съвети за майстори, хората ти казват къде да отидеш и на кой да се обадиш (все изпитани и разумни хора) и след това пишеш къде си ходил и какво ти били казали. Ами вземи послушай съветите на колегите за майстори и отивай при тях. Щом ги хвалят, значи има защо... тогава нямаше да имаш всичките тези съмнения.напомням ти и СПЕЦИАЛНО за плочките пред първа и зад четвърта глава!!! да ги шлайфат и тях заедно с главите! после да няма тема "пак тече антифриза" Грубо звуча, но съм го изпитал на свой гръб и се опитвам да ти помогна!!!

        Коментар


        • #34
          До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

          Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
          аз се чудя и друго нещо... питаш за съвети за майстори, хората ти казват къде да отидеш и на кой да се обадиш (все изпитани и разумни хора) и след това пишеш къде си ходил и какво ти били казали. Ами вземи послушай съветите на колегите за майстори и отивай при тях. Щом ги хвалят, значи има защо... тогава нямаше да имаш всичките тези съмнения.напомням ти и СПЕЦИАЛНО за плочките пред първа и зад четвърта глава!!! да ги шлайфат и тях заедно с главите! после да няма тема "пак тече антифриза" Грубо звуча, но съм го изпитал на свой гръб и се опитвам да ти помогна!!!
          Не е грубо, за България е меко държанието. Тука е нормално да е псуват хората , даже е срамно да не разбиращ от ддвигатели.От футбол и коли всеки "мъж" разбира... Аз не се срамувам, Просто си мисля, че има още няколко , поне, човека, дето са лаици като мен и на тях може да им се стори полезно да разберат каво се случва с ходенето по мъките, но егуизма и в мен надви. Няма да разказвам повече неволи /има и още/. Понеже много свестни майстори и разбирачи има в нашите ширини, та си заминавам за морето с автобуса. Само дето и друго не ми стана ясно къде ме пратиха колегит от тук и къде не отидох. Имах предложение за Вантотрейд. Първо там отидох, не стана. Взеха ми 20 лева и ми наляха добавка.Аз на свой ред трябваше да се успокоя и да си тръгна за Варна доволен.
          Да сте живи и здрави. Сигурен съм, че има и неща дето вие не ги разбирате. Дано не ви създават проблеми.
          Мисля, че оставането ми в тоя форум е доста безпредметно. Тука е само за големите асове и разбирачи. Ако искат администраторите нека ме заличат. И аз не виждам за какво ви е такъв глупак.
          Поздрави!!!
          ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
          "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

          Коментар


          • #35
            До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

            Не е лошо човек като няма с какво да помогне да не казва нищо. Проверена истина е това.

            За ВМ моторът хем се плюе, хем голяма част от хората, които карат такива се изказват супер ласкавo. Кого да слуша човек?
            В комбинация с това, че не разбира нищо от коли и двигатели, ми се струва повече от нормално да споделя всичко, с определена доза скептицизум и съмнение, с тези които (уж) всичко разбират.

            Сега дай да го нахокаме, че не слуша... Много странно решение на проблема!
            Последно редактирано от Сашо Пунчев; 10-07-09, 15:01.

            Коментар


            • #36
              До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

              Извинявай колега, явно не съм прочел правилно всичко, и се изказах неподготвен. Аз също не разбирам нито от коли нито от футбол, просто ти споделих лошият си опит с този мотор. Аз лично обиколих доста майстори и всеки следваш оправяше поразиите на предишния. Именно затова ти натъртих за тези плочки, защото заради тях 2 пъти купувах гарнитура по 230лв... а след това разбрах че я имало по 160лв... още веднъж извинявай. Не си нито глупак нито егоист като си споделяш неволите, а напротив, помагаш на много други, които ще четат всичко, което си писал и са ти отговаряли. Прикачам картинка. На снимките, които Иван е постнал също се вижда (на първата снимка, точно където е стрелката. Отгоре има два болта, които от едната страна притискат главите, а от другата са върху въпросните плочки. Ако не са еднакви с главите и неможе да се стегне главата - от там се къса гарнитурата пак)
              още веднъж се извинявам!
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от Y.Stoqnov; 10-07-09, 16:00. Причина: допълнение

              Коментар


              • #37
                До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

                Май на мен се расърди!? Направих си труда да прочета малко, да не би да съм се объркал:

                Първоначално публикуван от sag9765 Преглед на мнение
                Здравейте колеги.Май и аз гризнах дървото с мотора на гранда 3.1
                Започна да пуши бял пушек след запалване, но по интересното е че слд 5 минути работа пушека се изчиства.Дай те съвети дали са глави или може да е нещо друго, защото антифриза все още не беше мръднал.Къде мога да си направя ремонта и при кой защото в БС ги е одарила градушка.Темата знам че засягана много пъти ,но по прясна информация няма да е зле.Благодаря
                Първоначално публикуван от sag9765 Преглед на мнение
                антифриза намалява, явно е спукана 1 или повече глави, днес я оставих в БС та да видим до къде ще я докарат.
                Първоначално публикуван от sag9765 Преглед на мнение
                За информация!Оказа се че в БС може да си купуш части от друго място и те да ти ги монтират, което не зле.Мисля че това е крачка напред от тяхна страна.Предложиха ми ако има спукани глави(защото още не са се обадили) да ми сложат някакви испански глави които стрували 460 лв.При тях италианската глава струва 960 лв.пълен комплект с всичко по нея, а испанските били голи и всичко трябвало да се прехвърля от другите. Не знам какво да правя, кое е по доброто.Сега чакам да ми кажат колко са спукани и от там ще зависи решението.Те обясняваха че главата има живот 80000 - 130 000 км.и след това се пукат основно на 4 и 5 цилиндър защото охладителната система била като на 2.5 тд (4 цилиндровия) и от там идвал проблема
                Първоначално публикуван от sag9765 Преглед на мнение
                какво да ви кажа, колата ми стои втора седмица в БС и още не са я пипнали.Явно там пари не им трябват!Взеха ми даже и пари за да я вземат и да я ремонтират по бързо и пак не я пипват НЕЗНАМ що за хора са.
                Първоначално публикуван от sag9765 Преглед на мнение
                Е колеги дочаках да си взема джипа отремонтиран!Смених му и петте глави и нещата се решиха.Ходих и го видях когато го бяха разглобилии нещата станаха ясни веднага.На 4 и 5 цилиндър се виждаше , че главите са проблем просто цилиндрите бяха почнали да хващат ръжда.Отидох в Скорпион 13 и си закупих 5 глави и гарнитура и като ми направиха отстъпка нещата се вързаха по 580 лв. за глава(оборудвана) и 212 лв за гарнитурата, ремонта в БС се върза за 1800 лв със смяна на масло и филтри(всички) както и останалите гарнитурки и други дреболии >Та общо удоволствието излезе 4900.
                Ако бяха всички неща от тях нещата отиваха на 7500.Надявам се сега вече да се воза без проблем.
                Първоначално публикуван от bradatidsk Преглед на мнение
                Автомонтьор съм. Направил съм над 10 мотора 3.1 и безброй 2.5. Ако все още имате този проблем - обадете се на 0889642195 - Митьо Брадата
                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Колко километра след като ги направиш, се трошат отново.
                Първоначално публикуван от bradatidsk Преглед на мнение
                Изкарват по 100 000 км, при условие че са с летен термостат.
                Айде сравни нещата - ресурса на главите, искането за гаранция при заварка, цени и съмненията пукната ли била главата.
                Мойте наблюдения са, че професионалистите които пишат са малко и са доста пестеливи. Колкото повече плюваме срещу тях (неоснователно), толкова по малко ще пишат. Няма как и да бъде друго яче. На останалите джипките са ни хоби, на кой по малко, на кой повече. Не е срамно, че не разбираш.

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

                  Здравейте колеги,
                  АЗ съм от хората които се "опарих" от ВМ моторите, но думата опарих не съм сигурен че е правилна.Просто сме нямали информация преди това с какво се захващаме и по точно главите на тези мотори са консуматив 100 000 -120 000 хиляди и се сменят. Нека колегата реши дали ще си кара колата или НЕ. Ако я задържи за да се вози моя съвет е смяна да е с нова глава , а добрите майстори знаят че разхвърляш ли дизел шлайфането е задължително на всичките глави.
                  КОЛЕГА не слагай лепени глави , никой не може да ти даде каквато и да е гаранция .Щом се е спукала веднъж тя е вече остаряла и ще гръмне пак, но тогава отново си с 400лв. труд назад и пълния комплект гарнитури и масло.Сега е момента да вземеш правилното решение.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

                    Равносметката по ремонта излезе 1150 лева общо, като главата е лепена/ лепене и шлайфане 250 лева/. Сменени гарнитури, гумички и подробности / около 200 лева /, Сменен датчик за маслото / 140 лева? / ...и труд 420. Ремонт на един маркуч за климатика / отделно 80 лева + допълване за 20 / Чудна веселба, като за преди лятната ваканция. Въпреки това ваканция имаше . Останаха за смяна накладки и биелетки. Това е на този етап. Колата си ни превозва иначе. След ремонта безпроблемно стигна до морето....даже се върнахме На връщане температърата навън беше 40 градуса на сянка. Карал съм само на климатик и непрекъснато наблюдавах температурата на двигателя. Не надвищи 100 градуса. Перката си се включваше навреме. Сега ми се струва, че двигателя, някак си "по-чисто" работи. Може и да си въобразявам. Паленето е по безпроблемно / тоест от половин завъртане /. След интервенцията на майсторите започна да тече масло от някъде. Не разбрах от къде. Това го разбрах когато стигнах до Варна. На рдон паркинг остажих колата да работи за 5 минути и се загледах отдолу - локвичка???. Забърсах с парцалче - масло. Обадих се на спеца. Можело някакви дифтунги - "мифтунги", да били не било оипасно. Започнах да следя маслото, Беше намалчло, до малко над долната гртаница. Долях и после тоя теч намаля. Сега има по някоя капчица, ама е съвсем малко в сравнение с преди. Тези дни ще влизам в "бокса" за накладките и предницата, и ще видим каква е работата с "мифтунгите"
                    Последно редактирано от hristota; 30-07-09, 18:43.
                    ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
                    "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

                      Ами оправят се проблемациите, с малко кинти. Дано да нямаш грижи повече!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем!!! Тече антифриза на Jeep-a

                        толкова струва гадния датчик да му се невиди.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X