Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един гризнал дървото - 3.1td

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още един гризнал дървото - 3.1td

    Здравейте колеги.Май и аз гризнах дървото с мотора на гранда 3.1
    Започна да пуши бял пушек след запалване, но по интересното е че слд 5 минути работа пушека се изчиства.Дай те съвети дали са глави или може да е нещо друго, защото антифриза все още не беше мръднал.Къде мога да си направя ремонта и при кой защото в БС ги е одарила градушка.Темата знам че засягана много пъти ,но по прясна информация няма да е зле.Благодаря

  • #2
    До: още един гризнал дървото

    това ми прили4а на заминала турбина.имах подобен проблем,от на4ало пушеше първите 5 мин.след време запо4на да пуши постоянно

    Коментар


    • #3
      До: още един гризнал дървото

      това е от разпръсквачи, пикаят
      Bertone freeclimber 1.8 115hp

      Коментар


      • #4
        До: още един гризнал дървото

        Минах по този път!
        Първо си сложи добавка в горивото , за прочистване на дюзи и разпръсквачи.
        Наблюдавай нивото на антифриза - намалява ли, значи спукана глава /при мене бяха 2бр. спукани/
        тук съм описал "Одисеята".
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=30191

        Нема се пуашиш!
        Успех!
        П.П. Бяло пуши от антифриз , сиво - синьо пуши от масло или не добро изгаряне /разпръсквачи, турбо и т.н./
        ________________________________________________________________________________________
        Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
        HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

        Коментар


        • #5
          До: още един гризнал дървото

          антифриза намалява, явно е спукана 1 или повече глави, днес я оставих в БС та да видим до къде ще я докарат.

          Коментар


          • #6
            До: още един гризнал дървото

            ще я докарат до колапс на портфейла и нябутване на стари части за нови друго като чета тук явно не правят .... успех
            rides:
            :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
            :arrow:2005 Yamaha YZ250
            :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
            The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

            Коментар


            • #7
              До: още един гризнал дървото

              Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
              ще я докарат до колапс на портфейла и нябутване на стари части за нови друго като чета тук явно не правят .... успех
              Недей така стресирай колегата!
              Не стига , че му пуши главата, ами и ти му вкарваш такива помисли.
              Кураж колега- нема се пуашиш.
              Най трудното вече си го направил.
              Това е правилната диагноза и избор на сервиз.
              Щом си решил в Б.С. - така да бъде , ноооо искай ГАРАНЦИЯ непременно!!!
              Останало ти е само чакане и плащане на сметката.
              /проблем с пари - не е проблем/ Важното е Джипката да стане!
              Кураж! - трудното мина- малко остана!
              Успех!
              ________________________________________________________________________________________
              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

              Коментар


              • #8
                До: още един гризнал дървото

                За информация!Оказа се че в БС може да си купуш части от друго място и те да ти ги монтират, което не зле.Мисля че това е крачка напред от тяхна страна.Предложиха ми ако има спукани глави(защото още не са се обадили) да ми сложат някакви испански глави които стрували 460 лв.При тях италианската глава струва 960 лв.пълен комплект с всичко по нея, а испанските били голи и всичко трябвало да се прехвърля от другите. Не знам какво да правя, кое е по доброто.Сега чакам да ми кажат колко са спукани и от там ще зависи решението.Те обясняваха че главата има живот 80000 - 130 000 км.и след това се пукат основно на 4 и 5 цилиндър защото охладителната система била като на 2.5 тд (4 цилиндровия) и от там идвал проблема

                Коментар


                • #9
                  До: още един гризнал дървото

                  В Скорпиона се предлагат оргинални за около500лв -в зависимост от това, дали са оборудвани или не.
                  Провери там.
                  Има и вариант с заваряване, но основни фактори са риск и късмет.
                  ________________________________________________________________________________________
                  Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                  HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                  Коментар


                  • #10
                    До: Още един гризнал дървото - 3.1td

                    какво да ви кажа, колата ми стои втора седмица в БС и още не са я пипнали.Явно там пари не им трябват!Взеха ми даже и пари за да я вземат и да я ремонтират по бързо и пак не я пипват НЕЗНАМ що за хора са.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Още един гризнал дървото - 3.1td

                      колега,мое мнение,ПО НАЙ-БЪРЗИЯ НАЧИН си вземаи колата от БС.Дадох моя WJ 3.1 в БС-Варна за диагностика,нямах мощност на двигателя.20 дена го диагностицираха,накрая казаха-нов компютър-1830 лв.,2 дюзи-1120 лв.,ролки,тампони,...........всичко около 6000 лв.Казах OK,нали все пак трябва да са най-добрите!Почнаха ремонта с "невероятна скорост",защото там труда се плаща на час,не на свършена работа.Никаква информация докъде е ремонта,ако не отида в сервиза,тази част още трябвало да се смени за да дадат гаранция/части доставени от теб монтират,но не дават гаранция/,така сметката стана около 7500 лв.Три месеца след вкарването на колата в сервиза ми се обаждат да отида,отивам.
                      карат ме при шефа на сервиза,оня чупи пръсти,като тествали колата да ми я издават нещо притракало,оказало се,че задрал биелен лагер.Почна да ми говори пълни глупости,докато не му казах,че съм завършил ДВГ.Малко повиших тона и се оказа,че компютъра ми бил наред,сметката падна с 1830 лв,от това-онова намалиха,но сумата остана 5000 лв.За колянов вал,лагери,мотовилки,гарнитури,само части изкараха 10 000 лв.Аз един път съм си купил джипа,няма да го купувам пак!Не случайно собственика на БС е бивш министър на транспорта,опитах,но нищо не можеш да направиш.
                      И така взех си една пътна помощ и си закарах колата при един маистор,за когото за съжаление научих много късно.Частите ми излязоха 1200 лв.,само мотовилка още не можем да намерим.
                      Във форума има много хора,които биха ти казали маистори в София.
                      Така че ти си решаваш,аз си изпатих,после разбрах,че не съм само аз.
                      Колеги,ако някой може да ми даде информация от къде да намеря мотовилка за 3.1 ТД,ще бъда много благодарен,че три месеца ми се разказа играта да карам нивата.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Още един гризнал дървото - 3.1td

                        А някои хора ми се смеят, че сам си оправям колите: "Ти докато лежиш под нея, аз ще изкарам пари за два ремонта!"
                        Като чета какви пари взимат хората за ремонти и какво правят... си мисля, че все пак не съм толкова луд!
                        Така или иначе пари не мога да правя (генетично заложено), обаче всичко останало си го мога!

                        Не се подигравам на колегите, искрено им съчувствам!
                        Просто се опитвам да окуража и другите домашни майстори... ако останаха такива...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Още един гризнал дървото - 3.1td

                          смяната само на една биела - мотовилка
                          изобщо не е решение при съвременните двигатели освен ако не искаш да се отървеш от джипа
                          обяснявам
                          коляновият вал се балансира с точност до 0.5 грама и по-голяма
                          знаете че всяко бутало си има място
                          то се стикова с биела
                          всяко бутало + биела трябва да е еднакво по тежест с другите
                          петите на биелите също са индивидуални и се бележат

                          стремежът е всички части от коляно мотовилковият механизъм събрани и по отделно да са с равни тегла но макар че техниката е много напред това не се получава в степен достатъчна
                          затова знаете има балансиращи тежести и дупки и те са индивидуални за всеки двигател

                          мисълта ми е че ако вземете само една биела тя може да се отличава с малко от вашите
                          не съм запознат с допуските на въпросният двигател но не е зле да се консултирате с някой по-знаещ и да претеглите на електронна везна вашите и новият комплект който ще съберете евентуално
                          поздрави и успех с ремонта
                          BMW X6

                          Коментар


                          • #14
                            До: Още един гризнал дървото - 3.1td

                            Не се безпокой не си сам.Като си я правя аз поне не плащам че са ми потрошили колата повече отколкото са я поправили.Наистина и доста книжки трябва да си прочел преди да видиш какво има в гайдата .

                            Коментар


                            • #15
                              До: Още един гризнал дървото - 3.1td

                              мисля,че сте прав относно допуските при коляно-мотовилковия механизъм,не се бях замислял по въпроса,сега като ме подсетихте се сетих за всички сили които деистват върху този тракт на двигателя.не случайно се продават комплект.преди 20 г.завърших ДВГ,но не работя по специалността.благодаря!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X