Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вероятни причини за шум в задния диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

    По-лесно е на теория, защото не се изискват шайби с реглажни размери. На практика почти винаги оставят лагерите хлабави или пренатегнати. Даже и "майстори", специализирани в ремонта на дифове(не казвам, че всички са такива)...
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #17
      До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

      Колега ,поръчай си целия кит от шайби за касетата + кита за пинъона,без тях няма как да стане реглажа.Още по трудно става като слагаш втора употреба ,трудно се уцелва петното на работили вече корона и пинион. Петното за по сигурно го мери на четири места на короната,както и хлабината .
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

        Първоначално публикуван от Stefan_yj Преглед на мнение
        Колега ,поръчай си целия кит от шайби за касетата + кита за пинъона,без тях няма как да стане реглажа.Още по трудно става като слагаш втора употреба ,трудно се уцелва петното на работили вече корона и пинион. Петното за по сигурно го мери на четири места на короната,както и хлабината .
        "Вест-ауто" и "Скорпион 13" нямат в наличност за "Крайслер 8.25"

        Коментар


        • #19
          До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

          Виж в Grteambg.com доставка за седмица,аз от там си взех касета,корона и пинъон ,лагери и шаиби и семеринг.И намери майстор, който ги чува нещата и има инструмент , моя аз си го правих отне ми цял ден да го настроя по параметри дадени от производителя.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

            Благодаря колега за ценната информация. Свързах се с Чавдар и утре очаквам от него отговор за наличност в Германия. Ако го има е добре, от там нататък ще следва и търсене на майстор, който да може да направи центровката.

            Коментар


            • #21
              До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

              Първоначално публикуван от supermaxx Преглед на мнение
              "Вест-ауто" и "Скорпион 13" нямат в наличност за "Крайслер 8.25"

              Точно този мост би трябвало да е Корпорейт аксел, демек с гайки на касетата. Ако е така ти трябва реглажна шайба само за пиньона.

              Ти виждал ли си го отворен - с гайки ли е или с шайби.
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #22
                До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                Виждах го колега, но и идея си няма с какво е. От сервиза ще могат да кажат обаче кое как е.

                Коментар


                • #23
                  До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                  Това е дифа Chrysler 8.25 ,а това е хлабината.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                    Като гледам е с гайки.

                    Значи, шайби само за пиньона ти трябват. А за майстор можеш да питаш същия човек.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      По-лесно е на теория, защото не се изискват шайби с реглажни размери. На практика почти винаги оставят лагерите хлабави или пренатегнати. Даже и "майстори", специализирани в ремонта на дифове(не казвам, че всички са такива)...
                      Ми, поне в мойто сервизно ръководство си пише всичко стъпка по стъпка. Мери се натягането, а не луфта. С минидинамометър. После и на тия на пиньона - същото. Явно много хора или нямат всичко нужно като инструмент, или си спестяват някои операции. Аз мямам инструмент, нямам и пластини за пиньона. Не бих се хванал, ако няма тия работи. На някои хора обаче явно не им пречи.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                        Без сервизно ръководство,няма как да стане. Всеки диференциал си има спецификации.Аз,лично от форума си изтеглих ръководство за ДАНА 35, което ми свърши чудесна работа и съм благодарен, че го има.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                          Първоначално публикуван от Stefan_yj Преглед на мнение
                          Без сервизно ръководство,няма как да стане. Всеки диференциал си има спецификации.Аз,лично от форума си изтеглих ръководство за ДАНА 35, което ми свърши чудесна работа и съм благодарен, че го има.
                          Някой колега може ли да помогне със Сервизно ръководство за Крайслер 8.25" или пък да сподели от къде може да се изтегли? Благодаря предварително.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                            Това е дифа Chrysler 8.25 ,а това е хлабината.
                            Сигурен ли си, че това е Chrysler 8.25, а не DANA 35? Аз поне незнам да има Chrysler 8.25 със С-клипс.
                            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                              Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                              Сигурен ли си, че това е Chrysler 8.25, а не DANA 35? Аз поне незнам да има Chrysler 8.25 със С-клипс.
                              Да ! Със сигурност не е DANA 35.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                                Това е DANA 35 хлабината на короната се регулира с шайби!
                                При Chrysler 8.25 короната се регулира с гайки ,а пинъона с калибровани шайби.
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от Stefan Dimov; 14-07-09, 21:36.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X