Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вероятни причини за шум в задния диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

    По-лесно е на теория, защото не се изискват шайби с реглажни размери. На практика почти винаги оставят лагерите хлабави или пренатегнати. Даже и "майстори", специализирани в ремонта на дифове(не казвам, че всички са такива)...
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #17
      До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

      Колега ,поръчай си целия кит от шайби за касетата + кита за пинъона,без тях няма как да стане реглажа.Още по трудно става като слагаш втора употреба ,трудно се уцелва петното на работили вече корона и пинион. Петното за по сигурно го мери на четири места на короната,както и хлабината .
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

        Първоначално публикуван от Stefan_yj Преглед на мнение
        Колега ,поръчай си целия кит от шайби за касетата + кита за пинъона,без тях няма как да стане реглажа.Още по трудно става като слагаш втора употреба ,трудно се уцелва петното на работили вече корона и пинион. Петното за по сигурно го мери на четири места на короната,както и хлабината .
        "Вест-ауто" и "Скорпион 13" нямат в наличност за "Крайслер 8.25"

        Коментар


        • #19
          До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

          Виж в Grteambg.com доставка за седмица,аз от там си взех касета,корона и пинъон ,лагери и шаиби и семеринг.И намери майстор, който ги чува нещата и има инструмент , моя аз си го правих отне ми цял ден да го настроя по параметри дадени от производителя.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

            Благодаря колега за ценната информация. Свързах се с Чавдар и утре очаквам от него отговор за наличност в Германия. Ако го има е добре, от там нататък ще следва и търсене на майстор, който да може да направи центровката.

            Коментар


            • #21
              До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

              Първоначално публикуван от supermaxx Преглед на мнение
              "Вест-ауто" и "Скорпион 13" нямат в наличност за "Крайслер 8.25"

              Точно този мост би трябвало да е Корпорейт аксел, демек с гайки на касетата. Ако е така ти трябва реглажна шайба само за пиньона.

              Ти виждал ли си го отворен - с гайки ли е или с шайби.
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #22
                До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                Виждах го колега, но и идея си няма с какво е. От сервиза ще могат да кажат обаче кое как е.

                Коментар


                • #23
                  До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                  Това е дифа Chrysler 8.25 ,а това е хлабината.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                    Като гледам е с гайки.

                    Значи, шайби само за пиньона ти трябват. А за майстор можеш да питаш същия човек.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      По-лесно е на теория, защото не се изискват шайби с реглажни размери. На практика почти винаги оставят лагерите хлабави или пренатегнати. Даже и "майстори", специализирани в ремонта на дифове(не казвам, че всички са такива)...
                      Ми, поне в мойто сервизно ръководство си пише всичко стъпка по стъпка. Мери се натягането, а не луфта. С минидинамометър. После и на тия на пиньона - същото. Явно много хора или нямат всичко нужно като инструмент, или си спестяват някои операции. Аз мямам инструмент, нямам и пластини за пиньона. Не бих се хванал, ако няма тия работи. На някои хора обаче явно не им пречи.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                        Без сервизно ръководство,няма как да стане. Всеки диференциал си има спецификации.Аз,лично от форума си изтеглих ръководство за ДАНА 35, което ми свърши чудесна работа и съм благодарен, че го има.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                          Първоначално публикуван от Stefan_yj Преглед на мнение
                          Без сервизно ръководство,няма как да стане. Всеки диференциал си има спецификации.Аз,лично от форума си изтеглих ръководство за ДАНА 35, което ми свърши чудесна работа и съм благодарен, че го има.
                          Някой колега може ли да помогне със Сервизно ръководство за Крайслер 8.25" или пък да сподели от къде може да се изтегли? Благодаря предварително.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                            Това е дифа Chrysler 8.25 ,а това е хлабината.
                            Сигурен ли си, че това е Chrysler 8.25, а не DANA 35? Аз поне незнам да има Chrysler 8.25 със С-клипс.
                            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                              Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                              Сигурен ли си, че това е Chrysler 8.25, а не DANA 35? Аз поне незнам да има Chrysler 8.25 със С-клипс.
                              Да ! Със сигурност не е DANA 35.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Вероятни причини за шум в задния диференциал

                                Това е DANA 35 хлабината на короната се регулира с шайби!
                                При Chrysler 8.25 короната се регулира с гайки ,а пинъона с калибровани шайби.
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от Stefan Dimov; 14-07-09, 20:36.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X