http://www.youtube.com/watch?v=pBEJnXL8SU
Здравейте колеги, позволявам си да отворя тази тема, въпреки че е коментирано достатъчно много за причините водещи до шумове в диференциалите, но в моя случая отговор за себе си не мога да намеря.И така след дълго чудене дали да предприема тази стъпка да правя ремонт на заден диференциал на Черокито ми,което е '93 г. 2.5 бензин, накрая се реших и го предоставих на сервиз, за който бях чел че е правил ремонт на този тип диференциали. А причина за ремонта бе силния шум който се чуваше от дифа, следствие на каране без масло на около 100-тина километра. След като отвориха диференциала се установи, че за смяна са короната и пиньона и лагерите към тях, лагерите на касетата и полуоските и съответно семерингите към тях. Зъбите на пиньона се бяха износили до такава степен, че бяха с изострени върхове. За останалите неща момчетата от сервиза казаха ,че били наред. Пропуснах да отбележа, че моста е Крайслер 8.25" с LSD. Короната и пиньона ги закупих втора употреба/нови нямаше в наличност и трябваше да се чака доставка/,а лагерите "TIMKEN" от специализиран магазин и от "Вест ауто". Разпорната втулка също е нова. Маслото което нaляхме е Кастрол 70W140 с добавка за LSD. След направения ремонт силният шум изчезна обаче...........не напълно, остана малък шум и виене. Той се проявява когато колата се движи с малко газ, т.е.когато не се ускорява, а се поддържа достигнатата скорост, тогава виенето е слабо,но го има . Особено силно се чува обаче когато колата се ускори и последва отнемане на педала на газта. Поста стана доста дълъг затова и спирам, но ще се радвам знаещите и можещите да споделят за евентуалните причини за наличния шум. Предварително благодаря.
Здравейте колеги, позволявам си да отворя тази тема, въпреки че е коментирано достатъчно много за причините водещи до шумове в диференциалите, но в моя случая отговор за себе си не мога да намеря.И така след дълго чудене дали да предприема тази стъпка да правя ремонт на заден диференциал на Черокито ми,което е '93 г. 2.5 бензин, накрая се реших и го предоставих на сервиз, за който бях чел че е правил ремонт на този тип диференциали. А причина за ремонта бе силния шум който се чуваше от дифа, следствие на каране без масло на около 100-тина километра. След като отвориха диференциала се установи, че за смяна са короната и пиньона и лагерите към тях, лагерите на касетата и полуоските и съответно семерингите към тях. Зъбите на пиньона се бяха износили до такава степен, че бяха с изострени върхове. За останалите неща момчетата от сервиза казаха ,че били наред. Пропуснах да отбележа, че моста е Крайслер 8.25" с LSD. Короната и пиньона ги закупих втора употреба/нови нямаше в наличност и трябваше да се чака доставка/,а лагерите "TIMKEN" от специализиран магазин и от "Вест ауто". Разпорната втулка също е нова. Маслото което нaляхме е Кастрол 70W140 с добавка за LSD. След направения ремонт силният шум изчезна обаче...........не напълно, остана малък шум и виене. Той се проявява когато колата се движи с малко газ, т.е.когато не се ускорява, а се поддържа достигнатата скорост, тогава виенето е слабо,но го има . Особено силно се чува обаче когато колата се ускори и последва отнемане на педала на газта. Поста стана доста дълъг затова и спирам, но ще се радвам знаещите и можещите да споделят за евентуалните причини за наличния шум. Предварително благодаря.
Коментар