Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обслужване и консумативи за Гранд Чероки 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обслужване и консумативи за Гранд Чероки 2.7 CRD

    Здравейте на всички!

    В понеделник ще купувам Гранд Чероки 2,7 2002 и вчера минахме със сегашния собственик през Балканстар, за да направят диагностика на джипа. Казаха ми, че започнали да заминават шарнирите, задните биалетки били за смяна и имало лек теч от тръбата на турбото.

    1. Шарнири - 245 х 2 = 490 лв.
    Труд - 200 лв. на шарнир = 400 лв.
    2. Биалетки - 96 х 2 = 192 лв.
    Труд - 50 лв. на биалетка = 100 лв.
    3. Уплътнение на турбото - някакава дребна сума беше.

    Как ви се струват цените и знаете ли къде ще мога да ги сменя тези неща?
    www.drivingoffence.co.nz

  • #2
    До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

    Има тема Систематезирана информация, и не знам какво си още, пусната от мен, та там има алтернативни доставчици на части..... Провери при тях. Също има и сервизи в Търговски партньори, мисля че и те ще ти предложат доста по-добри цени от тези в Балкан стар.....
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

      Как да получа достъп до тази информация? Предполагам, че ми трябват някакви права.
      www.drivingoffence.co.nz

      Коментар


      • #4
        До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=46852

        Няколко теми над твоята.......
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

          Колега, купи си частите от Балканстар, но си ги смени другаде. Смяната на шарнири и биалети не изисква специализиран сервизен център на Jeep.

          ПП. Погледна ли дюзите!!!???

          Коментар


          • #6
            До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

            Вземи си биалетките от Скорпион.
            Шарнирите пак от Скорпион или от друг доставчик - провери си.
            Ремонта е елементарен и всеки механик би го направил - няма какво да сбърка.
            П.п. Май ми се намираха 4 бр. шарнири /чисто нови в кутийки/, звънни да се разберем 0894772727 - Митко
            ________________________________________________________________________________________
            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

            Коментар


            • #7
              До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

              За смяната на шарнирите трябва специална скоба. Без нея голям бой с големия чук ще има.

              Коментар


              • #8
                До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

                Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike) Преглед на мнение
                Колега, купи си частите от Балканстар, но си ги смени другаде. Смяната на шарнири и биалети не изисква специализиран сервизен център на Jeep.

                ПП. Погледна ли дюзите!!!???
                Балканстар при тази диагностика не гледат ли и дюзите? Предполагам се сваля кората на двигателя и после ..... какво точно да гледам и как да разбера като аматьор, дали са наред?
                www.drivingoffence.co.nz

                Коментар


                • #9
                  До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

                  Като махнеш капакът и дунапрена под него и огледай дюзите и около тях - ако са нагорели (черни и омазани) значи пускат. Ако са предните четири и се хване на време е бял кахър но петата е много трудна за обслужване. Дюзите обикновенно се проявяват около 120 и 150К.

                  Не знам какво са гледали в Балканстар - в общи линии (предполагам) пускат диагностика, проверяват окачването и оглеждат отгоре-отгоре.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

                    Гранд Черокито е на 121,000 км - реални. Карано е само 1 година в БГ, а преди това в Германия и се надявам да нямам грижи с дюзите.
                    www.drivingoffence.co.nz

                    Коментар


                    • #11
                      До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

                      Аз моето го взех на 140 - реални, директно от Германия с 3 току що сменени дюзи. В България смених и другите 2. Не се предоверявай. Не ти коства нищо да погледнеш. Една дюза оригинална е 800 лв. Бош е 400+. Смяната на петата дюза (тъй като този мотор е вграден в купе правено за други мотори) е свързана с откачване на мотора, защото се пада почти под арматурното табло.

                      Успех в покупката.

                      Аз части купувам само и единствено от Балканстар. Ти преценяваш от къде да пазаруваш. Опциите са не повече от 3-4.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

                        Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike) Преглед на мнение
                        Смяната на петата дюза (тъй като този мотор е вграден в купе правено за други мотори) е свързана с откачване на мотора, защото се пада почти под арматурното табло.
                        Смяната на 4 дюза води до същите усложнения - мотора се приспуска на долу, иначе не може да се изкара.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #13
                          На какво друго видимо да обърна внимание освен на дюзите? Маслото на двигателя е сменено преди 1,500 км. Собственикът ми каза, че е доливано масло Mopar с скоростната кутия. Не е сменял маслата на диференциалите. Дали да ги сменя за всеки случай и как да разбера дали са сменени.

                          И въобще някакви други съвети за начинащ джипкар.

                          Ето го и джипа

                          Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 163 к.с. 09/2002

                          Внос от Германия
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от cveti; 20-03-09, 14:00.
                          www.drivingoffence.co.nz

                          Коментар


                          • #14
                            До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

                            Сега ще ти кажа какво направих аз като взех Гранда.Преполагам 90% от колегите извършват същите операции.
                            Смяна масло двигател.
                            Смяна масло СК.
                            Смяна масло раздатъчна кутия и диференциали.
                            Смяна антифриз.
                            Всички видове филтри.
                            Спирачна и хидравлична течности.Но не са спешни.
                            Аз също взех Гранда от познат, който го подържаше перфектно и с желание.Но не зная майсторите какви са ги дробили, та затова реших да сменя аз тези неща.Записах си ги в книжка за следващите смени.И сега си карам.
                            Приказките, че е сменяно това онова много вероятно да са верни но.....
                            Така че давай смело.
                            P.S. За частите и сервизите има много инфо в форума.Скорпион,Вестауто,БС, директно от САЩ чрез посредник или сам.Положението не е страшно, ако някой 'разбирач' ти е обяснил че: Това частите за американците е страшна работа.Не се плаши.За сервизите Може и в БС може и при колеги от форума и т.н.
                            ENJOY
                            Grand Cherokee WJ 4.7 V8
                            Това е положението.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Смяна на шарнири и биалетки на WJ

                              Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                              На какво друго видимо да обърна внимание освен на дюзите?
                              Всъщност дюзите се проевряват с тестер (ако са лоши се сменят) , сам няма какво да им обръщаш внимание. Ако съскат - вадене, почистване(едва ли ще успееш сам) и монтиране с нови уплътнения и нови болтове на необходимите килограми. Дюзите се мажат със специална смазка.

                              За ходова част :
                              предни шарнири - разбиват се често(това го знаеш вече)
                              лястовицата на задния мост - шарнира и тампоните.
                              тампони на горните и долните предни носачи
                              ако ти клати - задна стабилизираща щанга, амортисьори KONI SPORT, полиуретанови тампони(писано е в други теми) и т.н.

                              Работа на климатика - това ще го разбереш по жегите.

                              По принцип модела е корав, с цели мостове(не като новите), с дифове ВАРИ-ЛОК(не като новите) а и твоя екземпляр изглежда добре, така, че не се чуди много, ами си го карай.
                              Най ме е страх от хора без мечти...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X