Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

    Първоначално публикуван от medunski Преглед на мнение
    благодаря за подробната информация, но все пак какво да правя - 1. да щадя колата заради това повишено нлягане и да чакам проблема да се обостри за да отида на сервиз 2. да отида пак в балканстар да се мъчат да открият какво става 3. да отида на друго място и да се пробвам там (споменаха ми за някакъв сервиз Юве на Симеоновско шосе където правели подробна диагностика на двигателя за 50лв., макар, че в нета открих лоши мнения за сервиза). Какво мислите?
    Не ти препоръчвам БалкОн стар. Не знам нищо за Юве.

    Но мога да ти препоръчам един човек, който винаги се е справял и то с всякакви най-невероятни проблеми. Има си сервизче и гарантирам, че не само ще ти оправи проблема, но и няма да ти вземе много пари. Успял е да се справи с най-засуканите проблеми на турбодизелите на Алфа/Фиат, както и на всякакви други марки, ще се оправи и с твоя VM. Няма матор с турбина, който да му се е опрял.

    Това е сервиз Extreme Tuning, търсиш Бобо и казваш, че Иван Мутафчиев от АутоБилд те праща.

    Работно време:
    От ПОНЕДЕЛНИК до СЪБОТА
    09:00 – 18:00 часа
    Адрес на сервиза: град София, кв. Орландовци, ул. София 27
    BGMaps aдрес: http://bgmaps.com/map.asp?sid=1a1c5a...eyid=&size=5x4

    Карта:

    Телефон за записване на часове:

    Бобо - 0888 232 484 (Моля да изчакате обяснението на мтел за смяна на оператора на aбоната при обаждане, вече съм на Вивател)

    Нено (ne0) - 0888 198 470

    П.П. Ако ти е интересно и си нямаш друга работа, тук може да прочетеш отзиви за работата на прочутия Бобо

    http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ead.php?t=9045
    Последно редактирано от Carburettor; 18-03-09, 23:35.
    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
    Volvo XC90 D5 Executive '12
    Volvo XC60 D5 Summum '11
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

    Коментар


    • #32
      До: Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

      Много ти благодаря колега, такава информация търсех - ще се обадя на Бобо

      Коментар


      • #33
        До: Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

        Първоначално публикуван от medunski Преглед на мнение
        Много ти благодаря колега, такава информация търсех - ще се обадя на Бобо
        Като идеш, непременно поискай оферта за ремап (чиптунинг) - много ги владее той комън-рейлите.

        За 300-400 лева хем жипа ще стане 200-210 коня и поне 480-500 Нм, хем ще харчи поне 1 литър по-малко. Голяяяям кеф е

        Изобщо - да се кара нечипосан комън-рейл е много голяма грешка.
        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
        Volvo XC90 D5 Executive '12
        Volvo XC60 D5 Summum '11
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

        Коментар


        • #34
          До: Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

          Има добър сервиз за турбини, точно на отбивката от околовръстното към бул. България, карайки на запад. Реал Турбо май се казваше. Това в случай, че този Бобо не свърши работа...

          Коментар


          • #35
            До: Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

            Сашо, мерси за информацията ще го имам предвид.

            Carburettor, наистина ли с чиптунинг ще харчи по-малко??? Разкажи повече, а не се ли износва по-бързо двигателя и въобще какви са рисковете, иначе звучи въодошевяващо Иначе ще сервизирам джипката след седмица, в началото на април, че сега заминавам в чужбина за малко...

            Коментар


            • #36
              До: Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

              Първоначално публикуван от medunski Преглед на мнение
              Сашо, мерси за информацията ще го имам предвид.

              Carburettor, наистина ли с чиптунинг ще харчи по-малко??? Разкажи повече, а не се ли износва по-бързо двигателя и въобще какви са рисковете, иначе звучи въодошевяващо Иначе ще сервизирам джипката след седмица, в началото на април, че сега заминавам в чужбина за малко...
              http://www.digitaltuning.bg/products.php

              влез тук и ще се овериш сам
              след като маркираш модел,марка ,тип двигател ще ти изкара разликата в мошноста,след това маркирай отново Jeep и тогава ти вади по подробна информация,
              като разхо гориво, по голям въртящ момент- Nm. повишаване на к.с. ускорение от 0-100 и максимална скорост
              Последно редактирано от jivo_pr; 20-03-09, 08:13.

              Коментар


              • #37
                До: Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

                Мдаа, прочетох доста материали за чиптунинг и все хубави неща се казватТвърди се че живота на двигателя не се повлиява, направо се запалих

                Коментар


                • #38
                  До: Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

                  Здравейте, използвам тази тема за първото си включване във форума, който четох около година, докато търсех какъв 4 х 4 автомобил да си купя за първи път. В крайна сметка и както обикновено става, изборът на лаика е емоционален, а не рационален... и ето - аз също като автора на темата се обзаведох с LIberty (KJ) 2004 г. но с... 3,7 l V6 , part-time, също върнат от лизинг, за 20 000 лв. Искам да изкажа специални благодарности на CHIMIKA за линковете към "owner`s manual"-ите, както и на другите участници за линковете към ръководството на руски и към сайта jeep.avtograd... Какви са първите ми впечатления: доста мощен и бързо ускоряващ автомобил (някога имах една Lancia Thema c 3,0 l мотор, оттогава не бях имал подобно усещане, като сега с Jeep-а), след това скоростта веднъж достигната, някак не се усеща, малките цифрички за км/ч нещо не ги чета, скрити под стрелката, а големите с mph яко заблуждават, имам странното чувство (не бях карал автоматик досега), че нищо не зависи от мен - натискаш там педала, пък "оно си пра`и к`вот` си иска" - т.нар. "kick-down" как всъщност се активира - ако натиснеш прекалено дълбоко ("до ламарина") или ако върнеш педала и пак натиснеш или просто ако го натиснеш рязко или как Засега (имам го от една седмица) включих 4Н само веднъж за проба по един голям макадамов баир и като започна едно ровене, пушилка и хвърчащи камъни, се... изплаших и го изключих
                  При спускане по същия баир...не знам по какви "съображения" (нещо чел-недочел в ръководствата) реших да сляза на "1-ва" - мислех си, че ще има някакво задържащо действие, ама не - задницата буквално се разтанцува наляво-надясно, наложи се да се спускам с натиснати през цялото време спирачки, което никак не ме изкефи Моля да не ми се подигравате, но първият ми въпрос ще бъде: "За какво служат позиции 1 и 2 при автоматичните кутии и как може да се удържа джипът при спускане по голям наклон, без да караш на спирачки" ?
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Вече си имам Jeep...и нужда от съвети

                    За кикдаун-а - натискаш газ до ламарина, и кутията бе трябвало да превключи с една или две предавки надолу.

                    За спукания без спирачки: плзвай режима Лоу на раздатката....


                    Честита джипка.
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X