Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво масло да сложа в раздатката на Grand Cherokee WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво масло да сложа в раздатката на Grand Cherokee WJ

    Раздатката е Quadra-Trac II (NV247)

    В Балкан стар ми предложиха Шел от 7лв а знам че оригиналното е Mopar. Ако някои има опит нека сподели. Благодаря предварително.

  • #2
    Виж тук: http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/WJ/xfer.htm
    Определено маслото е специално и накакво друго не трябва да сипваш
    http://www.jeep.avtograd.ru/xfer/enc...V247/index.htm

    " Масло - специальное для этой раздаточной коробки
    (Mopar Transfer Case fluid PN: 05016796AA),
    никакое другое лить нельзя!"
    Това е, без самодейности и Шел от 7 лева.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      върни се в балакан стар и им кажи да не се правят на луди и да ти дадат масло мопар, аз от там си купувам и имат на склад
      drive alive

      Коментар


      • #4
        В Пловдив ми даваха Шел. В София в Краислер дето е до Балкан стар ми даваха Мопар за скоростите 4л. Било съштото. Еи тва куадрата което казва е маслото ама го няма никаде. Един приятел ми каза че самоблокиращите дифиренциали са много капризни към масло. Ако е по старо от 100 000км или различно от това което препоръчва производителя геро дисковете почвали да блокират по често което води до разтягане на веригата в раздатката и износване на пинйона и короната ако е Вари Лок.
        Тез в Крайслер май се опитват да ми чупят колата и после - Ремонта ви струва .......

        Коментар


        • #5
          Точно това се опитват да направят. Там има роторна помпа, няма никакво място за компромиси! Поискай да ти дадат официалната инструкция за екплоатация и да ти покажат какво пише вътре. И понеже там ще пише че с Шел от 7 лева ще съсипеш кутията можеш с чиста съвест да им я удариш в челото. А и предполагам че ако напишеш официално писмо до шефовете на Балкан Стар, някой може и да си загуби работата.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Бе те да си вършат работата там. И те семейства хранят. Проблема обаче остава и той е много голям. Повечето Гранд Черокита между 99-04 са с такава раздатка а масло за нея не мога да намеря. Еи за тва се трошат колите - от майстори не от каране.

            Коментар


            • #7
              Що не пробваш да се обадиш в Балкан Стар София и да си поискаш да ти изпратят маслото на регионалния дилър - Пловдив. И от там ще си го вземеш.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                Преди два месеца го поръчах в Пловдив. После ходих в София Там на живо тва масло не са го виждали. Единствено в Джемини на околовръсното ми казаха че могат да го доставят след 3-4 седмици и ще струва 15лв литара. За това питам ако някой знае каде го има да ида да го купя. Междувременно го смених с Фукс - декстрон3. Такива чернилки излезнаха от вътре все едно сменям маслото на дизелово такси. Може и някаква добавка да са му слагали хората преди мен. Като купих колата преди 5 месеца при обратен завои на асвалт усещах как се напъва ( шум и вибрация ) раздатката. Сега от както го смених е по добре.

                Коментар


                • #9
                  Чернилката е от изгоряли фрикционни пакети. Те пък горят като е недостатъчно налягането създадено от помпата и не се притискат достатъчно. Обаче на асфалт не би трябвало да имаш проблем, защото системата е отворена докато не пробуксува някое от колелата, или с други думи не се появи разлика в скоростите на въртене на двата вала. Тогава от тази разлика се задвижва геороторната помпа и стяга фрикционните пакети, като по думите на производителя степента на блокаж достига 100%. Сиреч ако си в комплектация Куадра-Драйв имаш кола с три 100% самоблокируеми диференциала, и въпреки мнението на някои капацитети че е несериозен офроъдър, с едни подходящи гуми е много сериозен луноход.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    При мен единствено раздатката е самоблокируема. Понякога като дам рязко газ превърта половин оборот задния мост после тръгва и предния. Зимата на снега ги гледах тръгват и двата едновременно да превъртат. А днеска празнично ходих да се закопавам по едни дерета и ми направи впечетление че на много голямо изкачване като дам плавно газ четирите гуми тръгват едновременно и това в режим 4hi. Може освен при разлика в оборотите и при усилие да предава въртящ момент на предния мост не знам. Иначе това за 100% блокиран междинен диферинцял е лесно за демонстрация. В режим 4LO завиваш пълен и гледаш как задните гуми тъпчат на място защото се въртят с оборотите на предните.
                    А за тези дискове освен помпата която ги приближава не е ли от значение и маслото което е между тях докато се трият?

                    Коментар


                    • #11
                      Разбира се че е от значение, то затова е толкова специално. То това всъщност изобщо не е "масло" в нашите разбирания, а специална течност притежаваща мазителни свойства освен всичко друго.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Иха, колко много изказвания има за това масло.......

                        Мнооого ми е интересно кой с кого е говорил в Балкан Стар- София за него и от там са вдигали рамене. Каталожният номер се знае наизуст, особено от отдел продажба на резервни части.
                        Тези РК са толкова разпространени в България, че ми е много чудна тази история.

                        Та по същество - това масло го има в Балкан Стар. То е само и единствено за NV247, цената му е 20,46лв.
                        Успех.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от nadia
                          Иха, колко много изказвания има за това масло.......

                          Мнооого ми е интересно кой с кого е говорил в Балкан Стар- София за него и от там са вдигали рамене. Каталожният номер се знае наизуст, особено от отдел продажба на резервни части.
                          Тези РК са толкова разпространени в България, че ми е много чудна тази история.

                          Та по същество - това масло го има в Балкан Стар. То е само и единствено за NV247, цената му е 20,46лв.
                          Успех.
                          Не знам с кого е говорил, но и аз доста често оставам с впечатлението че там е натъпкано с некадърници които нишо не знаят и могат, и това че имат лоялни и верни клиенти е въпреки тях, а не заради. Просто марката го заслужава, въпреки че работещите там полагат всички усилия да осерат нещата. По-нелоялни и незаинтересовани във фирмата за която работят служители никъде не съм виждал. Познонието на немски език не е достатъчно за да се върши добре работата, и това само още веднъж доказва че немците са тъпи копелета (имам предвид тези от майката фирма в Германия)...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            nadia и на мене ми беше интересно ама вече ми е нервно. Шегичка.
                            Точно серийния номер като им казах в Пловдив ( на Десислава ) ми казаха че в програмата им излизат две неща. Не че го разбрах тва кво трябва да значи ама може щото аз съм тъп. Все пак съм завършил спортно училище. Там ми дадаха наливен Шел ATF. Даже един монтиор дойде от халето и вика що ще го сменяш те карат по 120 000 В Стара Загора същата легенда. В Chrysler Jeep в София приемчика ми каза че го нямя и не могат да го поръчат. Но щом казваш че го имат супер ще ида да го взема.

                            Коментар


                            • #15
                              Transferbox, NV 247 1,6 liter No Texaco product available : Change/48000 Km or 24 months .
                              Сори, не ти помогнах много.
                              LZ1VMH

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X