Обява

Свий
Няма добавени обяви.

незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Макси, то русначето купува фирмата бре, не моторите и.
    А фирмата въпреки че има няколко не дотам надеждни двигателя, (които между другото се харчат като топъл хляб и се монтират в доста модели включително и на Тойота) може и да е печеливша.
    До колкото знам при двигателите им за тежкотоварни автомобили, проблем няма.
    Като се замисля и верно може да е печеливша фирмата. Веднъж на клиентите им шиткаш мотори , после след 100 000км глави, и през цялото време ги държиш на въртележката с проблемни гарнитури , семеринги, водни и маслени помпи. Това за колите ,при камионите не знам как е

    Коментар


    • #17
      До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

      А това с двигателите не е ли най-модерна фирменна политика?

      Коментар


      • #18
        До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

        Не бързайте толкова, гледам че някой се изказват...как да кажа, малко прибързано.Точно японците проспаха дизеловия бум в началото на 90-теИ си го признаватОстанаха си със старите предкамерни дизели, които станаха абсолютно неконкурентно способни.Е, после се опитаха да наваксат, чак сега горе-долу им се отдава.
        За италиянците-пак изхвърлянияТе бяха първите през 88-ма които сложиха дизел с директно впръскване на лек автомобил-Фият Крома ИД 2.0.Те баха първите които разработиха комън-реил система и я сложиха за първи път на Алфа гтд.После бош купиха лиценза от тях и го доусъвършенстваха
        Не съм гледал тест за нови автомобили, напротив, за употребявани.И в теста имаше и доста други мастити маркиЗа 200К. километра, двата дизела на ВМ(комън реил), не бяха дали абсолютно никакви проблеми и хората ги препоръчваха
        Относно проблема с главите, пак алабалаНего го има най-вече при предкамерните машини заради топлинно претоварената глава
        При директното впръскване е по-скоро изключение.Там проблеми правят дюзи, електроника, внт турокомпресори и така....
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #19
          До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

          мисълта ми беше,че всички съвременни двигатели са с ограничен ресурс.Примерно 300 000км

          Коментар


          • #20
            До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

            Всичко е супер. Карайте със здраве.

            Коментар


            • #21
              До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              Не бързайте толкова, гледам че някой се изказват...как да кажа, малко прибързано.Точно японците проспаха дизеловия бум в началото на 90-теИ си го признаватОстанаха си със старите предкамерни дизели, които станаха абсолютно неконкурентно способни.Е, после се опитаха да наваксат, чак сега горе-долу им се отдава...
              Е, не за всички японци важи това. Нали си писахме с теб. 4.2 на Нисан си е предкамерен, но са доста редки проблемите при него, особено на фона на RD28T. А 1HD-T на Тойота, както и 1HZ са си чудни двигатели. Първия не е предкамерен, втория не знам, но се монтира и до момента на нови автомобили, което след 20г. трябва да говори достатъчно.

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              ... Относно проблема с главите, пак алабалаНего го има най-вече при предкамерните машини заради топлинно претоварената глава...
              Ако визираш моят пост, не е никаква алабала, много лесно мога да ти организирам среща с хора с пряк челен опит, но не държа да убеждавам... VM-a монтиран на Range Rover Classic и Cherokee (от началото на 90-те) не знам точно коя разновидност е, но ще ти коства известни усилия за да намериш нещичко позитивно за този/тези двигател(и) из нета....

              Коментар


              • #22
                До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                Ама аз не споря с тебе, мисълта ми беше че не всичко що е ВМ е скапаноВсъщност лошият имидж на марката идва именно от тия двигатели които споменавашНо да си дадем сметка, понеже в България сме много добре, караме предимно стари машини, и те именно са с тия двигатели.Хората в "белите" страни, отдавна са забравили че е имало такъв двигател
                А за японците си е баш така.Изключенията за които говориш само потвърждават правилотоОсобено се издъниха в малолитражните дизели за леки автомобили, спомням си например 95-а когато излезе 110-коня тди на WV, разликата между него и японските аналози беше умопомрачителна
                А за 1HZ какво да ти кажа, изключително морално остарял двигател
                Здрав е щото от кубиците си не вади никаква мощност и въртящ момент-не е натоварен.Харчи много за това което дава, не покрива нормите за вредни емисии, и за мощността си е тежък като гюле.
                Последно редактирано от kiki.t; 31-01-09, 20:05.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #23
                  До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  Ама аз не споря с тебе, мисълта ми беше че не всичко що е ВМ е скапаноВсъщност лошият имидж на марката идва именно от тия двигатели които споменавашНо да си дадем сметка, понеже в България сме много добре, караме предимно стари машини, и те именно са с тия двигатели.Хората в "белите" страни, отдавна са забравили че е имало такъв двигател
                  А за японците си е баш така.Изключенията за които говориш само потвърждават правилотоОсобено се издъниха в малолитражните дизели за леки автомобили, спомням си например 95-а когато излезе 110-коня тди на WV, разликата между него и японските аналози беше умопомрачителна
                  А за 1HZ какво да ти кажа, изключително морално остарял двигател
                  Здрав е щото от кубиците си не вади никаква мощност и въртящ момент-не е натоварен.Харчи много за това което дава, не покрива нормите за вредни емисии, и за мощността си е тежък като гюле.
                  Аз също (ако погледнеш повечето ми постове по темите свързани с двигатели) не съм твърдо против двигателите на ВМ. Но не можем да си затворим очите за недостатъците на едно (или няколко) поколение мотори, които с времето са доказали не един и два недостатъка. В същото време само защото някой кара такъв с мотор не бива да го прави "най-железният" такъв.
                  Освен това примерът ми визираше точно период преди 90те. Що се отнася до такситата в Лондон - наскоро се возих в едно тико на 830К+ км. Това представително ли е за качеството на продуктите на могъщата южно корейска фирма. Натоварването на двигател на таксиметров автомобил не бива и не може да се сравнява с това на двутонен (и повече) Джип.

                  Коментар


                  • #24
                    До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                    Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                    Аз също (ако погледнеш повечето ми постове по темите свързани с двигатели) не съм твърдо против двигателите на ВМ. Но не можем да си затворим очите за недостатъците на едно (или няколко) поколение мотори, които с времето са доказали не един и два недостатъка. В същото време само защото някой кара такъв с мотор не бива да го прави "най-железният" такъв.
                    Освен това примерът ми визираше точно период преди 90те. Що се отнася до такситата в Лондон - наскоро се возих в едно тико на 830К+ км. Това представително ли е за качеството на продуктите на могъщата южно корейска фирма. Натоварването на двигател на таксиметров автомобил не бива и не може да се сравнява с това на двутонен (и повече) Джип.
                    Така е, тия двигатели можем да ги смятаме за издънката на фирмата.Но това не значи да я отричаме тотално, коя ли марка няма издънки
                    Спецялно за тикото, ами по-голям тест за двигателя от тоя-здраве.Явно че е добър и то много.А и двигателя се оразмерява към скоростите и купето
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #25
                      До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                      В България всички мотори са скапани и създават проблеми. Първо се купуват нов внос (80% от случаите с проблем), после минават през гаражен майстор, които им нанася много щети които се показват в бъдеще, частите които се влагат никога не са оригинални и после новия собственик я купува на 100000км. Но колите в Европа на 100000км струват повече отколкото същата кола с транспорт и мито на скъпа автокъща в БГ. Така, че коли и коли. Просто глупавите и бавни мотори които стават само за някои колохоз за вътрешен траспорт, нямат проблеми.
                      IvoVarbanov.bg

                      Коментар


                      • #26
                        До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                        такситата са друга бира..... там го няма студения старт и затова издържат толкова километри двигателите....

                        по темата.. руснаците придобиват технологии, които нямаха досега, какво толкоз - просто бизнес
                        ________________________________________________
                        Subaru OUTBACK 2,5
                        Hyundai TUCSON 2.0

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X