Обява

Свий
Няма добавени обяви.

незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

    http://www.kamioni.bg/76/article/68/...html?tx_ttnews[pS]=1205623587&cHash=b7dbb91eff

    Но като се замисля маи по-добре да са Руски а не Макронаджиски

  • #2
    До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

    Това ще бъде един могъщ дизелов агрегат!

    Коментар


    • #3
      До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

      а, лошо няма! руснаците си купуват достъпа до технологията. скоро нивите ще са с вм...
      не бързам за никъде...
      XJ 2.5TD '98

      Коментар


      • #4
        До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

        Нежния мотор ще бъде погален от здрава руска ръка,какво ще чакаме...

        Коментар


        • #5
          До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

          Първоначално публикуван от Scepone Преглед на мнение
          Нежния мотор ще бъде погален от здрава руска ръка,какво ще чакаме...
          Като се замисля тои и сега си е с доста продлеми и ми е трудно да си представя какво ще стане със него когато го вземат руснаците УЖАС не ми се мисли

          Коментар


          • #6
            До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

            Първоначално публикуван от gun Преглед на мнение
            http://www.kamioni.bg/76/article/68/...html?tx_ttnews[pS]=1205623587&cHash=b7dbb91eff

            Но като се замисля маи по-добре да са Руски а не Макронаджиски
            От цялата статия става ясно ,че GM се отървава успешно от 50% от акцийте си от един не толкова успешен мотор . И някое руснче се е полакомило за яхтичка е подписало зделката

            Коментар


            • #7
              До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

              Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
              От цялата статия става ясно ,че GM се отървава успешно от 50% от акцийте си от един не толкова успешен мотор . И някое руснче се е полакомило за яхтичка е подписало зделката
              За кой точно мотор говориш ?
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #8
                До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                От цялата статия става ясно ,че GM се отървава успешно от 50% от акцийте си от един не толкова успешен мотор . И някое руснче се е полакомило за яхтичка е подписало зделката
                Макси, то русначето купува фирмата бре, не моторите и.
                А фирмата въпреки че има няколко не дотам надеждни двигателя, (които между другото се харчат като топъл хляб и се монтират в доста модели включително и на Тойота) може и да е печеливша.
                До колкото знам при двигателите им за тежкотоварни автомобили, проблем няма.

                Коментар


                • #9
                  До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Макси, то русначето купува фирмата бре, не моторите и.
                  А фирмата въпреки че има няколко не дотам надеждни двигателя, (които между другото се харчат като топъл хляб и се монтират в доста модели включително и на Тойота) може и да е печеливша.
                  До колкото знам при двигателите им за тежкотоварни автомобили, проблем няма.

                  VM Motori в момента е страхотно печеливша фирма - не забравяйте, че дизеловите двигатели на почти цялата корейска автомобилна промишленост и част от GM и Chrysler/Jeep са VM - Хюндай, Киа, Деу/Шевролет, Опел Антара/Шевролет Каптива и т.н., и т.н.



                  Продават им СТОТИЦИ ХИЛЯДИ двигатели годишно, а от тия, които сами си ги произвеждат по лиценз (например 1,5 и 1,6 литровия CRDI на Хюндай и 2.2-литровия на Санта Фе), зимат лицензионни такси за ВСЕКИ ПРОИЗВЕДЕН ДВИГАТЕЛ. За всеки екземпляр.

                  Новия Опел Инсиния ще е 2-литров дизел на VM.

                  Най-новия V6 2.9-литров дизел на Кадилак CTS също е съвместна разработка на Фиат и VM.

                  Всички таксита в Лондон са с двигатели VM.

                  Отделно произвеждат дизели за багери, камиони, лодки, катери, произвеждат ситните корабни дизели за MTU Фридрихсхавен.
                  ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                  Volvo XC90 D5 Executive '12
                  Volvo XC60 D5 Summum '11
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                  Коментар


                  • #10
                    До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                    В общи линии, не особено сполучливите двигатели на ВМ са старите предкамерни, 2.5 и 3.1.Всичко друго си е екстра.
                    Даже за 3.1 не съм напълно сигурен, другите да кажат
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #11
                      До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      В общи линии, не особено сполучливите двигатели на ВМ са старите предкамерни, 2.5 и 3.1.Всичко друго си е екстра.
                      Даже за 3.1 не съм напълно сигурен, другите да кажат
                      Даже и последния 2.8CRD. На 150 000 вече е в конвулсии.
                      Има теории че при някаква супер извънземна употреба, която включва пет минути работа на място преди да тръгнеш, десет минути на място преди да загасиш, претягане през 20 000км на едни шпилки, на две години смяна на цялата охладителна система и т.н. и т.н. могат да изкарат повече от 200 000 безпроблемни километра под капака на джип.
                      Нещо извратено има в тая работа.

                      Коментар


                      • #12
                        До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                        Де да знам.Гледах статистика, Хюндай Санта Фе, 2 и 2.2 црди, и двата двигателя са на ВМ, и двата ги дават абсолютно безпроблемни и препоръчителниИ това швабите
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #13
                          До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                          Е, ок, ама това е на лека кола. Или Санта Фе-то го броим за друго?.. Не съм чул Алфаджия да се оплаче от този мотор. Напротив, при тях да кажеш, че Ви-еМ-а не става, все едно да скандираш Левски в агитката на ЦСКА...

                          Още бай Иван (ЛР) казваше преди, че не е виждал VM мотор на над 200.000 без изтръпнала глава, поне. Което напълно потвърждава думите на Пламен.

                          Коментар


                          • #14
                            До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                            Ако говорим за нов автомобил вероятно няма да е толкова зле, но след 7 - 8 години картинката ще е друга, поради простата причинна, че когато в други части на Европа и Япония правеха дизели, които карат по 500,000 км+ в Италия са се учили как се правят дизели. А това, че го слагат на един или друг автомобил или някое списание, правещо разбор на фабрично нови автомобили се изказва ласкаво не значи нищо, поне за мен. Това, че са ги взели руснаците вероятно няма да доведе до никаква промяна в политиката и разработките на компанията, защото последното нещо, в което са силни руснаците са дизеловите агрегати.

                            Коментар


                            • #15
                              До: незнам добра или лоша е новината за VM двигателите

                              Не знам колко е лош този ВМ мотор,но съм гледал по телевизията преди време,лондонско такси на над 1000 000 км

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X