Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

    HTML Код:
     Забравих да допълня, че понякога когато е студен, пък даже и като е загрял, като работи повече от 10 мин на място, започва да губи обороти и да гасне. После като тръгне да пали, върти, все едно е задавен.За да се оправи (отпуши) или трябва да му дам рязко газ един два пъти или да го вкарам в ход

    Остави я да работи отново на празен ход до изгасване на двигателя.Свали горивния филтър и виж дали или колко нафта има в него. Ако е празен значи засмуква въздух преди филтъра/помпа за обезвъздушаване,болчето за обезвъздушаване..../ и на малки обороти не може да подкачи достатъчно гориво от резервоара.
    Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
    Opel Corsa 1.7д 98г

    Коментар


    • #17
      До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

      Както по-горе спомена колегата АНДРО помпата сигурно е сваляна за ремонта,а и няма как да е иначе.Та при слагането и нищо чудно да са объркали центровката.А това което описваш ми прилича на предварение (сив лютив пушек и миризма на сурова нафта). УСПЕХ.
      0887632135-Краси

      Коментар


      • #18
        До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

        При дизела ако влезе повече нафта (на време ) той ще вдига обороти , а няма да се дави .Според нещата , които си писал най вероятно са прескочили някой зъб на помпата и пуска нафтата по-късно или по рано , при тази ситуация каквото и да връткаш проблема си остава .
        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

        Коментар


        • #19
          До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

          Първоначално публикуван от dbantschew Преглед на мнение
          Сменени ми бяха всички маркучи по запалителната система, вкл. и този от резервоара за към помпата. Сложен ми е и клапан, който да не допуска връщане на нафта обратно към резервоара.
          Първо да уточним нещо- сваляна ли е помпата въобще и второ -този клапан къде е сложен- на подаващото гориво или на връщащото?
          Ако ГНП-то ти е наред клапан не ти е необходим.
          Мириса на сурова нафта се получава когато има неправилно смесване и непълно изгаряне на горивната смес.
          Преди време имаше подобен проблем с един Роман - оказа се запушване на сондата на изходящата нафта от резервоара. Но резултата ще е същия и при запушване на връщащата сонда.
          Системата от резервоара до ГНП-то работи под налягане от около една атмосфера, а от ГНП-то до резервоара без налягане.
          Ако проблема е със засмукване на въздух няма да мирише на сурова нафта.
          Последно редактирано от Tiger-D; 10-01-09, 11:39.
          [COLOR=Blue][B][SIZE=3]Пътя към ада е постлан с добри намерения![/SIZE][/B][/COLOR]
          JEEP GRAND CHEROKEE 2.5 TD

          Коментар


          • #20
            До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

            Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
            Защо да е грешка? Маркучите до помпата са най обикновенни, от железарията. Скобите и връзките също. Присъединителните размери обаче, трябва да са точни.
            Тия скоби от железарията..... зависи от железарията а ако при теб са обикновени маркучи, при мен не са . някви там капсоловани са , имаше си точно име , но за жалост не си го спомням. скобите от железарията стягат , но точно кадето е червяка се получава едно неприятно сгъване. От там смуче..
            По добре на дивия кон на лудоста,отколкото на куцото магаре на разума!:twisted:

            Коментар


            • #21
              До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

              Остави я да работи отново на празен ход до изгасване на двигателя.Свали горивния филтър и виж дали или колко нафта има в него. Ако е празен значи засмуква въздух преди филтъра/помпа за обезвъздушаване,болчето за обезвъздушаване..../ и на малки обороти не може да подкачи достатъчно гориво от резервоара.[/quote]
              Ако филтъра е като моя, тоест един тъкъв правоъгален с 4 броя дупки на него . захванат за основата с 2 скоби от долу и отгоре, няма как да го свали без да изтече сумати нафта..
              По добре на дивия кон на лудоста,отколкото на куцото магаре на разума!:twisted:

              Коментар


              • #22
                До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

                КОлега..а я ми кажи...как усещаш двигателя че работи : твърдо чукане (като при старите дизели на мерцедес или меко (нормално)?) ако е твърдо иска да се измести предварението на ГНП-то
                понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                ********************************
                JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                Honda Shadow VLX 600 - 1999
                FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                Влади

                Коментар


                • #23
                  До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

                  Първоначално публикуван от dbantschew Преглед на мнение
                  Хайде колеги! Не е възможно поне някой да не разбира от ГНП-та!Не го вярвам!Моля помогнете!
                  Отиди да ти направят центровка на двигателя.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

                    Колега провери ГНП-то проблема е от там.Оня калпазанин дето я е човъркал нещо е осрал нещата.Иначе да ти смуче въздух от някъде също е причина за ненормална работо на ДВГ-то но ти си нямал проблем преди това.Успех.И като отстраниш повредата пиши.
                    Mitsubishi Outlander

                    Коментар


                    • #25
                      До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

                      Лелееее От началото на седмицата съм тръгнал по сервизите!Не остана майстор дет да не съм обиколил по София!Не съм спал от 2 седмици! Сън не ме фаща!!!
                      И накрая наистина се оказа, че е предварението на ГНП-то! Благодаря на тези които ме посъветваха за него и най-вече на колегата Icr, който наблегна на това.
                      Оказа се че помпата не е била отворена без да се маха, както ми беше пояснено от сервиза, а си е махана, разглабяна е и като по чудо е сглобена и очевидно не добре настроена.Пичовете там са си знаели нещата които са сбъркали и ме лъжат като цигани!
                      Проблема с ремонта си остава за сега. С моя приятел неска си играхме да сваляме ламарини,маркучи и всичко около помпата, за да установим дали не дърпа въздух от някъде и като махнахме ламарината, която пази ремъка около разпределителния вал, който задвижва и ГНП-то, видяхме как лъщят гайките, както след махане.Веднага ни светна к`ва е работата!Двигателят наистина чука като на стар Мерцедес, твърдо и все едно на метал, но все си мислех, че това е заради студеното време!
                      От тук нататък остава само да разбера как сам мога да оправя повредата. Имам всякакви инструменти, с които бих могъл да смъкна помпата.Трябва ми обаче някакво ръководство или съвет как бих могъл сам да настроя помпата по правилния начин, да оправя това предварение.Как става???
                      Наистина МНОГО БЛАГОДАРЯ за съветите! Бяха безценни!Слава Богу че има такъв чудесен форум, където може човек да получи компетентна помощ, а не само да дава пари на оня дет люшка клоните по дърветата или само да ми вдигат рамене уж "много компетентни монтьори".Страхотни сте!
                      Но сега ми трябва малко помощ, за да оправя предварението на ГНП-то. Колегата Icr може би знае нещо. Дали може и тозии път да ми помогне? Вече съм му длъжник една бира. Ако ми помогне за настройката ще е стек с Tuborg! Предложението е валидно за всички разбира се! Ще се радвам да пием по бира и с всеки друг, само и само да ме избави от тая агония от вече повече от месец
                      Ще пиша да ви казвам как върви тази работа.
                      Jeep Cherokee XJ `91
                      "... До 9 Септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст!
                      След девети той направи съдбоносната крачка напред!..."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

                        здравейте имам същия модел и пали повече от отлично за съжаление 85 кс. са доста малко
                        http://www.vbox7.com/play:f7388cc7</a>
                        0896415228

                        Коментар


                        • #27
                          До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

                          Първоначално публикуван от dbantschew Преглед на мнение
                          Лелееее От началото на седмицата съм тръгнал по сервизите!Не остана майстор дет да не съм обиколил по София!Не съм спал от 2 седмици! Сън не ме фаща!!!
                          И накрая наистина се оказа, че е предварението на ГНП-то! Благодаря на тези които ме посъветваха за него и най-вече на колегата Icr, който наблегна на това.
                          Оказа се че помпата не е била отворена без да се маха, както ми беше пояснено от сервиза, а си е махана, разглабяна е и като по чудо е сглобена и очевидно не добре настроена.Пичовете там са си знаели нещата които са сбъркали и ме лъжат като цигани!
                          Проблема с ремонта си остава за сега. С моя приятел неска си играхме да сваляме ламарини,маркучи и всичко около помпата, за да установим дали не дърпа въздух от някъде и като махнахме ламарината, която пази ремъка около разпределителния вал, който задвижва и ГНП-то, видяхме как лъщят гайките, както след махане.Веднага ни светна к`ва е работата!Двигателят наистина чука като на стар Мерцедес, твърдо и все едно на метал, но все си мислех, че това е заради студеното време!
                          От тук нататък остава само да разбера как сам мога да оправя повредата. Имам всякакви инструменти, с които бих могъл да смъкна помпата.Трябва ми обаче някакво ръководство или съвет как бих могъл сам да настроя помпата по правилния начин, да оправя това предварение.Как става???
                          Наистина МНОГО БЛАГОДАРЯ за съветите! Бяха безценни!Слава Богу че има такъв чудесен форум, където може човек да получи компетентна помощ, а не само да дава пари на оня дет люшка клоните по дърветата или само да ми вдигат рамене уж "много компетентни монтьори".Страхотни сте!
                          Но сега ми трябва малко помощ, за да оправя предварението на ГНП-то. Колегата Icr може би знае нещо. Дали може и тозии път да ми помогне? Вече съм му длъжник една бира. Ако ми помогне за настройката ще е стек с Tuborg! Предложението е валидно за всички разбира се! Ще се радвам да пием по бира и с всеки друг, само и само да ме избави от тая агония от вече повече от месец
                          Ще пиша да ви казвам как върви тази работа.
                          Колега, това е работа за професионалист. Сам няма да се справиш.
                          Помпата се върти. Към двигателя се дава предварение и обратно - закъснение. Може и да не е зацепена правилно. На зъбното колело и фланеца има белег. Трябва да се зацепи при съвпадане на белезите, които отговарят на определени градуси в ГМТ.
                          Тоест проверява се дали двигателя има центровка. Едва след това се регулира помпата. Както казах - отговорна и майсторска работа. Не пипай сам и търси майстор.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

                            Първоначално публикуван от krasi0573 Преглед на мнение
                            Както по-горе спомена колегата АНДРО помпата сигурно е сваляна за ремонта,а и няма как да е иначе.Та при слагането и нищо чудно да са объркали центровката.А това което описваш ми прилича на предварение (сив лютив пушек и миризма на сурова нафта). УСПЕХ.
                            Както писах в началото ,проблема е центровка.Сега трябва да се свали капака на ангренажа за да се провери дали съвпадат БЕЛЕЗИТЕ на всякаде ,ако не трябва да се презацепи.Чак след това се варти помпата.Не е сложно,но ако неси го правил по-добре намери СВЕСТЕН майстор,както казва колегата АНДРО. Успех.
                            0887632135-Краси

                            Коментар


                            • #29
                              До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

                              Колега не пипай ако не знаеш.С това даже и някои майстори не могат да се справят - ти го видя вече де.Намери си майстор който разбира наистина а не някои самозванец.Ако не знаеш попитай за някого от форума има много колеги които карат дизел все някой ще те упъти.Успех.
                              Mitsubishi Outlander

                              Коментар


                              • #30
                                До: Чероки 2.1 ТД пали трудно и като загрее продължава да мирише на сурова нафта!!!

                                Колега, уточни моля каква е точно помпата /ГНП/ Boshc VE, или някой друг модел, защото в моторите на Renault са вграждани и Boshc и Rotodiesel на Lukas. От това зависи как се настройва момента на впръскване. На задната страна, където излизат горивопроводите за високо налягане в средата има ли пробка. Ако има, тя се маха и на нейно място се монтира индикаторен часовник, по който се следи и установява точно момента на впръскване. Преди да стигнеш до там, обаче първо помпата и дюзите трябва да са проверени на стенд и съответно отрегулирани за точното налягане на впръскване и порцията. След това помпата трябва да се монтира на двигателя и зацепи правилно по белезите на зъбните колела и маркировката на ангренажния ремък. Едва тогава може да се проверява момента на впръскване. Въобще рабаотата не е чак толкова проста и изисква наличие на определени инструменти и опит. Като сте махнали капака на ремъка огледайте дали не си личи къде е било предишното положение на помпата и стягащите гайки. По това, макар и лайшки бихте могли с разхлабване и леко изместване в посока на закъснение /в посоката на където нормално се движи ангренажния ремък/, или обратно за предварение да коригирате малко момента на впръскване. Така може да се подобри малко работата на мотора, до като намерите подходящ сервиз. Ако все още държиш на това да опиташ сам, напиши каква точно е помпата /има набит надпис или табелка на нея/. Имам литература за дизелова горивна апаратура и бих могъл да проверя каква е процедурата за конкретния модел помпа. Ако искаш мога да снимам някоя и друга страница и да ти ги пратя.
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X