Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДЖИПА НЕ ПАЛИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ДЖИПА НЕ ПАЛИ

    "Паджерото е било съвременно преди 12 год."

    Като се замислиш американците и руснаците още нямат дизел тяхна разработка за леки автомобили.Защо ли?
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #17
      До: ДЖИПА НЕ ПАЛИ

      Сменяш колкото искаш , а иначе имам кибрит ако искаш .
      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
      [B]Ford Escort xr3 [/B]
      [B]Aro 10 [/B]
      Плачи! Там близо край град София
      стърчи, аз видях, черно бесило,
      и твой един син, Българийо,
      виси на него със страшна сила.
      0896042536

      Коментар


      • #18
        До: ДЖИПА НЕ ПАЛИ

        Първоначално публикуван от gogomax Преглед на мнение
        Над -5 маслото става много гъсто вдига компресията и пали по-лесно.Най-критичните темп. са между 2 и-5
        Брей,пък защо и аз като всички ,,идиоти'' зимата слагам по-тънко масълце...То ако с маслото ще вдигаме компресията,минавам на ,,Негрол''
        Сега сериозно колега,мислете малко преди да пишете...
        Виден столичен ихтиолог

        Коментар


        • #19
          До: ДЖИПА НЕ ПАЛИ

          Първоначално публикуван от Ангелов69 Преглед на мнение
          Проблема ми е че не го прави постоянно а на 2-3 дни веднъж. И стигнах до извода че околната температура не е от значение преди малко запали от четвърт при минус 9 а вчера на обяд при минус 2 запали от петия опит
          Аз го знам това от опит,а редкото масло е за да ти заварти стартера и помпата да зесмуче.

          Коментар


          • #20
            До: ДЖИПА НЕ ПАЛИ

            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
            "Паджерото е било съвременно преди 12 год."

            Като се замислиш американците и руснаците още нямат дизел тяхна разработка за леки автомобили.Защо ли?
            Имам в предвид че паджерото беше 12 годишно - my friend.ЧЕТИ от начало
            Grand Cherokee WJ 4.7 V8
            Това е положението.

            Коментар


            • #21
              До: ДЖИПА НЕ ПАЛИ

              Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
              Направи си един експеримент. Вземи една подгревна свещ и я захрани на акумулатора. След 10 сек. няма да можеш да я държиш дори при кабела.
              На много от дизелите лампата изгасва доста преди да спре подгряването, което има много лесно решение:
              Всеки "майстор" за 5 мин. може да ти прехвърли кабела, който отива към лампата за подгряване в таблото, към кабела на свещите. Това става при релето за подгряването.
              При това положение, лампата ще си свети по 1-3 минути /колкото подгряват свещите/ и какъв е смисъла от нея.Ако сте забелязали лятото, при топъл мотор, лампата свети само за секунда, а зимата свети по-дълго. Явно са мислили по въпроса?
              Извода е , че не вреди, след изгасване на лампата, да се изчака 7 - 9 секунди и тогава да се стартира.
              ________________________________________________________________________________________
              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

              Коментар


              • #22
                До: ДЖИПА НЕ ПАЛИ

                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                "Паджерото е било съвременно преди 12 год."

                Като се замислиш американците и руснаците още нямат дизел тяхна разработка за леки автомобили.Защо ли?
                сори за спама...ама не правят щото си имат много бензин ..а дизелите ги карат само камиони , корабна техника и локомотиви
                руснаците и американците много си приличат...горят много щот бензин бол
                понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                ********************************
                JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                Honda Shadow VLX 600 - 1999
                FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                Влади

                Коментар


                • #23
                  До: ДЖИПА НЕ ПАЛИ

                  яаз за паленето... откак застудя имах драми с паленето и аз. и свещите проверявах , ама бяха ок. купих горивен филтър. наличния в колата бе сигурно от закупуването и. в събота ми го смениха в сервиза на хюндай на околовръсното и вчера - о чудо! в студеното утро запали от раз с прилично подгряване 15 секунди след изгасване на лампичката. чак се изненадах. днес бе доста по студено, но отново запали без никакъв проблем...
                  не бързам за никъде...
                  XJ 2.5TD '98

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X