До: 4х4 - май не работи!
Куадра драив подава постоянен въртящия момент на задния мост.Това е така , защото изходящия вал на скоростната кутия е свързан твърдо към задния кардан.Това може да се види при бегъл поглед на схемата на раздатката, или при разглобяването и.Това означава, че при сложни обстоятелства, ако едното задно колело пробуксува задния диф. ще се самоблокира и въртящия момент ще се предаде на другото задно колело.Ако и то пробуксува, едва тогава въртящия момент ще започне да се предава и на предния диф. Това е така защото в раздатката (247) няма диф. в истинския смисъл на думата.Там има един многодисков съединител, които зацепва(съединява), и то прогресивно при разлика в оборотите на двата моста.Значи, едва тогава вър. момент ще се предаде на предния мост.Ако и там едното колело започне да буксува и предния диф ще блокира и четирите колела трябва да се въртят с еднакви обороти.Вари лок на книга се самоблокират до 100%, но не се знае при каква разлика в оборотите и след колко време блокират. Разбира се на бавни въртящия момент се предава еднакво както назад така и напред - 50%-50%.Дали е така трябва каже някой които го пробвал.Няма панацея в тези системи - зависи за какво ти трябва.За тежък оф-род - три механично блокируеми дифа, те пък обаче не ти вършат много работа в нрмални услвия.
Първоначално публикуван от Andro_Pajero
Преглед на мнение
като на мойта Тойота 
Коментар