От: Части за Джийп / Систематизирано
За автоматичната скоростна кутия 45RFE /545RFE/ се използва специален флуид /масло/ - ATF+4® - (Type 9602). Продава се в туби от по 1 или 4 л. За смяна на филтрите и ATF-а се сваля картера на кутията и ще трябват около 8 литра ATF. Има и тук тема за поръчка на ATF.
 
 
Гарнитура ще ви трябва само ако има такава. Обикновено Chrysler препоръчват използването на един уплътнител-

Но тук може да се ползва това-
 
Нанася се по периферията на картера, след като се почистят остатъците от предишния уплътнител и всичко се обезмасли.
 
Филтрите са два - един голям на сондата на помпата и един по-малък, който е на линията от охладителя на кутията:
 
  
 
Те също могат да се поръчат чрез колективната заявка на колегата.
В диференциалите се препоръчва масло - API-GL-5 - синтетитка 75W140
 
За предния /DANA30/ -1,24л, а за задния /CHRYSLER 8/25/ 2.08 л от типа SAE 75W-140, като ако имате в задния диференциал LSD, трябва и добавка /friction mocifier additive/. За задния аз използвах Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (FormerlySAF-XJ 75w-140), като в него има и добавката за LSD /Limited Slip/ и не е необходимо да я търся отделно -
 
В предния диференциал използвах също Castrol 75W140 SAF-X - без добавката за LSD.
В хидравликата на кормилната система се използва също ATF+4® - (Type 9602), както и във раздатъчната кутия /там също се "сменя масло" и е около 1.6л/.
 
Успех!
					За автоматичната скоростна кутия 45RFE /545RFE/ се използва специален флуид /масло/ - ATF+4® - (Type 9602). Продава се в туби от по 1 или 4 л. За смяна на филтрите и ATF-а се сваля картера на кутията и ще трябват около 8 литра ATF. Има и тук тема за поръчка на ATF.
Гарнитура ще ви трябва само ако има такава. Обикновено Chrysler препоръчват използването на един уплътнител-
Но тук може да се ползва това-
Нанася се по периферията на картера, след като се почистят остатъците от предишния уплътнител и всичко се обезмасли.
Филтрите са два - един голям на сондата на помпата и един по-малък, който е на линията от охладителя на кутията:
Те също могат да се поръчат чрез колективната заявка на колегата.
В диференциалите се препоръчва масло - API-GL-5 - синтетитка 75W140
За предния /DANA30/ -1,24л, а за задния /CHRYSLER 8/25/ 2.08 л от типа SAE 75W-140, като ако имате в задния диференциал LSD, трябва и добавка /friction mocifier additive/. За задния аз използвах Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (FormerlySAF-XJ 75w-140), като в него има и добавката за LSD /Limited Slip/ и не е необходимо да я търся отделно -
В предния диференциал използвах също Castrol 75W140 SAF-X - без добавката за LSD.
В хидравликата на кормилната система се използва също ATF+4® - (Type 9602), както и във раздатъчната кутия /там също се "сменя масло" и е около 1.6л/.
Успех!







 .Интересувам се за карета на предния диф на Чероки 2.5тд 1999г!Цена от тук Бг.и от чужди сайтове!Благодаря
.Интересувам се за карета на предния диф на Чероки 2.5тд 1999г!Цена от тук Бг.и от чужди сайтове!Благодаря
							
						
Коментар