От: Части за Джийп / Систематизирано
За автоматичната скоростна кутия 45RFE /545RFE/ се използва специален флуид /масло/ - ATF+4® - (Type 9602). Продава се в туби от по 1 или 4 л. За смяна на филтрите и ATF-а се сваля картера на кутията и ще трябват около 8 литра ATF. Има и тук тема за поръчка на ATF.
Гарнитура ще ви трябва само ако има такава. Обикновено Chrysler препоръчват използването на един уплътнител-
Но тук може да се ползва това-
Нанася се по периферията на картера, след като се почистят остатъците от предишния уплътнител и всичко се обезмасли.
Филтрите са два - един голям на сондата на помпата и един по-малък, който е на линията от охладителя на кутията:
Те също могат да се поръчат чрез колективната заявка на колегата.
В диференциалите се препоръчва масло - API-GL-5 - синтетитка 75W140
За предния /DANA30/ -1,24л, а за задния /CHRYSLER 8/25/ 2.08 л от типа SAE 75W-140, като ако имате в задния диференциал LSD, трябва и добавка /friction mocifier additive/. За задния аз използвах Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (FormerlySAF-XJ 75w-140), като в него има и добавката за LSD /Limited Slip/ и не е необходимо да я търся отделно -
В предния диференциал използвах също Castrol 75W140 SAF-X - без добавката за LSD.
В хидравликата на кормилната система се използва също ATF+4® - (Type 9602), както и във раздатъчната кутия /там също се "сменя масло" и е около 1.6л/.
Успех!
За автоматичната скоростна кутия 45RFE /545RFE/ се използва специален флуид /масло/ - ATF+4® - (Type 9602). Продава се в туби от по 1 или 4 л. За смяна на филтрите и ATF-а се сваля картера на кутията и ще трябват около 8 литра ATF. Има и тук тема за поръчка на ATF.
Гарнитура ще ви трябва само ако има такава. Обикновено Chrysler препоръчват използването на един уплътнител-
Но тук може да се ползва това-
Нанася се по периферията на картера, след като се почистят остатъците от предишния уплътнител и всичко се обезмасли.
Филтрите са два - един голям на сондата на помпата и един по-малък, който е на линията от охладителя на кутията:
Те също могат да се поръчат чрез колективната заявка на колегата.
В диференциалите се препоръчва масло - API-GL-5 - синтетитка 75W140
За предния /DANA30/ -1,24л, а за задния /CHRYSLER 8/25/ 2.08 л от типа SAE 75W-140, като ако имате в задния диференциал LSD, трябва и добавка /friction mocifier additive/. За задния аз използвах Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (FormerlySAF-XJ 75w-140), като в него има и добавката за LSD /Limited Slip/ и не е необходимо да я търся отделно -
В предния диференциал използвах също Castrol 75W140 SAF-X - без добавката за LSD.
В хидравликата на кормилната система се използва също ATF+4® - (Type 9602), както и във раздатъчната кутия /там също се "сменя масло" и е около 1.6л/.
Успех!
Коментар