Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

    Хаки, слагай му една лебедка! Нищо че не му трябва.

    Коментар


    • #32
      До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
      Хаки, слагай му една лебедка! Нищо че не му трябва.
      Ей пощуряхте. За какво му е тая лебедка. Да си мислят блондинките че е много проходим ли.
      На местата където се кара, около Кърджали лебедка не му трябва
      освен за да изправя обърнатите джипки. И само за тва 5000лв -айде холан.
      Тука кал няма. А ся.
      Хората които са идвали могат да потвърдят че почвата е песачлива и преобладават скали.
      От лебедка евентуално може да има нужда в дълбок сняг.
      Монтажа е за 20 минути от един човек, шест болта са. Знам щото 9.0Rc съм я свалял и качвал сам.
      Над предната броня има предвидено място от производителя.
      Аз жълтите габарити игнорирах перманентно че ми кривят линията, вие лебедка та лебедка. Да заприлича на джуган.
      Последно редактирано от kinex; 17-11-08, 22:26.

      Коментар


      • #33
        До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Ей пощуряхте. За какво му е тая лебедка. Да си мислят блондинките че е много проходим ли.
        На местата където се кара, около Кърджали лебедка не му трябва освен за да изправя обърнатите джипки. Тука кал няма. А ся.
        Хората които са идвали могат да потвърдят че почвата е песачлива и преобладават скали.
        От лебедка евентуално може да има нужда в дълбок сняг.
        Монтажа е за 20 минути от един човек, шест болта са. Знам щото 9.0Rc съм я свалял и качвал сам.
        Над предната броня има предвидено място от производителя.
        Аз жълтите габарити игнорирах перманентно че ми кривят линията, вие лебедка та лебедка. Да заприлича на джуган.
        То тогава и 35" не му трябват. Блондинките не мислят, обаче много добре виждат.

        Коментар


        • #34
          До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          То тогава и 35" не му трябват. Блондинките не мислят, обаче много добре виждат.
          35-ци му трябват за да минава там където Патрулите палят съединители.

          Коментар


          • #35
            До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            35-ци му трябват за да минава там където Патрулите палят съединители.
            Ааа... такива сравнения са некоректни. Патрулите и Вранглерите не си кръстосват пътищата.

            Коментар


            • #36
              До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

              Андро, не увъртай! Ето ти я траялната машина. Бягай да се пазариш

              Коментар


              • #37
                До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                А БРАВО .
                С некои неща не съм съгласен , но ще ги коментираме като се видиме .

                Коментар


                • #38
                  До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                  Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                  Ааа... такива сравнения са некоректни. Патрулите и Вранглерите не си кръстосват пътищата.
                  Сравненията са в кръгът на шегата.



                  Първоначално публикуван от vatito Преглед на мнение
                  А БРАВО .
                  С некои неща не съм съгласен , но ще ги коментираме като се видиме .
                  Ще се радвам ако ги коментираме тука.
                  Така като се видим ще остане повече време да коментираме едни други неща,
                  дето не са за малки деца.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                    От личен опит препоръчвам да смените задния кардан с двойно чупещ . На моя вранглер , БЛИЗНАЦИТЕ решиха проблема по подобен на вашия метод но смъкнаха и раздатката за да се компесира ъгала на кардана . В дебелите книги пише , че до 4 инча оргиналния кардан на рубиконите ставал , но откакто сложиш двойния смятам че машината се чувства по добре .На ограничителните колани не съм фен щото съм ги виждал как се късат като се разкълчи машината , според мен те помагат за скоросно каране но ти казваш че ще ходите на разходки а не на състезания .За да върви нормално с 35ци според мен му трябват и други предавателни числа на короната и пинйона . Това , че в това състояние сте вдигали 150 и е вървял само на задно по пресечен терен , браво , аз със моя не мога да го постигна .Според мен бодилифта помага да събереш големите гуми но помага и да се клати повече , а и с тия широки гуми като захапеш " камионджийските " коловози по асвалта , се получава не мнго комфортно чувство .
                    Относно лебедката , тази машинка позволява сериозни заигравания , така че сложете я преди да ви се е наложило да ходите за трактор , щото обикновено трактора е далече и се ходи пеша до него .

                    Коментар


                    • #40
                      До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                      Абсолютно съм съгласен с Васко. При моя Рубикон лифта е 6", без бодилифт и стандартния кардан яко щракаше, беше на магия да се строши. Точно по тази причина не го карах преди да получа двойно чупещият се от САЩ.
                      Радвам се , че се множим собдтвениците на TJ Rubicon. Много яка машинка, а като се "пипне" малко става супер.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                        Абсолютно съм съгласен с Васко. При моя Рубикон лифта е 6", без бодилифт и стандартния кардан яко щракаше, беше на магия да се строши. Точно по тази причина не го карах преди да получа двойно чупещият се от САЩ.
                        Радвам се , че се множим собдтвениците на TJ Rubicon. Много яка машинка, а като се "пипне" малко става супер.
                        Бравос момчета,баш сте го издокарали както си му е реда-тои си може много.
                        Виктор=предател(маитап),и ас ги харесвам много,но при нас хич ги няма
                        Емил-00356 99872043-Малта
                        Defender-90

                        Коментар


                        • #42
                          До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                          Джипа е станал СУПЕР мойте поздравления.
                          Имам няколко въпроса:
                          Ъгълът на кардана спрямо предният пиньон как го мерихте ? демек кастера, той колко се промени спрямо заводското окачване ? - джипа стъпил на земята или във въздуха? Питам защото в инструкцията на моят кит пише, че след смяна на носачите кастерът не се променя и трябва да се върне на старият ъгъл...
                          На снимката предният кардан в полет изглежда без ъгли, пусни моля снимка как изглежда на земята.
                          И защо не сменихте носачите с тръбни ?
                          LZ1RED

                          Коментар


                          • #43
                            До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                            Първоначално публикуван от vatito Преглед на мнение
                            От личен опит препоръчвам да смените задния кардан с двойно чупещ . На моя вранглер , БЛИЗНАЦИТЕ решиха проблема по подобен на вашия метод но смъкнаха и раздатката за да се компесира ъгала на кардана . В дебелите книги пише , че до 4 инча оргиналния кардан на рубиконите ставал , но откакто сложиш двойния смятам че машината се чувства по добре .На ограничителните колани не съм фен щото съм ги виждал как се късат като се разкълчи машината , според мен те помагат за скоросно каране но ти казваш че ще ходите на разходки а не на състезания .За да върви нормално с 35ци според мен му трябват и други предавателни числа на короната и пинйона . Това , че в това състояние сте вдигали 150 и е вървял само на задно по пресечен терен , браво , аз със моя не мога да го постигна .Според мен бодилифта помага да събереш големите гуми но помага и да се клати повече , а и с тия широки гуми като захапеш " камионджийските " коловози по асвалта , се получава не мнго комфортно чувство .
                            Относно лебедката , тази машинка позволява сериозни заигравания , така че сложете я преди да ви се е наложило да ходите за трактор , щото обикновено трактора е далече и се ходи пеша до него .
                            Ей това вече е приказка.
                            Да сменим задния кардан е най-лесната работа. Само казвам и след 10 дена е монтиран.
                            Недостатъците обаче при Double Cardan(CV) на 2" лифт са повече от преимуществата.
                            Първо CV drive shaft(какъвто е предния) изисква нулев ъгъл между кардана и пиньона за да е здрав и да няма вибрации.


                            В момента ъгъла между задния кардана и пиньона, както казах, е 2 градуса, и е равен на ъгъла между кардана и изходния вал на раздатката.


                            Ако сложа CV кардан отзад ъгъла между кардана и пиньона със сигурност ще се увеличи над 3 градуса защото кардана вече няма да сочи към центъра на изходния вал на раздатката, а малко по-високо защото каретата са две. Трудно ми е да преценя с колко над 3 градуса ще се увеличи.
                            В дебелите книги пише "правилен ъгъл" и "допустим ъгъл". Това "допустим ъгъл" просто ми влиза през едното ухо и ми излиза през другото без дори да си правя труда да го осмислям.
                            Та за да направя "правилен ъгъл" НУЛА между кардана и пиньона, трябва да променям кастора на задния мост. Което ще доведе до няколко ... усложнения да го кажем.
                            1 Ограничителните тампони няма да удрят под 90 градуса.
                            2 При крайно долно положени има голяма вероятност пружините да излезнат от леглата. Ще трябва да се преправят бъмпстоповете, (които в момента са просто с 2" по-дълги) на стандартен горе и подложка отдолу, за да може подложката да не позволява на пружината да изкочи.
                            3 Напречната щанга ще удря в защитата на резервоара.
                            4 Амортисьорите ще удрят в шапките на пружините. При стандартните пружини шапката може да се изреже, но при прогресивните пружината ляга на леглото с най-голямата си обиколка. А тя пружината вече не може да се реже.
                            Общо взето това са основните причини да не искам да слагам Double CV отзад.

                            Коланите:
                            са автомобилни на четири ката. Което значи че за да падне моста повече от 9см трябва да се скъсат осем колана, и то само в единия край. Ако се разпределят по равно между двата края стават 14. Натоварване на коланите в случая, както са в средата, може да има само при голям скок. Ама много голям, щото при малки скокове задницата почти не се отделя от земята.
                            Коланите се късат от удари. Аз я цепих колата(тихо Хаки да не чуе) по черен път, удари и дърпане от колани няма. Като се разкълчи машината, коланите изобщо не работят, стоят си хлабави. Според мен ще издържат Ком-Емине.
                            Аз бях ограничил предния мост на Гранда на 6см и за една година не успях да скъсам единичен колан, пак автомобилен.

                            За други предавателни числа и дума не може да става. Щом така се катери на бързи по скалите, изобщо не му трябват.
                            Лично на мен дори ми е по-трудно да го карам на бавни. Хълца предърпва едно такова, неприятно е.

                            Не знам как клати от боди лифта, тази кола изобщо не клати.
                            За твърдост на пружини, амортисьори и ъптравел, не мога да говоря с подробности. Близнаците са ми забранили. Информацията е прекалено скъпа за да се разпространява на всеослушание. За тая работа не се пише, тя се прави.
                            Последно редактирано от kinex; 18-11-08, 19:08.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                              Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                              Абсолютно съм съгласен с Васко. При моя Рубикон лифта е 6", без бодилифт и стандартния кардан яко щракаше, беше на магия да се строши. Точно по тази причина не го карах преди да получа двойно чупещият се от САЩ.
                              Радвам се , че се множим собдтвениците на TJ Rubicon. Много яка машинка, а като се "пипне" малко става супер.
                              Да ама в случая лифта на окачването отзад е 2". Само амортисьорите са за 6" за да не ограничават ходовете.
                              Между другото като се появи проблема с кардана в долно положение(а той всъщност дори не можеше да се върти) мислех и за Мultiple CV.
                              Ма за него изобщо пък място няма.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                                Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
                                Джипа е станал СУПЕР мойте поздравления.
                                Имам няколко въпроса:
                                Ъгълът на кардана спрямо предният пиньон как го мерихте ? демек кастера, той колко се промени спрямо заводското окачване ? - джипа стъпил на земята или във въздуха? Питам защото в инструкцията на моят кит пише, че след смяна на носачите кастерът не се променя и трябва да се върне на старият ъгъл...
                                На снимката предният кардан в полет изглежда без ъгли, пусни моля снимка как изглежда на земята.
                                И защо не сменихте носачите с тръбни ?
                                С ъгломер.
                                Кастора е ъгала между линията на шарнирите и отвесната ос.
                                Ъгъла между кардана и пиньона е друго. Разбира се, като въртиш моста, с колкото променяш едното, с толкова променяш и другото.
                                Има снимка като е на земята.
                                Ъгъла между кардана и пиньона е нула.
                                Ма тая джаджа не мога да я снимам залепена на чашките. Магнита и е слаб.
                                На снимката Ъгломера е залепен отдолу на носача, и показва 10 градуса. Също много важен ъгъл. Заради него от една година не мога да оправя гранда.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X