Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

    Първоначално публикуван от vladikal Преглед на мнение
    Екстра е станала работата Чудя се дали и моята Сахара някога ще стане така?
    Ако си я направиш бъди сигурен,че ще стане..

    Коментар


    • #77
      До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

      накефихте ме,
      като имам път към КЖ ще се отбия да го видя наживо.

      Коментар


      • #78
        До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

        Докато се наканим,
        снегът стана киша.

        http://files.offroad-bulgaria.com/ki...9RUBIMONEK.AVI - 66М
        Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-12-17, 22:06.

        Коментар


        • #79
          До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

          Лудница! И колко горе-долу ви излезе тая "пълна промяна" ?

          Коментар


          • #80
            До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

            Днеси аз си купих Сахара 2008 . Просто си сбъднах една мечта. Прочетох темата и разбрах как съм си запалил главата( в добрия смисъл).Моето е дизелче.Шестстепенна ръчна кутия( за съжеление ). Това лошо ли е?

            Коментар


            • #81
              До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

              Първоначално публикуван от TsvetanVR Преглед на мнение
              Лудница! И колко горе-долу ви излезе тая "пълна промяна" ?
              Към 10 000 са частите. Трудът около 2.

              Първоначално публикуван от nikikolev1 Преглед на мнение
              Днес и аз си купих Сахара 2008 . Просто си сбъднах една мечта. Прочетох темата и разбрах как съм си запалил главата( в добрия смисъл).Моето е дизелче.Шестстепенна ръчна кутия( за съжаление ). Това лошо ли е?
              Не е лошо, само че отклоняваме темата.

              Коментар


              • #82
                До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Към 10 000 са частите. Трудът около 2.


                Не е лошо, само че отклоняваме темата.
                Да смятам ли че с 12000лв. + сте ме надкачили с 10см.(да не говориме че с един ЛОК РАЙТ в реално време варела става безмислен с тияа 10см. в повече.)
                Демек е неоправдан разход или......
                Имам и снимки така че не се палете.Или накрая ресорите пак ще са отгоре.(са да не ме разберете погрешно-и аз мразя ресорите че много ме друсат и не стават за бързо каране.).
                Ама нали пък като е форум требе да си казваме кое как става а не как става с доста парички ......или бъркам.
                Моите уважения към КИНЕКС-помогнал ми е и ме е научил на доста неща така че нищо лично нямам към него.
                Последно редактирано от markan; 30-04-09, 00:59.

                Коментар


                • #83
                  До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                  А то колко са сантиметрите, не е много свързано с това колко може един джип. Те както помагат, така и много често пречат. Снимките на варела също са по-скоро за пред форума, от колкото някакво реално мерило. Може на варела да е уруд, пък в живата природа гумите да губят сцепление. Може да му се докара "много проходим" външен вид с 42-ки, па извън пътя да е трагичен.
                  Обаче блокажите по никакъв начин не могат да обезсмислят пълноценните ходове. Ама дори и така да е, не виждам нищо лошо в това, хем блокажи да има, хем ходовете да са големи. Нали едното не пречи на другото. Виж окачване което позволява големи артикулации и в същото време осигурява стабилно пътно поведение на скорост по-пресечен терен и на асфалт, е много трудно за изпълнение. Джипа е на автоборса в Пловдив, който не вярва да ходи да го кара.

                  Парите, много-малко де да знам.
                  Неоправдан разход... па може тако, може и вако.
                  Ей това е харчено, който мисли че има нещо ненужно, ми да не го слага.

                  Боди лифт - 400
                  Гуми - 2000
                  Джанти - 2000
                  Пружини - 1200
                  Амортисьори - 800
                  Ограничителни тампони - 300
                  Кормилна щанга - 1200
                  Твърд демпфер - 200
                  Предна напречна - 700
                  Задна напречна - 800

                  Без да споменавам дреболйики, горе долу това е. Верно щангите на Къри са скъпи, ама по-яки на пазара няма, и при толкова големи гуми на TJ са напълно задължителни.
                  Другото е че при срок на изпълнение от един месец, морския транспорт по никакъв начин не може да присъства в схемата. Което също малко оскъпява проекта. Ама ако ще чакам три години за да си купя резервна гума с 50лв по-евтино - ебал съм ти офроуда, ши си измисля друго хоби.
                  Аз като я гледам колата, все вижда как гълта още поне 10 за хидравлични бъмпстопове, лонгарм стреч, и метални калници, ама цената кеф няма.

                  Маркане, ти смятал ли си какво си харчил по джипа, или те е страх жена ти да не разбере.
                  Последно редактирано от kinex; 30-04-09, 08:44.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                    И щото леко ме засегна че троша пари ей така безпричинно,
                    пък аз от три години натрапвам че правилно е по-важно от скъпо,
                    ей ти Рубикон с 1000лв подобрения по окачването.

                    Пак става.
                    И не мога да дам категорично мнение, правилно ли е или грешно.
                    Просто различни изисквания.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      ...
                      ти смятал ли си какво си харчил по джипа, или те е страх жена ти да не разбере.
                      Уф... и аз така. Уж всичко сам, уж ТНТМ и ... 10 бона отгоре.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                        Маркане, ти смятал ли си какво си харчил по джипа, или те е страх жена ти да не разбере.
                        А бе за жената не знам колко ме е страх ама нещо на мене не ми се смета . А и сега продължавам та......
                        Най готино е да издумкаш едни пари на куп и после да си караш ама все нещо не ми стигат.
                        М-у другото с новия мост и нулеви джанти гумите излезнаха точно извън(до) купето.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                          Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
                          А бе за жената не знам колко ме е страх ама нещо на мене не ми се смета . А и сега продължавам та......
                          Най готино е да издумкаш едни пари на куп и после да си караш ама все нещо не ми стигат.
                          М-у другото с новия мост и нулеви джанти гумите излезнаха точно извън(до) купето.
                          Хайде сглобявай го, че едни тестове съм ти измислил...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X