Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Голям разход на 4.0 мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Голям разход на 4.0 мотор

    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
    Или изпарителя ти е бил калпав или монтажа му бил непрофесионален-и двете са от решаващо значение за разход.
    Колега ,дай един много добър и професионален сервис за газ,и коя уредба може да ми съветваш.
    Последно редактирано от kinex; 12-10-08, 19:30. Причина: неправилен цитат

    Коментар


    • #47
      До: Голям разход на 4.0 мотор

      Първоначално публикуван от салко Преглед на мнение
      Нямах мисъл да кажа че нафтата е по качествена или не просто проблемите с газта които изнесоха тук колегите ме измамиха защото и аз имах същите преди време когато карах един терано 2.4 на газ.Pасхода на бензина смесено каране градско извънградско и черен път в отношение 20-45- 35 процента даваше 16 литра като сложих газ 36 и след разни майстории свалих го на 20 но с такъв расход той вървеше като костенурка. В бъдеще джип ще карам или на нафта или на бензин на гас не.
      Колега от 1 кола извод не се прави. Аз съм карал 4 автомобила на газ/бензин за около 8 години. Карал съм и 2 дизелови. Мога с ръка на сърцето да кажа че на дизел няма да се кача. Имам и служебна Тойота ЛК120 харесва ми но защото в служебна. А разхода под 25 не можем да го свалим.
      no signature no problems

      Коментар


      • #48
        До: Голям разход на 4.0 мотор

        И на мен това ми беше мисълта - от 1 кола извод не се прави. Различните двигатели различно понасят газификация - явно аз съм бил късметлия.Важно е също да да си паснат изпарителя с двигателя,защото съм сигурен, че един изпарител ще има различно представяне на два различни двигателя.А за сервиз за газови - нямам представа.Ако сега ми се наложи да си слагам гас ще е газов инжекцион,където отпадат много проблеми.Би трябвало да има летни и зимни смеси газ с различно съотношение пропан и бутан,което явно в България не се прави.В пропан-бутана има и много графит,затова не е лошо да се сменя филтъра регулярно.А за дизела е ясно-само на камион.В тази технология наляха милярди евро за какво ли не - пиезо-кристални дюзи,рецирколация на изгорелите газове,турбо с променлива геометрия и какво ли още не.Цените на дизеловите двигатели нараснаха много, с което се обезмисли идеята на дизела.За цените на нафтата да не говорим.Друга тема е, че сярата в нафтата скапва тези технологии.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #49
          До: Голям разход на 4.0 мотор

          Някой колега с газов инжекцион би ли споделил дали е пробвал различните режими /спортен, икономичен и стандартен/ и каква е разликата в разхода на гориво.

          Коментар


          • #50
            До: Голям разход на 4.0 мотор

            Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
            Това бензините са странно нещо....карам ли с яко газ и след километър-два гледам, а опаа губим гориво! Представям си какво е с 4-5 литра двигател и нещо около 2 тона, че и височко....
            А здрасти! Всичките ми предишни бяха бензинки, газо-бензинки и само на газ(жигулааа, махнах резервоара за бензин ) К'вото и да правих, както и да карах, резервоарите все си бяха празни...
            Хеми не съм карал, но в щатите покарах известно време Гранд 4.7 - добре, че бензиностанцийките им бяха по-нагъсто. Не, че нещо не е бил изправен, напротив беше си почти нов. Мисля, че беше 99 година. И да - наистина много вървеше, е*аси тягата, е*си чудото...


            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            Колега от 1 кола извод не се прави. Аз съм карал 4 автомобила на газ/бензин за около 8 години. Карал съм и 2 дизелови. Мога с ръка на сърцето да кажа че на дизел няма да се кача. Имам и служебна Тойота ЛК120 харесва ми но защото в служебна. А разхода под 25 не можем да го свалим.
            И това е вярно. Колите и годините - почти същото положение.

            Казвам с ръка на сърцето, че повече на бензинка няма да се кача. Освен ако не се случи следното:

            Първоначално публикуван от салко Преглед на мнение
            Нафта,дизел,нафтадизел и никога вече не газ;ако имам пари че карам на бензин....
            Или ако бензина стане по 50ст. литъра

            Коментар


            • #51
              До: Голям разход на 4.0 мотор

              Първоначално публикуван от p_chankov Преглед на мнение
              Някой колега с газов инжекцион би ли споделил дали е пробвал различните режими /спортен, икономичен и стандартен/ и каква е разликата в разхода на гориво.
              Аз, значи тези режими ги има Бардолини-то, за другите не знам, само да вметна Сузукито ми е с газов инжекцион на BRC, вече 50 000 няма проблеми и разхода е все така 1 - 1.5 литра над бензина и по-точно около 13 - 14/100 градско.
              Да се върна на различните режими на Бардолинито, икономичен - колата може да се форсира до прекъсвач ( по време на ход, пиша го защото съм чувал от много майстори, че за да ти е икономична АГУ няма как да се форсира колата... абе простотий ). Форсира се малко по-бавно от колкото на бензин и леко губи мощност във високите обороти от 3500 на горе спрямо бензина. В ниските обороти, където карам 95 % от пробега, разликата в мощността е почти незабележима. Разхода е 23 - 26 градско в зависимуст от задръстванията, събота и неделя пада още с 2 - 3 литра, извънградско 15 - 17 л. зависи от скоростите 80 - 140 км/ч.
              Нормален режим - разхода се качва с 2 - 3 литра а кривата на мощността е като на бензин. Интересното е в спортният режим
              колата почва да върви осезаемо по-добре в ниските обороти а във високите се реже като спортен мотоциклет. Със сигурност на динотест ще изкара по-добра крива от бензина, но както казва Стефан пълно щастие няма. Разхода се качва с около 10 - 15 литра спрямо бензина. В този режим съм карал много малко... предимно ръчки за кеф и приблизително беше около 50/100. Но вървеше зверски
              Надявам се скоро да ми дойде новата ламбда сонда и К&N филтъра, с тяхна помощ и финните настройки, който ги има като четвърта опция се надявам малко да смъкна разхода но не за сметка на кривата...
              След като тествам ще споделя разултата...
              За високият разход освен кисородният датчик, възд. филтър има значение и малкото филтърче на картерните пари, ТПС-сензора и не на последно място правилната работна температура, която за 5.2 е обсъждана тук на дълго и на широко.
              LZ1RED

              Коментар


              • #52
                До: Голям разход на 4.0 мотор

                Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
                Аз, значи тези режими ги има Бардолини-то, за другите не знам, само да вметна Сузукито ми е с газов инжекцион на BRC, вече 50 000 няма проблеми и разхода е все така 1 - 1.5 литра над бензина и по-точно около 13 - 14/100 градско.
                Да се върна на различните режими на Бардолинито, икономичен - колата може да се форсира до прекъсвач ( по време на ход, пиша го защото съм чувал от много майстори, че за да ти е икономична АГУ няма как да се форсира колата... абе простотий ). Форсира се малко по-бавно от колкото на бензин и леко губи мощност във високите обороти от 3500 на горе спрямо бензина. В ниските обороти, където карам 95 % от пробега, разликата в мощността е почти незабележима. Разхода е 23 - 26 градско в зависимуст от задръстванията, събота и неделя пада още с 2 - 3 литра, извънградско 15 - 17 л. зависи от скоростите 80 - 140 км/ч.
                Нормален режим - разхода се качва с 2 - 3 литра а кривата на мощността е като на бензин. Интересното е в спортният режим
                колата почва да върви осезаемо по-добре в ниските обороти а във високите се реже като спортен мотоциклет. Със сигурност на динотест ще изкара по-добра крива от бензина, но както казва Стефан пълно щастие няма. Разхода се качва с около 10 - 15 литра спрямо бензина. В този режим съм карал много малко... предимно ръчки за кеф и приблизително беше около 50/100. Но вървеше зверски
                Надявам се скоро да ми дойде новата ламбда сонда и К&N филтъра, с тяхна помощ и финните настройки, който ги има като четвърта опция се надявам малко да смъкна разхода но не за сметка на кривата...
                След като тествам ще споделя разултата...
                За високият разход освен кисородният датчик, възд. филтър има значение и малкото филтърче на картерните пари, ТПС-сензора и не на последно място правилната работна температура, която за 5.2 е обсъждана тук на дълго и на широко.
                И най-важното което забрави. Лаптоп с кабел към компютъра на газовата и кандидат навигатор който да ръчка по настройките докато колата е в движение. Така се правят най-подходящите такива.
                no signature no problems

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X