Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 Тоест си плащал мито или............ Аз си харесах кит за 4 инча лифт и дори мисля да си поръчам фул пакета заедно с задната реактивна щанга . Е цената не е малко ама така е по лесноПървоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнениеЛошото е, че няма да дойде до вас - при мен пристигна до склада на ФедЕкс, откъдето ходих да я освобождавам. Днес им писах и чакам отговор. Днес им писах и чакам отговор.
 Ама аз съм от Добрич , по тая логика трябва ли да идвам до София , до склада на ФедЕкс Или по скоро до най-близкия офис на ФедЕкс
							
						Последно редактирано от val1; 27-08-08, 02:36. Или по скоро до най-близкия офис на ФедЕкс
							
						Последно редактирано от val1; 27-08-08, 02:36.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 При мен експедираха с Бакс Глобал, което е от една група със Шенкер, но по някаква причина явно са ползвали ФедЕкс като подизпълнител. Би трябвало да пристигне до най-близкия митнически склад на някоя от фирмите, с които Bax работят - вероятно във Варна ще има подобен склад.
 
 И, да - плаща се мито и ДДС върху стоката в едно с транспортните разходи. Превозвачът ти изпраща една цесия с фактурата за стоката, когато пристигне стоката в неговия склад. С тази цесия отиваш при някой митнически агент (има ги по всички митници - или поне на по-големите) и той ти попълва митническа декларация (30лв +/- малко). С попълнената митническа декларация отиваш банковия офис към митницата и плащаш каквото там се дължи. След това с всички документи - декларация, цесия и док-ти за платени налози отиваш при митничаря - чакаш да видят парите, че са получени по тяхна сметка, после отиваш при един, който "разбира" от части и те разпитва кви са, що са и пр., чакаш още малко докато се наканят да ти свършат работа (митницата отнема около 2 - 3 часа) и си получаваш готовите митнически документи. С тях отиваш при превозвача и си получаваш пратката. Мен ето тази процедура ме отказа да поръчвам повече неща! Но горе главата и полека лека...  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 това ли е единственният вариант...(освен приятели които живеят някъде си )...? егати размотаването...
 а дали няма фирма в европа , която се занимава с тези окачвания и прочие...?понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
 ********************************
 JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
 Honda Shadow VLX 600 - 1999
 FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
 
 
 0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
 Влади
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 има разбира се. TRAIL MASTER, а и не само те, имат официален представител за България...... обаждаш се, поръчваш и получаваш.Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнениетова ли е единственният вариант...(освен приятели които живеят някъде си )...? егати размотаването...
 а дали няма фирма в европа , която се занимава с тези окачвания и прочие...?
 
 цената е друга обаче, защо мислиш че всички (почти) поръчваме от щатите и се блъскаме по пощи и митници  
 
 за ZJ си поръчах от тук, защото за 2" окачване разликата в цените не беше голяма, но 3,5" и нагоре за Джийп - само от САЩ________________________________________________
 Subaru OUTBACK 2,5
 Hyundai TUCSON 2.0
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 По отношение на качеството на возене установих , че когато в джипа в багажника се постави товар около 50-60 кг близо до вратата , разположен равномерно , люлеенето напред и назад , значително намалява. Сигорно е в резултат на вече леко натиснатите задни амове.
 Ето защо , когато съм с пълен резервоар е по различно от празен .
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 И аз през FEDEX, и аз се замислих за бъдещи покупки...Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение...Мен ето тази процедура ме отказа да поръчвам повече неща... 
 Единствена разлика - взеха ми 15лв. за подготовка на документите. Доказателство, че си ги слагат в собствен джоб...и никой не дава никакъв документ за тия пари! И те карат сам да ходиш по различни "специалисти" да си слагат подписите...и тези "специалисти" си пият кафе (през работно време ), и ги чакаш по половин час...А онзи, "високият" министър, щеше да оправя администрацията...Егати и държавата...Ама, май, ние сме си виновни...Можех да ги направя на "бъзе и коприва", ама си викам - ще ме въртят 3 дена! Сега минавам за 3 часа...Абе...май няма изход...поне още 50 години... ), и ги чакаш по половин час...А онзи, "високият" министър, щеше да оправя администрацията...Егати и държавата...Ама, май, ние сме си виновни...Можех да ги направя на "бъзе и коприва", ама си викам - ще ме въртят 3 дена! Сега минавам за 3 часа...Абе...май няма изход...поне още 50 години...  Lancia Delta HF Integrale Evolucione Lancia Delta HF Integrale Evolucione
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 Така и не се разбра , до къде стигнахте с решаването на проблема със страничното люлеене.
 
 До тук станаха ясни три неща:
 1.Със смяна на задната стабилизираща щанга, се решава въпроса.
 Никой не сподели какво е пътното поведение и дали клати странично.
 
 2,Със смяна на тампоните на оригиналната задна стабилиз. щанга , почти не се усеща подобрение. /подобрението е съвсем малко/
 
 3.Със смяна на задни амове, стана ясно , че друса.
 
 Моля споделете впечетления.
 Предварително благодаря.________________________________________________________________________________________
 Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
 HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 Мите, споделил съм го бе човек. Но да обобща моя опит по казуса: Стабилизиращата щанга има якост на усукване - точно тя е елементът, противодействащ на залюляването. Ето защо ако само смениш тампоните щангата си остава все така 'лабава и ефектът е вероятно почти нулев. Усилената щанга е в пъти по дебела/тежка/твърда, съответно ефектът против люлеенето идва от нея основно, а не от тампоните.Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнениеТака и не се разбра , до къде стигнахте с решаването на проблема със страничното люлеене.
 
 До тук станаха ясни три неща:
 1.Със смяна на задната стабилизираща щанга, се решава въпроса.
 Никой не сподели какво е пътното поведение и дали клати странично.
 
 2,Със смяна на тампоните на оригиналната задна стабилиз. щанга , почти не се усеща подобрение. /подобрението е съвсем малко/
 
 3.Със смяна на задни амове, стана ясно , че друса.
 
 Моля споделете впечетления.
 Предварително благодаря.
 
 По-твърдите амове допълнително противодействат на пружините и не позволяват "подмятане", а и действат (поемат повече енергия) и когато мостът е на хоризонталата - преминаване през гърбици, тротоари и пр - когото няма "усукване" на щангата. Аз съм доволен от ефекта след смяна на щангата дори и с фабричните амове. По твърдите такива влошават возията, неибежно за нашите пътища. Не се чуди а поръчвай и сменяй. Има смисъл.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 Не мога да поръчам тази щанга в комплект с тампони и планките. Има ли някой който да внесе по поръчка. Мисля че няма да съм единствен който да поръча. С предварително капаро , и с наценка някой търговец може и да се наеме .
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 Първоначално публикуван от val1 Преглед на мнениеНе мога да поръчам тази щанга в комплект с тампони и планките. Има ли някой който да внесе по поръчка. Мисля че няма да съм единствен който да поръча. С предварително капаро , и с наценка някой търговец може и да се наеме .
 Не можеш да поръчаш изобщо или не можеш да я поръчаш с планки и тампони не разбрах, защтото тя си идва с тях!
 Аз мога да тия я поръчам, но ще си дойде на твое име и ти ще си я оправяш по митниците . Аз вече нямам нерви за това упражнение. . Аз вече нямам нерви за това упражнение.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
 
 За вноса - има няколко поста за контейнери от щатите.
 Като говорих с един от хората - звучеше доста обнадеждаващо. Общо взето - за самия транспорт не се плаща кой знае какво, понеже тях ги интересува обема, а не тежеста. Също могат да ги купят на място - от което също може да се спести цена за доставка. За съжаление проблема с митниците си остава  
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







 
							
						
Коментар