Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler-a на go go go

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от go go go
    как ви се вижда на вас това нещо, нормално ли е толкова дълго да се правят тези неща при положение, че парите не са били обект на обсъждане
    Ако действително парите не са били обект на обсъждане ,значи повредата наистина не е в твоя телевизор.Някой ти губи времето........и парите.
    B+

    Коментар


    • #62
      музикален поздрав с "не всичко е пари приятелю", но не помня кой го изпълнява

      Коментар


      • #63
        На вълкъ варътъ му е дебелъ, сам вършейки всичко необходимо за оцеляването на Джипа.

        Коментар


        • #64
          кажи с нещо да помагаме

          Коментар


          • #65
            то е ясно, че ако зарежа всичко и се хвана само с това ще стане по - бързо, но на мен ми се искаше всичко да го направят хората, които се знаимават с това с цел да се получи най - доброто, но нещо сметките излезнаха криви

            когато правихме концепцията всичко изглеждаше просто, паръчахме всички необходими части, даже и някои в повече, дойдоха със самолет /несме ги чакали повече от 10 дни/ но като почна монтажа нещо зацикли.

            незнам да ли са виновни хората, които са заети с тоя процес или аз съм виновен, че поисках нещо, което не е по възможностите на никой в българия.

            честно да си призня ако продължава така да върви работата ще се ядосам много и ще си намеря виновен защото аз въпреки капацитетие, които работят по мойта кола си изгубих много дни и няколко нощи и на хоризонта се задават още много такива.

            можеби решението е да запретвам ръкавите и да се хващам за работа, явно само аз съм заинтересован все някога колата да е готова
            drive alive

            Коментар


            • #66
              Първоначално публикуван от Kaishin
              кажи с нещо да помагаме
              благодаря за предложението

              ако някой знае да се продава или дава под наем сервиз да каже, на там ми клонят мислите
              drive alive

              Коментар


              • #67
                ела при нас е весело ако ти дам снимка на моя ще забравиш твоя, vokel-чето добре че беше седнал одеве че щеха да викат бърза помощ, кво остана да правиш

                Коментар


                • #68
                  ами след като тази седмица /в края/ в тояга свършат със слагането на ключ масата и нколко други копчета, новите тапицерии на вратите, кутиите в багажника и още нещо дребно, което вече отне месец, трябва сервиз. има да се оправи ъгъла на предния мост /пиньона сочи към земята /. въпреки усилията на близнаците и един заварчик, раздатката все още опира в гредата под нея, трябва да се направят стойки за резервните гуми, да се монтират всички скид плейтове, да се смени секторната кутия. да се направи нова генерация, защото за старата вече няма място, сега колата е само с кривки и даунпайп

                  трябва да я оставя за 2 дни на бояджията защото миналата година на ком емине блъснах едно АТВ и изкривих задния калник

                  после трябва да се измисли и направи закрепването на всички неща, като котва хаи лифт и други неща из колата. трябва тератрипа да се приведе в действие и да се калиброва и вероятно още толкова неща, а не е лошо и да взема да покарам, защото вече след толкова месеци забравих как се кара офроуд

                  ако работата върви със същите темпове ще съм готов за другия сезон, а някой "специалист" ще се прости с живота
                  drive alive

                  Коментар


                  • #69
                    мда кофти работа , ти поне има на кой да се сърдиш, аз както винаги мойта кола последна е права , раздатката опира в защитата ли? аз си намерих много хубав тръбогив и ще си права сам ролбара вътре и генерацията

                    Коментар


                    • #70
                      ти поне се бавиш защото правиш други коли и от това изкарваш пари, а аз си губя времето вместо да си върша пработата и накрая нищо не върви.

                      ходих преди седмица в гърция да ми тунинговат митсубишито /имам ево 8/ за 5 работни дни ми монтираха цялата изпускателна система от главата натам, нови биелни болтове, буст контролер, нов съсдините, всички течности навън и наливане на нови, укрепване на купето с някакви щанги, подмяна на всички гумени съсединения, нова смукателна система, уейст гейт, блоуоф клапан, карбонов капак и още няколко неща + настройки + динотест. и сега резултата е на лица 100к.с. повече. за труд взеха под 1000 евро, неможах да повярвам като ми казаха да дойда да си взема колата

                      защо и тук не е така
                      drive alive

                      Коментар


                      • #71
                        сега на колко надуваш, трябва да гони 400 вече, за сроковете айде няма да се хвала

                        тука дори да има отговорни хора работата съм забелязал че все опира до някой и то дребно нещо може да е я стругар я заварчик който осира всичко от всякъде

                        Коментар


                        • #72
                          надува на колкото го сложа да надува. на 1.4 бара е под 400 к.с. но двигателя не е отварян и си е със стоковата електроника. достатъчно е, даже е малко повече, вече трудно се държи в завоите

                          за сроковете, тук много хора се хвалиха как щяли едвали не утре да го свършат, но аз нали имам вече опит на тая тема и реши да се разходя до атина за по - сигурно защото ми писна разни хора да ми се учат на колата за моя сметка
                          drive alive

                          Коментар


                          • #73
                            гледал ли си в нета данни на колко го дават че държи сток, аз на прелюда съм приготвил целия кит за турбото с електроника маслена помпа титаний малко валове игнишъни JE pistons кулери, ама не ми се слага нещо твойта мисла че ще държи на още малко

                            Коментар


                            • #74
                              сток е на 1.2 на 1 - 2 - 3 скорост и 1.3 на 4 - 5 скорост. неможе да се сложи на повече от 1.4 защото на 1.5 влиза в овърбуст и спира горивото, така и трябва да е защото иначе може да посуче биелите. зада иде на 1.7 трябват биели центарала и евентуално валове, ангренажни колела, пружини и ретейнери, но това са неща които за сега неискам да правя защото сегашната ммощност напълно ме устройва

                              иначе при добра работа и след като се сложат нещата за които писах спокойно се отива и на 2 бара в екстремните ситуации, но задължително буст метър, пирометър и уреди за контрол на маслото + вероятно по - голям оил кулер и маслаена помпа

                              на диното видях как новия колектор се нажежава до червеено и става прозрачен, виждаш как минават газовете през него ... невероятна гледка, получих пристъп на кеф
                              drive alive

                              Коментар


                              • #75
                                щото е стоманен, сложи си бинт помага много

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X