Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затънах с Гранда.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Затънах с Гранда.

    Здравейт,днес затънах в една локва /доста дълбока/включих 4ЛО ,предна лявя и задна дясна гума се въртяха свободно адругите 2 които бяха стъпили на земя не мърдаха .Не знам да ли това е нормално,но така и не можах да изляза наложи се да викаме трактор.

  • #2
    До: Оптимална скорост при включени и двата моста

    Ами ако нямаш блокажи се случва, често срещано явление е.

    Коментар


    • #3
      До: Оптимална скорост при включени и двата моста

      Вмисъл ,че не работят ли?

      Коментар


      • #4
        До: Оптимална скорост при включени и двата моста

        В смисъл ,че не работят ли?Ако е така как се оправят?благодаря.

        Коментар


        • #5
          До: Оптимална скорост при включени и двата моста

          Първоначално публикуван от koman4i Преглед на мнение
          Здравейт,днес затънах в една локва /доста дълбока/включих 4ЛО ,предна лявя и задна дясна гума се въртяха свободно адругите 2 които бяха стъпили на земя не мърдаха .Не знам да ли това е нормално,но така и не можах да изляза наложи се да викаме трактор.
          не е много ясно за какъв джип говориш, но е напълно нормална ситуация.

          за да не се получава така трябва да имаш нещо което, ако превъри едното колело (ляво или дясно), да накара отсрещното да продължава да върти.....

          това може да бъде:

          1. LSD диф отзад
          2. Блокаж на заден мост, на преден или и на двата
          2. нещо което да блокира раздатката (междуосевия диф) пък за да не върти само едно задно колело или само едно предно

          може да ги нямаш, може да ги имаш и да не работят..... как да познаем?
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #6
            До: Оптимална скорост при включени и двата моста

            Първоначално публикуван от koman4i Преглед на мнение
            В смисъл ,че не работят ли?Ако е така как се оправят?благодаря.
            Най лесно се оправят с ARB, по около 1000-1200 Евро на мост .
            Последно редактирано от v0id; 16-02-08, 21:08.
            Най-добрия реглаж на преден и заден мост

            Коментар


            • #7
              До: Оптимална скорост при включени и двата моста

              Джипът е Гранд Чероки 95г.

              Коментар


              • #8
                До: Оптимална скорост при включени и двата моста

                Първоначално публикуван от koman4i Преглед на мнение
                Джипът е Гранд Чероки 95г.
                Вземи прочети малко темите на доло. Търсачката също ще ти помогне да намериш верните отговори.
                Ама не може всяка седмица да идват по 10 нови потребителя и да задават едни и същи кратки въпроси, на които отговорите са дълги до безкрайност. Не се сърдете но и на нас ни писна да пишем едно и също по сто пъти.

                Коментар


                • #9
                  До: Оптимална скорост при включени и двата моста

                  Първоначално публикуван от koman4i Преглед на мнение
                  Джипът е Гранд Чероки 95г.
                  aaa, така не се брои

                  какъв мотор, каквава раздатка...какви гуми.....искаме снимки и т,н,

                  тук е прието да се представят джипките, не хората
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #10
                    До: Оптимална скорост при включени и двата моста

                    Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                    aaa, така не се брои

                    какъв мотор, каквава раздатка...какви гуми.....искаме снимки и т,н,

                    тук е прието да се представят джипките, не хората
                    Не знам каква раздатка ,мотора е 5,2 ,гумите са БФ Гудрич ол терен.
                    До сега съм се измъквал от доста по тежки терени ,вероятно нещо се е повредило сега,останах много изненадан и разочарован.Нямам снимки но ще пусна утре,с изкривени ролбари от трактора /Беларус/

                    Коментар


                    • #11
                      До: Оптимална скорост при включени и двата моста

                      Първоначално публикуван от koman4i Преглед на мнение
                      Не знам каква раздатка ,мотора е 5,2 ,гумите са БФ Гудрич ол терен.
                      До сега съм се измъквал от доста по тежки терени ,вероятно нещо се е повредило сега,останах много изненадан и разочарован.Нямам снимки но ще пусна утре,с изкривени ролбари от трактора /Беларус/
                      нищо не се е повредило бре, окантарила се е джипката......
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #12
                        До: Затънах с Гранда.

                        И аз така легнах по корем в един коловоз и се оказа, че не си познавам колата и нямам блокаж на диференциалите. Въртеше едно предно и едно задно, 3-ма копахме с рибарски колчета (нямахме и лопата) 1 час да разровим мостовете и гредата на раздатката и после си заминахме. Няма значение, че бях с различна кола от твоята.
                        Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                        Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                        ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                        Коментар


                        • #13
                          До: Затънах с Гранда.

                          ВЕРНО ЛИ така се уплаших,ами защо тогава се въртят само 2 колела по диагонал и не мърдат другите 2.Ей как ме успокои.Между другото колата беше по корем

                          Коментар


                          • #14
                            До: Затънах с Гранда.

                            Първоначално публикуван от koman4i Преглед на мнение
                            ВЕРНО ЛИ така се уплаших,ами защо тогава се въртят само 2 колела по диагонал и не мърдат другите?
                            Ами явно защото нямаш блокажи на предния и задния диференциал!
                            יעבור
                            «И това ще мине»

                            Коментар


                            • #15
                              До: Затънах с Гранда.

                              Първоначално публикуван от koman4i Преглед на мнение
                              ВЕРНО ЛИ така се уплаших,ами защо тогава се въртят само 2 колела по диагонал и не мърдат другите 2.Ей как ме успокои.Между другото колата беше по корем
                              Ам то такива дето не затъват няма.
                              Обаче! Повечето 5.2 има диференциал с ограничено преплъзване отзад. Сега дали при теб липсва или е износен е по-важния въпрос. Всъщност то вече няма значение. Факт е че го няма. Ако го имаше едната задна гума нямаше да спре да се върти.
                              Раздатката до 95 е възможно най-добрата за кал. Само че без ЛСД отзад постояно се мъчи да превърти гумите по диагонал.
                              Като на УАЗката.
                              http://www.vbox7.com/play:8ea1c298

                              п.с.
                              Мале сега вече ще ме линчуват.
                              Друзя шегувам се бре. Вижте ква скука е настанала.
                              Последно редактирано от kinex; 16-02-08, 23:08.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X