Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Раздатка WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Раздатка WJ

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    Теоретично питам, на практика ми е ясно как се маха. Не искам да скопявам джипа.
    Ако на практика го направиш ще имаш джип само с задно
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #32
      Така,няма да пускам нови теми,а ще пиша в старите по някой друг въпрос дето ме вълнува за да не трупам форума излишно . Искам да кажа,че прочетох почти всички теми за раздатки и диференциали . Това което разбрах е , че имам 3 блокажа(lsd-varilock) на заден,преден диф. и раздатка . Джипа е ГЧ 2.7crd QD . Сега да питам . Тези блокажи ел. ли са или вакуумни ? Това го питам за да съм чисто технически образован ,а не че имам някакви проблеми . Комшията ми твърди , че са вакуумни или ел. -други нямало . Също така от една тема прочетох как да ги тествам , но тези неща сигурно са писани от някой със свръхсили . Значи вдигнах задния мост на джипа и ударих неутрална . Завъртам едвам едвам едната задна гума на 1/2 оборот и след това тръгва другата и там вече умирам . Как ги въртите тези гуми ? И да с оделя какво ми се случи . Понеже не съм карал 4х4 пък да не говорим за джип с мостове и блокажи . Та нямам си аз гуми ама никакви и викам чакай да видя това 4х4 без гуми на мокра трева-кал как ще е . И с изненада установих,че не мога да го карам . Ходи си където поиска , и не реагира на посоката зададена от волана . Еле пък от коловоз няма излизане . От спряло положение само с отпускане на спирачката без подаване на газ и завит волан на мократа трева започва да се върти на едно място в кръг като балерина . Това заради липса на гуми ли е , блокажи ли са не знам ама това зимата се замислям дали ще може да се кара . Нормално ли е това поведение ? Искам да кажа,купих си проходим джип и сега ме е страх да ида на мокра поляна и всеки ден се чудя как ще се кара зимата да не говоря и че на диатонален наклон си се пързаля странично

      Коментар


      • bmwww
        bmwww коментира
        Редактиране на коментар
        Общо взето търся нещо хард за да видя какво може джипа без гуми и да преценя за какви е , но досега се оказва , че и шосейните ми вършат екстра работа и мечтите ми за лонг арм и 33ки рязко се изпаряват .Просто ще е ненужно за моите нужди . А блокажите са механични самозаключващи ли ? Яд ме е когато някой майстор ми философства , а знам че не е прав , но не мога да се обоснова . А уж от 15 години прави камиони.

      • Чавдар (V93)
        Чавдар (V93) коментира
        Редактиране на коментар
        Джипът без подходящи за условията гуми нищо не може. Т.е. може. Да те направи за смях на кокошките като почнеш да въртиш гуми на едно място на някоя росна ливадка.

      • brum
        brum коментира
        Редактиране на коментар
        Избрал си доста неприятна комбинация - кофти гуми, мокра трева и страничен наклон. За такива условия трябват не само гуми, ами и опит.

        И аз имам едно такова преживяване - преди години на една лигава кал с АТ гуми. Сутринта излизам да се разходя по селата наоколо, че го дават цял ден дъжд и няма да става за плаж, и вечерта драма - на 1км от палатката съм, ама не мога да карам по пътя, че колата се опитва да излиза от него! Ама тъй е - липса на опит. След кратка консултация спуснах гумите на 0.5 и драмите приключиха. Та дори да сложиш правилни гуми ако нямаш опит как да ги използваш пак няма да стане работата. И опита е по-важен от подготвената машина. Щото без опит все ще викаш трактора, а с опит ще знаеш къде да спреш.

    • #33
      Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
      До: Раздатка WJ

      Ей го на! Quadra отново е прав. Информацията е от http://www.wjjeeps.com/tcases.htm#QUADII

      Type 2: NV247 Quadra-Trac IITM[*]Type: Progressive On Demand[*]Full time 4WD operation sends power to both the front and rear axles under normal driving conditions and automatically transfers torque to the front as needed[*]Gerotor pump in the transfer case transfers power immediately to the front axle when wheel slip is detected. provides four-wheel drive power automatically, with no driver input[*]Includes a low-range mode for severe road conditions and low-speed pulling power[*]Includes a neutral mode that allows the vehicle to be towed[/LIST]The NV247 is an on-demand 4-wheel drive transfer case with two operating ranges and a neutral position. Under normal driving conditions, the system operates conventionally, and the majority of available torque is applied to the rear wheels. However, when front-to-rear wheel speed variations exist, the progressive differential transfers torque to the axle withthe better traction, thus minimizing wheel spin and maximizing control.

      Operating Modes:
      4WD High, full-time (Sends power to all wheels)
      NEUTRAL (Allows vehicle to be towed)
      4WD Low, part-time (Doubles the transfer case gear ration for severe road conditions and low-speed pulling power)
      Накратко: Героторна помпа и многодисков съединител в раздатката и в диференциалите /Gerotor pump-applied disc clutch/. Единият изходен вал /полуос/ е свързан с ротора на помпата, я другия със статора. При нормални условия въртящ момент се предава основно към задния мост. При разлика в оборотите на предия и задния мост /респективно на лявото и дясното колело в диферециалите/ се съдава хидравлично налягане чрез което се притискат дисковете в многодисковия съединител, като блокирането /налягането/ е правопропорционално на тази разлика в оборотите. Така се превърля въртящ момент и към предния мост - респективно другото колело.
      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
      First impression is not always true. Get inspired.
      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
      Reading is sooo boring, unlike writing!

      Коментар


      • #34
        Можете ли да кажете веригата на раздатката има ли как да се смени без да пада раздатката ? И ако не , лесно ли се демонтира . Онзи ден смених задно каре на преден кардан , но едно тракане си остана . Тествах джипа вързан за дърво , тествах го и на лед туко що , предния мост едвам тръгва , даже бих казал , че не тръгва , а само притреперва ,а на задния се палят гумите . На бавни същата работа . Тракането се чува някъде под задните седалки .

        ПС: Не мисля , че има значение как е монтиран предния кардан след свалянето , като посоки и т.н. ??? WJ 2.7crd quadra drive .

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X