Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Раздатка WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Раздатка WJ

    Първоначално публикуван от Welcome Преглед на мнение
    А ето тук е цялата истина и нищо повече от истината http://jeep.dn.ru/systems/index.htm
    Този линк всеки път като го чета и ме напушва смях.
    Някой важни подробности са се загубили в превода.

    Коментар


    • #17
      До: Раздатка WJ

      Чел съм го повече от 1 път, но с техническия руски не съм много добре. Т. е. по-добре мисля, възприемам, ако ми се каже/пише/ на Български.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #18
        До: Раздатка WJ

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Не съм карал друг автомобил 4х4 фул тайм, но джипа на хлъзгав терен в завой се държи много интересно: за да го държиш в траекторията на завоя когато леко започне да поднася инстиктивно пускаш газта, завъртам още малко в посоката, която ми трябва и подавам лека газ и тогава "хваща" траекторията. Не знам дали това е следствие от 4х4 или от самоблок. диф. А как е направена Опел Антара-като чели се държи по-устойчиво при същите условия вземам завоя с по-висока скорост.
        На сняг 247 се кара както автомобил със задно. С всички плюсове и минуси от това. Затова като дадеш газ тръгва задницата.
        При 242 като дадеш газ се изнася целия джип.
        Карал съм ги и двата, както и 249. Не мога да преценя кое е по-добре.
        Просто искат различен начин на управление.
        Гумите разбира се са най-важното нещо.

        Коментар


        • #19
          До: Раздатка WJ

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Този линк всеки път като го чета и ме напушва смях.
          Някой важни подробности са се загубили в превода.
          Вярно, съкратили са доста, но май това са личните предпочитания на автора. А той май е минималист. А кое от останалото е смешно? :О По-скоро звучи брутално..

          Коментар


          • #20
            До: Раздатка WJ

            Първоначално публикуван от Welcome Преглед на мнение
            Вярно, съкратили са доста, но май това са личните предпочитания на автора. А той май е минималист. А кое от останалото е смешно? :О По-скоро звучи брутално..
            Сега трябва да коментирам цялата статия дума по дума.
            Не ми се прави.
            Достатъчно ясно написах как работи 4х4 при WJ.
            Ако има нещо неясно, можем да задълбавъме.
            Моя съвет е да избягвате сайтове които завършват на .ru и вътре пише за Jeep.

            Коментар


            • #21
              До: Раздатка WJ

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Този линк всеки път като го чета и ме напушва смях.
              Някой важни подробности са се загубили в превода.
              Учи руски, ще ти олекне.
              Сега кажи че го знаеш по-добре от мен и тогава мен ще ме напиши смях
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: Раздатка WJ

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                На сняг 247 се кара както автомобил със задно. С всички плюсове и минуси от това. Затова като дадеш газ тръгва задницата.
                При 242 като дадеш газ се изнася целия джип.
                Карал съм ги и двата, както и 249. Не мога да преценя кое е по-добре.
                Просто искат различен начин на управление.
                Гумите разбира се са най-важното нещо.
                Безспорно гумите са № 1 фактор, но имам под ръка тойота хай лукс само със задно и се държи по друг начин, точно като се държи амтомобил само със заднно пр. Покарах и една фронтера. Много по лесно се занася и няма оправяне При включен преден мост това го няма, но се мъчи да върви настрани и се чувства осезателна липса на мощност тя е с двг. 2.4i.
                Джипа ми на завои когато леко започне да поднася инстиктивно пускам газта, но той продължава да поднася, завъртам още малко кормилото в посоката, която ми трябва и подавам лека газ и тогава "хваща" траекторията.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #23
                  До: Раздатка WJ

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Пламене помниш ли как спорихме за същото и ти ме убеждаваше че 242 е по-добра. Е, сега дойде на моето и с право: 249 и 247 са сериозни и правилни неща.
                  Все пак обяснете моля Ви на български разликите м/у 242, 247, и 249.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Раздатка WJ

                    242 при включен фултайм е раздатка със свободен междуосев диференциал. Сиреч предава въртящ момент на двете оси, докато някое колело не избуксува - тогава всичкия въртящ момент свободно си изтича натам. Има твърд блокаж но тогава си е все едно парт-тайм само за по-тежък терен. При 249 в паралел с диференциала има вискомуфта. Като избоксува някое коело виското блокира дифа и предава и на другия мост. Като се изравнят скоростите на въртене на двата моста автоматично се оптуска. 247 има варилок - система от дискове в маслена баня които се свиват и зацепват един с друг от хидравлично цилиндърче. В нормални условия повечето въртящ момент отива на задния мост, а като почне да боксува той помпата свързана с вала вдига налягане, цилиндърчето притиска дисковете и предава въртящ момент на предния мост. При Куадра Драйв същите неща ги има и в междуколесните дифове, така че там блокира и едното колело към другото. На практика ако само едно колело е на твърдо а другите 3 се хлъзгат джипа пак ще тръгне.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Раздатка WJ

                      До тук ясно а м/у 242 и 247 ако разликата е само геропомпата и дисковете би трябвало и двата агрегата при липса на различно натоварване да предават 50/50 към преден и заден мост.
                      Моята е 247 и защо приоритетно предава на заден, като в инструкцията и в рекламната брошура пише че двигателната мощ е разпределена поравно за всяко колело и в необходимия момент заради куадра драйва може да даде 100 мощ в 1 колело това заради самоблокировките е така, но ти пишеш, че 247 подава приоритетно към задния диф. а при мен пише друго-50/50.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Раздатка WJ

                        242 е свободен диф, предва 50:50 само във вариант парт тайм когато е блокирана. Твоята също предава 50:50 като се блокира, иначе е повече заден мост
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Раздатка WJ

                          247 като се изключи самоблокажа какъв% предава за преден и заден мост? Защото поне пише, че е поравно от производителя и дилъра на джипа ми. А как е в действителност?
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Раздатка WJ

                            Ей го на! Quadra отново е прав. Информацията е от http://www.wjjeeps.com/tcases.htm#QUADII

                            Type 2: NV247 Quadra-Trac IITM


                            • Type: Progressive On Demand
                            • Full time 4WD operation sends power to both the front and rear axles under normal driving conditions and automatically transfers torque to the front as needed
                            • Gerotor pump in the transfer case transfers power immediately to the front axle when wheel slip is detected. provides four-wheel drive power automatically, with no driver input
                            • Includes a low-range mode for severe road conditions and low-speed pulling power
                            • Includes a neutral mode that allows the vehicle to be towed
                            The NV247 is an on-demand 4-wheel drive transfer case with two operating ranges and a neutral position. Under normal driving conditions, the system operates conventionally, and the majority of available torque is applied to the rear wheels. However, when front-to-rear wheel speed variations exist, the progressive differential transfers torque to the axle withthe better traction, thus minimizing wheel spin and maximizing control.

                            Operating Modes:
                            4WD High, full-time (Sends power to all wheels)
                            NEUTRAL (Allows vehicle to be towed)
                            4WD Low, part-time (Doubles the transfer case gear ration for severe road conditions and low-speed pulling power)

                            Коментар


                            • #29
                              До: Раздатка WJ

                              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                              247 като се изключи самоблокажа какъв% предава за преден и заден мост? Защото поне пише, че е поравно от производителя и дилъра на джипа ми. А как е в действителност?
                              Как се изключва самоблокажа.
                              Аз знам само един начин.
                              Като изхвърлиш геропомпата от раздатката.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Раздатка WJ

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Как се изключва самоблокажа.
                                Аз знам само един начин.
                                Като изхвърлиш геропомпата от раздатката.
                                Теоретично питам, на практика ми е ясно как се маха. Не искам да скопявам джипа.
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X