Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee III

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Grand Cherokee III

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Колко пари "връзваш" - аз ще махна ограничението на "Хемито" и с тебе в колата ми като свидетел (нема се пУашиш ) ще вдигна 250 км/ч ?
    Използвайки физиката - можеш да вдигнеш и над 250км/ч ако го пуснеш от някой ръб в ускорение надолу
    Ама иначе 250 ще са някаква огромна химера... Дори и с попътен вятър и надолнище Дали може малко над 220 - със сигурност при подходящи условия... 5-6км/ч може, ама в порядък 30км/ч - сииилно се съмнявам...
    Чакам клипчето
    Ясен може да си приказва колкото си иска, ама този, който не вярва на физичните закони явно гледа прекалено повърхностно на въпросите или просто не включва достатъчно параметри 'в уравнението'..
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #77
      От: Grand Cherokee III

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Чакам клипчето
      Чакам оферта.
      Все пак трябва да платя за махане на ограничението - да преценя дали си струва да се занимавам с комплексирани дизелджиЙ.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #78
        От: Grand Cherokee III

        Че откъде на къде дизелджиите да ти плащат за кефа?!!!
        Щом имаш пАрЕ за 5.7 - че си плАтиш

        П.С. Отдавна съм преустановил хващане на бас - приеми, че ти спестявам пари
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #79
          От: Grand Cherokee III

          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
          Че откъде на къде дизелджиите да ти плащат за кефа?!!!
          Щом имаш пАрЕ за 5.7 - че си плАтиш

          П.С. Отдавна съм преустановил хващане на бас - приеми, че ти спестявам пари
          Ти твърдиш някакви глупостиЙ. Некви формулиЙ за еди-колко си kW на колелата, па еди-колко си Nm размяташ, а тука добре, че нема гоУфъри да те освиркат. По-горе съм писал как с 90 к.с. "Фиат Крома" съм си карал с 200+ безгрижно в миналото, линк към тема, където казват как старото "Рено Еспас" на Ясен си круизвало с 200, ти продължаваш да пускаш графики как било невъзможно, щото физическите закони за сферичната крава във вакУм не позволявали. Предлагам практическа проверка на теоретичните ти излияния. За какво са му сложѝле "Electronic Governor" на туй, за да го ограничат на възможния максимум?
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #80
            От: Grand Cherokee III

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            Ясен може да си приказва колкото си иска, ама този, който не вярва на физичните закони явно гледа прекалено повърхностно на въпросите или просто не включва достатъчно параметри 'в уравнението'..
            Ясен е физик. Поради това не е толкова сигурен в някои работи и искрено се забавлява когато някой друг е.

            Физичните закони не са за вярване, това действие не е приложимо към тях.

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Бе, ти продаваше едно:

            Я кажи колко коня / kW е, за да му приложим тук изчисленията и формулите на сВеричния кон във вакУм?
            81kW

            Ама аз с 200 не съм го карал. Това са изпълнения на коприщвщенската хвърковата чета.

            Но пък като форма и височина е доста различно от Гранд Чероки.

            п.п. не става дума за това.

            Коментар


            • #81
              От: Grand Cherokee III

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              ...По-горе съм писал как с 90 к.с. "Фиат Крома" съм си карал с 200+ безгрижно в миналото, линк към тема, където казват как старото "Рено Еспас" на Ясен си круизвало с 200, ти продължаваш да пускаш графики как било невъзможно, ...
              Боголюбе, и аз на времето круизвах с Астра Ф 75к.с. с над 220км/ч (следващата стрелкичка - той километража си бе до 220).... Не се майтапя - толкова си показваше... Обаче от друга гледна точка - никой не ме е спирал с превишена скорост с астричката - май километража послъгваше доста
              Точно преди да я продам се появи един Гармин, с който сравних, че при 50км/ч километража показваше малко под 70км/ч, а нагоре май грешката се увеличаваше Производителя казваше, че може да вдига около 170км/ч, ама явно е била със смъкнат ограничител
              Иначе - Маздичката 147к.с. имаше реална терминална скорост 219км/ч при конкретни условия... Друга аеродинамика - какво да правиш...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #82
                От: Grand Cherokee III

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Но пък като форма и височина е доста различно от Гранд Чероки.

                п.п. не става дума за това.
                E, па "Гегата" G550 атмосВерка ще да е по-аеродинамична? Ма, понеже е "Мерцедес", за нея законите на физиката не важат.
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #83
                  От: Grand Cherokee III

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  ...май километража послъгваше доста
                  Точно преди да я продам се появи един Гармин, с който сравних, че при 50км/ч километража показваше малко под 70км/ч, а нагоре май грешката се увеличаваше
                  Тюх че не моЙм се вратим в онез лихие девяностые да видиш как бълва огън изотзадзе като на Формула-1 дизелово БМВ, щото нали "ква таз ФиЯтка, че шъмъ задминава, вье ейй?!" и после "Гръм-трясс!" и резко у аварийната лента, а в огледалото го гледам как се хваща за главата
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Grand Cherokee III

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    Не знам доколко са достоверни, но на графиката се вижда спад на въртящият момент при 4350 в сравнение с 3900... Да, има 'печалба' на въртящ момент заради предавателното отношение, и поне по мои сметки разликата е някъде там - 5-6%... Което при квадратична зависимост от съпротивлението (особено при такава 'аеродинамика) не дава сериозна разлика в достижимата скорост... Да, усещането е като 'опиране в стена'...
                    Според теб каква скорост би развил 'ако няма ограничител' ?
                    Много държа на коректния спор, с хора с които се разбираме за какво говорим. Затова държа да отбележа, че след като разгледах това - http://www.automobile-catalog.com/cu..._overland.html (баш каквото ни трябваше), смятам, че има голяма вероятност всъщност да си прав, и просто да няма предавка позволяваща ползването на пълната мощност на двигателя за постигане на максимална скорост(или просто е предвидена малко по-ниската максимална, постигана на трета)
                    Но! Това при условието, че всъщност на пета предавка въобще не може да се постигне максималната скорост. Защото ако може, би означавало запас от около 35к.с. за все пак някакво доускоряване.
                    Прегледах няколко клипа и писанията на Гагич, и не видях никъде 220км/ч да се поддържат с под 4300об/мин, следователно това е на четвърта предавка.
                    На трета и четвърта при тази скорост мощността е почти еднаква - 317 - 319к.с.
                    Докато на пета с 3900об/мин(при същата скорост, ако я вдигне), са само около 285к.с.

                    При превключване от трета на четвърта при тази скорост, моментът към колелата се запазва и дори е със съвсем малко по-висок на четвърта, заради което вероятно и са оценили максимума на скоростта на 223км/ч.

                    За басовете(облозите), да се има предвид, че и теглото на автомобила при теста може леко да влияе на максималната скорост. Освен това може да се направи опит за оптимизиране на предавките за ползване на пълната мощност на мотора на трета предавка - примерно, с една идея по-големи гуми. Както и оптимизиране на аеродинамиката с леко снижаване на окачването. Но като цяло, чудеса едва ли могат да се очакват, 250 е прекалено много.(Х5 с 360 коня първо поколение почти ги вдига...).
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #85
                      От: Grand Cherokee III

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      ...317 - 319к.с.
                      При такива тънки сметки (под 1% разлика) има смисъл да се отбележи че КПД на трансмисията е различен на различните предавки с доста повече от 1%.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Grand Cherokee III

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        При такива тънки сметки (под 1% разлика) има смисъл да се отбележи че КПД на трансмисията е различен на различните предавки с доста повече от 1%.
                        Да, все някоя от предавките е директна, и хем има по-висок КПД, хем обикновенно се мисли на нея да се достига максималната скорост. Най-вероятно тук е точно четвърта.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #87
                          От: Grand Cherokee III

                          А как се мерят мощностите по Хамерикански и по европейски, които се дават от производителя, защото за един и същ модел с дори еднакъв софт на двигателя в европейско го пишат малце по-мощен?
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #88
                            От: Grand Cherokee III

                            На Гагич коша ще хване 250 по GPS в шестък.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #89
                              От: Grand Cherokee III

                              Лесно може да се разбере. Бас, Гагич сваля ограниченията, подходящо място и свидетели...

                              Коментар


                              • #90
                                От: Grand Cherokee III

                                Не се подлъгвайте по Гагича - правокира, за да може някой да му плати за 'махането на ограничението'

                                Цецо, точно това имах предвид - че трябва внимателно да се чете графиката на въртящият момент и да се смята (включително ефекта на трансмисията), и тогава виждаш, че в даден диапазон автомобилът не може да изцеди повече... Да, ако е малко по-друго предавателното отношение можеш да докараш (или загубиш) още някой друг километър, но пък да жертваш например динамика... Ако знаеш какво правиш - можеш да постигнеш известен успех в даден диапазон (загубвайки друг)...
                                Пример за такова действие е Ф1 - там дори на всяка отделна писта се прави 'нов автомобил' като параметри, за да е най-добър компромиса
                                А относно линка, който си пуснал - там има 'сравни' - можеш да го сравниш с Овърленд 2014/250к.с. дизел, и ще видиш на една графика как изглеждат нещата...

                                В случая Ясен е прав - няма смисъл да се издребнява до единица процент - трансмисията има различни загуби при всяка предавка..
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X