Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee III

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Grand Cherokee III

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    ....
    И разликата в мощността не може да е само 5%. Помисли - оборотите само се качват с около 10%, а и момента при 4350об/мин трябва да е по-голям, от при 3900, щото е малко след оборотите дадени за максимален момент в първата графика която даде - 520Nm/4200rpm. ...
    Не знам доколко са достоверни, но на графиката се вижда спад на въртящият момент при 4350 в сравнение с 3900... Да, има 'печалба' на въртящ момент заради предавателното отношение, и поне по мои сметки разликата е някъде там - 5-6%... Което при квадратична зависимост от съпротивлението (особено при такава 'аеродинамика) не дава сериозна разлика в достижимата скорост... Да, усещането е като 'опиране в стена'...
    Според теб каква скорост би развил 'ако няма ограничител' ?

    A за комбитата - то много народ си играе с тях


    Те и тройки, и четворки
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #62
      От: Grand Cherokee III

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      ...усещането е като 'опиране в стена'.
      Кола, която достига максималната си скорост от мощностния баланс не се усеща като опираща в стена. Стрелката все по-бавно пълзи нагоре и максималната скорост се достига много бавно.

      Усещането за стена идва от изкуственото ограничение.

      Коментар


      • #63
        От: Grand Cherokee III

        Под 'стена' имах предвид да ти е трудно да вдигнеш 1-2км/ч отгоре...
        Линкчето дето го бях дал по-горе е точно като опиране в стена - до 200 - с ентусиазъм. До 205 - ентусиазма се губи, и на 209 просто изчезва, въпреки, че достига тази скорост достатъчно отчетливо
        Електронно ограничените не ги бърка скорост на вятър и надолнище... Т.е. ако по надолнище и с попътен вятър Гагич не може да ускори повече, но достига тази скорост при нарещен вятър и леко изкачване - явно е електронен ограничните...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #64
          От: Grand Cherokee III

          Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
          Гагич, в следствие на по-горните ми постове, ти предлагам тук да прочетеш една статийка, която може да ти е интересна: https://money.bg/deals/fiat-chrysler...-za-tesla.html
          Освен това за бранда ДЖИП в момента се "облизва" фирмата Хюндай. Ако искаш можеш да прочетеш нещо и тук: https://money.bg/deals/hyundai-iska-...ampaign=footer
          Човек с 5 клас завършен ще разбере, какво се крие зад тези намерения и що за продукт е създал ДЖИП последно време.
          Само за инжИнерите не е ясно, че пазарните успехи на FCA се дължат на джипопандата "Renegade" и правените в Сърбия изключително евтини модели, роднини на "Фиат 500"... Ноо-о-о-о харашото със скъпите горива свърши и "Фиат 500" вече го спряха за ФАЩ... В Европата дизеловите тротинетки имат бъдеще поне още десетина години.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #65
            От: Grand Cherokee III

            Никой конструктор не се лишава от предавка на която да се ползва цялата мощност на мотора за достигане на максимална скорост. Освен ако няма друго ограничение.
            Знам как се увеличава въздушното съпротивление, смятал съм проекти. И точно заради това, знам че разлики от няколко киловата също имат значение за скоростта. А в случая става въпрос за доста киловати.
            Няма как една и съща скорост да се постига естествено с толкова различни мощности на трета, четвърта и пета.
            Няма как WK2 да прави 211км/ч, с 240к.с. А WK да достига само 219км/ч с още сто коня отгоре. Те са аналогични.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #66
              От: Grand Cherokee III

              Цецо, на почти всички съвременни автомобили конструкторите се 'лишават' от предавка в плана на максимална мощност и скорост, с цел да печелят икономия...
              При мен максимална скорост се достига на 7 и 8 предавка (обикновено на 7-ма)... Което не пречи 8-ма да е използвана почти винаги в ежедневното шофиране.. Дори и в града често е на 8-ма предавка...
              WK2 поне при мен е 250к.с. и 'заводски' я дават 202км/ч, но съм я пробвал до 209 - повече твърдо няма сила...

              P.S. Относно съмненията - прости груби сметки показват, че при 209км/ч WK2 с двигател А630 изкарва на колелата 1059.61 и 1091.98Nm на 7 и 8-ма предавка (на 7-ма вече е в сериозен срив и близко ограничителя...
              Същите прости сметки за WK2 с 5.7 показват при 220км/ч въртящ момент на колелата 1194.76 и 1118.15Nm съответно на 4 и 5 предавка... Та според графиките - тези 100к.с. отгоре на атмосферката не се отразяват с 30% по-добри параметри... Неслучайно се гледа кривата за въртящият момент особено при смятане на предавки...
              Последно редактирано от slowtraveler; 02-07-18, 14:02.
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #67
                От: Grand Cherokee III

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Само за инжИнерите не е ясно, че пазарните успехи на FCA се дължат на джипопандата "Renegade" и правените в Сърбия изключително евтини модели, роднини на "Фиат 500"... Ноо-о-о-о харашото със скъпите горива свърши и "Фиат 500" вече го спряха за ФАЩ... В Европата дизеловите тротинетки имат бъдеще поне още десетина години.
                Гагич, не си чел това което съм ти пратил и отговаряш на друг въпрос,който не си спомням да съм задавал. Ако си прочел нещо от това,което пратих, значи или не си чел внимателно или не знаеш, какво е да четеш "между редовете", а за там ве4е нямам намерение да давам уроци.
                JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                Тел: +359 887 847261

                Коментар


                • #68
                  От: Grand Cherokee III

                  Ей, варненците, ай стига с тези формули верно...
                  Какво се опитвате да докажете - че голям бензин, осмак е по зле от дизел малолитражка, шестак?
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #69
                    От: Grand Cherokee III

                    Поне аз се опитвам да убедя колегата, че има физични закони, които не винаги се харесват на хората... Ама харесват/не харесват - те си действат
                    Защото това твърдение съм го чувал многократно 'абе те моята кола много върви, ама е ограничена софтуерно'... Пък то - ограничена от физиката
                    А за осмака и дизелака - разбира се, че 5.7 е по-динамичен и по-горящ от дизелака...
                    Просто в дадени режими нещата са доста близки не заради това, че едното е дизелак, а просто защото по-маломощното има вентилатор да охлажда главите, което рязко променя кривата на въртящия момент
                    Навярно би те учудило, че в целият диапазон от 1000 до 3500об/мин 'малолитражката' дава по-голяма мощност (и въртящ момент) от големият V8 Да, след това малолитражката безславно умира, но това са неща които е добре да се знаят, за да не се остава с погрешно техническо убеждение
                    Последно редактирано от slowtraveler; 02-07-18, 16:40.
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Grand Cherokee III

                      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                      Поне аз се опитвам да убедя колегата, че има физични закони, които не винаги се харесват на хората... Ама харесват/не харесват - те си действат
                      Защото това твърдение съм го чувал многократно 'абе те моята кола много върви, ама е ограничена софтуерно'... Пък то - ограничена от физиката
                      А за осмака и дизелака - разбира се, че 5.7 е по-динамичен и по-горящ от дизелака...
                      Просто в дадени режими нещата са доста близки не заради това, че едното е дизелак, а просто защото по-маломощното има вентилатор да охлажда главите, което рязко променя кривата на въртящия момент
                      Навярно би те учудило, че в целият диапазон от 1000 до 3500об/мин 'малолитражката' дава по-голяма мощност (и въртящ момент) от големият V8 Да, след това малолитражката безславно умира, но това са неща които е добре да се знаят, за да не се остава с погрешно техническо убеждение
                      Колко пари "връзваш" - аз ще махна ограничението на "Хемито" и с тебе в колата ми като свидетел (нема се пУашиш ) ще вдигна 250 км/ч ?
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Grand Cherokee III

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Колко пари "връзваш" - аз ще махна ограничението на "Хемито" и с тебе в колата ми като свидетел (нема се пУашиш ) ще вдигна 250 км/ч ?
                        А аз си мисля да заложа на бавния пътешественик макар че също имам Хеми.
                        Освен ако замерването не е някъде на спускане.
                        Предполагам скоростта ще е нещо от около 230-235 км/ч.
                        За да е точно предлагам бившата "писта" на магистралата преди Девня, но да се направи замерване и в двете посоки.
                        И замерването да е с ГПС или с радар какъвто използват полицията.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #72
                          От: Grand Cherokee III

                          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                          И замерването да е с ГПС или с радар какъвто използват полицията.
                          Предлагам nuvi 2455LMT + Hewlett-Packard камерка f800 с вграден GPS и записваща клип + трак.
                          Сигурен ли си за това 230-235 км/ч ?
                          Нищо, де slowtraveler-ът твърди, че по физичните закони на сферичния кон във вакуум повече от 219 не можело да вдигне.
                          Търтей в една друга тема твърди, че пак по силата на сферичния кон във вакуум не можело да дигне над 140 - затова му запазих онова клипче, което съм пуснал по-горе.
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Grand Cherokee III

                            Хората, които се кълнат във физичните закони (и във всякакви други закони де ама това е за друга тема) в общия случай или не знаят тънкостите, или знаят ама премълчават някоя хитрина.

                            Таааа, карайте внимателно.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Grand Cherokee III

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Хората, които се кълнат във физичните закони (и във всякакви други закони де ама това е за друга тема) в общия случай или не знаят тънкостите, или знаят ама премълчават някоя хитрина.

                              Таааа, карайте внимателно.
                              Бе, ти продаваше едно:
                              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                              Скубиду е легенда!
                              (И кат ви разправя, че имал добра динамика и пътно поведение, разбирайте че върви непринудено с 200 - съвсем сериозно.)
                              Я кажи колко коня / kW е, за да му приложим тук изчисленията и формулите на сВеричния кон във вакУм?
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Grand Cherokee III

                                Ако решите да мерите да се наредя и аз да видим как пък така следващите модели са по успешни от най-бързият СУВ на планетата....... за 1998 де.
                                Няма страшно в умирачката...
                                Страшното е да си жив!...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X