Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

    Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
    Варилок има и в двата дифа. За задния има опционална някаква добавка, която не можаха да ми обяснят за какво е (маслото имало разлика със/без варилок), но реших да я взема. За смяната на маслото питах в Джемини - казаха ми, че ще го сменят - не съм питал каква марка е. Раздатката също там ще обслужа за целта пак Мопар мисля да взема. Май 3 литра ще търябват, нали?
    Е то не е и нужно да ти обясняват за какво е добавката.
    Достатъчно е да ти кажат че е задължителна за диференциалите при Куадра Драйв.

    Маслото в раздатката е 1.2л и е само едно.

    Коментар


    • #32
      До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Е то не е и нужно да ти обясняват за какво е добавката.
      Достатъчно е да ти кажат че е задължителна за диференциалите при Куадра Драйв.

      Маслото в раздатката е 1.2л и е само едно.


      Съживявам темата, защото чак сега ми просветна!
      Пламене, ти си ми го казал в прав текст, но аз къде ли съм спал!
      Иначе на мен недоумението ми идваше от там, че ми дадоха добавка (твърдейки, че така е по каталог!!!) само за единия диф и аз само там съм сипал

      Та аз и до ден днешен карам с добавка само в задния

      Като си помисля, че джипът е пак при тах и ми става зле...

      Коментар


      • #33
        До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

        Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
        Съживявам темата, защото чак сега ми просветна!
        Пламене, ти си ми го казал в прав текст, но аз къде ли съм спал!
        Иначе на мен недоумението ми идваше от там, че ми дадоха добавка (твърдейки, че така е по каталог!!!) само за единия диф и аз само там съм сипал

        Та аз и до ден днешен карам с добавка само в задния

        Като си помисля, че джипът е пак при тах и ми става зле...
        УжОс и на тях ли трябва да се обяснява какво е вари лок
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • #34
          До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

          На няколко пъти ми се случва диференциали на Куадра Драйв да се самоблокират на пълен завой заради лошо масло. Отделно джипа харчи литър два в повече от нормалното. Дали причината е старо масло или масло с различен вискозитет от предписания ми е трудно да кажа, но е факт че джипа се напъва и направо иска да скъса полуоска.
          Слагайте в дифовете на всичко що е Jeep 75W140 Кастрол(добавката за ЛСД е вътре) или Мопар 75W140(добавката за Вари лок и трак лок трябва да се добави), сменяйте ги на 20 000 ако карате много офроуд и на 50 000 ако е само асвалт, и ще ги завещаете на внуците.

          За екстремни натоварвания(състезания) маслото е 80W140 или 85W140, но то не е подходящо за всекидневна употреба.

          Коментар


          • #35
            До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            На няколко пъти ми се случва диференциали на Куадра Драйв да се самоблокират на пълен завой заради лошо масло. Отделно джипа харчи литър два в повече от нормалното. Дали причината е старо масло или масло с различен вискозитет от предписания ми е трудно да кажа, но е факт че джипа се напъва и направо иска да скъса полуоска.
            Слагайте в дифовете на всичко що е Jeep 75W140 Кастрол(добавката за ЛСД е вътре) или Мопар 75W140(добавката за Вари лок и трак лок трябва да се добави), сменяйте ги на 20 000 ако карате много офроуд и на 50 000 ако е само асвалт, и ще ги завещаете на внуците.

            За екстремни натоварвания(състезания) маслото е 80W140 или 85W140, но то не е подходящо за всекидневна употреба.
            Затова размразих темата - не ставаше ясен изводът!
            За съжаление конкретният случай потвърждава, че тези, на които следва да се вярва не са в час (оторизираните сервизи). Моето недоумение идваше от факта, че по предписание дават дбвака за задния, а не за предния диф, не не че дават по принцип. Което означава, че ако колата ти е гаранционна и отидеш при тях с претенцията да сложат добавката (която е задължителна за всички дофове с вари-лок) и на предния (който е с вари лок, в моя случай) си губиш гаранцията. Що за глупост!!!

            Коментар


            • #36
              До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              На няколко пъти ми се случва диференциали на Куадра Драйв да се самоблокират на пълен завой заради лошо масло. Отделно джипа харчи литър два в повече от нормалното. Дали причината е старо масло или масло с различен вискозитет от предписания ми е трудно да кажа, но е факт че джипа се напъва и направо иска да скъса полуоска.
              Слагайте в дифовете на всичко що е Jeep 75W140 Кастрол(добавката за ЛСД е вътре) или Мопар 75W140(добавката за Вари лок и трак лок трябва да се добави), сменяйте ги на 20 000 ако карате много офроуд и на 50 000 ако е само асвалт, и ще ги завещаете на внуците.

              За екстремни натоварвания(състезания) маслото е 80W140 или 85W140, но то не е подходящо за всекидневна употреба.
              Много вярно.
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #37
                До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                Затова размразих темата - не ставаше ясен изводът!
                За съжаление конкретният случай потвърждава, че тези, на които следва да се вярва не са в час (оторизираните сервизи). Моето недоумение идваше от факта, че по предписание дават дбвака за задния, а не за предния диф, не не че дават по принцип. Което означава, че ако колата ти е гаранционна и отидеш при тях с претенцията да сложат добавката (която е задължителна за всички дофове с вари-лок) и на предния (който е с вари лок, в моя случай) си губиш гаранцията. Що за глупост!!!
                Това мнение Ви е дадено от продавача на резервни части (предполагам).Разбираемо е тези колсунтант-продавачи да нямат хал-хабер от техника.Ако маслото на дифовете е сменено в сервиза, не би трябвало да се получават такива разминавания.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #38
                  До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                  Съответният продавач консултант и примчика/монтьора в сервиза четат една и съща "библия" и се консултират помежду си!

                  Разбиха ми се илюзиите за конкретния сервиз. За съжаление (мое) от първа ръка.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    За екстремни натоварвания(състезания) маслото е 80W140 или 85W140, но то не е подходящо за всекидневна употреба.
                    Моля кажи защо 85W140 е неподходящо за всекидневна употреба ?
                    LZ1RED

                    Коментар


                    • #40
                      До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                      Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
                      Моля кажи защо 85W140 е неподходящо за всекидневна употреба ?
                      Защото докато не загрее е много гъсто.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                        Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                        Съответният продавач консултант и примчика/монтьора в сервиза четат една и съща "библия" и се консултират помежду си!

                        Разбиха ми се илюзиите за конкретния сервиз. За съжаление (мое) от първа ръка.
                        защото казват това което са чули.отделен е въпроса как са го асимилирали.
                        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                        ********************************
                        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                        Honda Shadow VLX 600 - 1999
                        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                        Влади

                        Коментар


                        • #42
                          До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                          Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                          Аз дървото брах ядове с несменяемо масло с БМВто - политиката на БМВ е да не се сервизира/обслужва кутията, а да се сменя цялата при проблем (независимо какъв е той), вероятно и Д-К има същата политика. Маслото със сигурност си запазва вискозитета и качествата щом го дават лай-тайм, но ако има утайки и механични отпадъци може с една смяна в качествен сервиз, където чистят картера и сменят филтъра да се предотвратят по-сериозни проблеми. Аз това и ще направя!
                          малко ОФФ
                          при БМВ политиката е друга - просто автомата не издържа повече от 250-300к км , та вместо да си харчиш парите за ново масло събирай за кутия
                          rides:
                          :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                          :arrow:2005 Yamaha YZ250
                          :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                          The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                          Коментар


                          • #43
                            До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                            Това за Бмв-то е точно така над 300 000 става доста скъпо за каране

                            Коментар


                            • #44
                              До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                              Аз затова го продадох на 224К .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X