Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

    Казвай къде да го докарам и кога!

    Коментар


    • #17
      До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Срещу едни 1000лв и това може да стане като залепено на пътя.
      Уретанови тампони на стабилизиращите щанги.
      Задна стабилизираща щанга Addco.
      Усилен кормилен демпфер.
      Фланци 3см
      Убираш луфта на секторната кутия.
      И става асвалтова бегачка.
      Разбира се така можеш да закъсаш и на някой междуселски път защото губи проходимост.

      Я ми разяснете това за уретановите тампони на стабилизиращите щанги ???? И има ли такова нещо за мойто камионче ????
      И някаква идея за шок тампоните в пружините че мойте са се скапали
      -----------------------------------------------------------
      Здравите коли отдавна са забранени за производство !!!!

      Коментар


      • #18
        До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

        Първоначално публикуван от Todd Преглед на мнение
        Я ми разяснете това за уретановите тампони на стабилизиращите щанги ???? И има ли такова нещо за мойто камионче ????
        Уретановите са по твърди. Така първо се намаля луфта м/у щангата и купето, после и при биалетите. Отделно че при WJ уретановите тампони за биалетите влизат много плътно и ограничават усукването на самата биалета.
        Резултата е че джипа става по-стабилен и по-малко се накланя.
        Защото ако преди накланянето е било свързано с мачкане на гумени тампони и изкривяване на биалети то при уретановите е свързано само с усукването на самата стабилизираща щанга.
        Не съм виждал за Чероки, защото не съм търсил. Иначе със сигурност има.


        Първоначално публикуван от Todd Преглед на мнение
        И някаква идея за шок тампоните в пружините че мойте са се скапали
        Бъмп стоповете по-добре си ги купи нови. Смешни пари са а са много важни.
        Пробвал съм с уретанови ограничителни тампони - кофти е.
        Много са твърди и яко блъска.
        Отпред заводското разтоянието до бъмп стоп е около 4см. За нашите пътни условия спокойно може да се увеличи на 7см. Това разбира се става само след лифт.

        Коментар


        • #19
          До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

          Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
          Казвай къде да го докарам и кога!
          0898503341 - Обади се и ще се разберем
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

            Имам контакти с хора в щатите, които могат да организират (евентуално) транспорт на споменатите по-горе чаркове. Може би е добра идея да мислим за някакви групови поръчки (не знам дали има такава практика тук) с цел да се икономисат разходи. По сметки от сайта на UPS цената ще е около $500 за тези части.

            Ако някой има алтернативни варианти да споделя!

            Между другото - проблема с температурата (беше ниска) го реших със смяна на термостата. Прегледах и мотора - една дюза изпускаше, две са нови. Това с дюзите вярно се оказва хроничен проблем на този мотор на МБ. Иначе бил железен.

            Коментар


            • #21
              До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

              Единствено се връзват нещата с контейнер. Който си внася кола дотоварва дивотиите в контейнера и чакаш. А малките и леки идват по пощата сравнително евтино.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                Ще му мисля. Сега за съжаление ще се занимавам с по-безинтересни процедури като каране на колата в някой сервиз - днес ми изтече хидравличната течност - едва я вкарах в паркинга ! Вкарвах я в разни снегове и явно или скъсах някой маркуч или се счупи нещо. Странното е, че я вкарах в автомивката без проблем, изпръскаха я и на излизане натягах с крак волана, за да завия .

                Коментар


                • #23
                  До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                  Преди да я караш където и да е сипвай течност здраво щот компресора хич не обича да работи без масло - или е кихнал вече или ще кихне всеки момент... Като усети че не иска да се върти трябваше да я спреш и да долееш. И още нещо, независимо какво ти казват по разни "сервизи" не може да сипваш ATF на хидравликата. Може само специализирано масло - има го в Балкан Стар на Мопар - 10.68 литъра.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                    Аз си мисля да не я карам на ход - ще взема да я кача на една платформа. Относно сервиза - не знам дали да не я закарам направо в Балканстар!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                      Абе виж колко тече и за колко време свършва и ако не е много голям теча с доливане можеш да се предвижиш. Ако ли не става тогава на платформа. В Балкан Стар няма да ти ремонтират нищо - там сменят целите възли с нови. Така че ако е някаква глупост за 10 лева ще ти сменят цялата помпа по техните цени и ще те отчаят от живота. Първо отвори и виж от къде тече, и после я води на майстор който се занимава с хидравлики.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                        Оказа се, че един от маркучите с високо налягане, излизащ от помпата беше избил (вероятно при зверски навъртян пълен волан от пича на автомивката ) - оправиха го. За съжаление не се разбрахме с човека в сервиза и моята хидравлична течност Мопар, която вече е 30лв литъра , си стои на задната седалка, а са ми сипали аналогична но Мобил - това ок ли е или да търся начин да я сменям!?

                        Маслото за диференциалите е 70лв литъра (защото имало някаква система вари лок или нещо подобно) и някаква добавка за задния диференциал - така излезе по номер на рама. Това го споделям за информация просто. Явно са качили цените зверски в Балканстар!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                          Производителят MOPAR е завишил цените меко казано "доста" от 01,01,2008. Разликата варира до 35 процента в плюс за някои части!!!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                            Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение

                            Маслото за диференциалите е 70лв литъра (защото имало някаква система вари лок или нещо подобно) и някаква добавка за задния диференциал - така излезе по номер на рама. Това го споделям за информация просто. Явно са качили цените зверски в Балканстар!
                            До сега не съм чувал за модел при който има активно LSD (варилок/траклок) в задния диф а в предния няма. Винаги са в двата.

                            Някой знае ли какво е маслото в автоматика при 2.7 и на колко се сменя.
                            Кутията май е същата както при ML.
                            Чувам за някакъв Шел който не се сменял.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                              Варилок има и в двата дифа. За задния има опционална някаква добавка, която не можаха да ми обяснят за какво е (маслото имало разлика със/без варилок), но реших да я взема. За смяната на маслото питах в Джемини - казаха ми, че ще го сменят - не съм питал каква марка е. Раздатката също там ще обслужа за целта пак Мопар мисля да взема. Май 3 литра ще търябват, нали?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Днес си взех колата - Grand Cherokee Limited, 2.7 CRD

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                ...Чувам за някакъв Шел който не се сменял.
                                Аз дървото брах ядове с несменяемо масло с БМВто - политиката на БМВ е да не се сервизира/обслужва кутията, а да се сменя цялата при проблем (независимо какъв е той), вероятно и Д-К има същата политика. Маслото със сигурност си запазва вискозитета и качествата щом го дават лай-тайм, но ако има утайки и механични отпадъци може с една смяна в качествен сервиз, където чистят картера и сменят филтъра да се предотвратят по-сериозни проблеми. Аз това и ще направя!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X